کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

ناطق نوری: یک نفر به ما ۱۲ میلیون کمک کند/ پول پرداخت حقوق به نوریان را نداریم

رئیس فدراسیون بوکس گفت: فدراسیون بوکس شرایط خوبی از لحاظ مالی ندارد و اگر کسی دست و بالش باز است ۱۲ میلیون به ما کمک کند تا بتوانیم به نوریان حقوق بدهیم.

خبرگزاری فارس: ناطق نوری: یک نفر به ما ۱۲ میلیون کمک کند/ پول پرداخت حقوق به نوریان را نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس، اردوی تیم ملی بوکس در حالی این روزها برای حضور در تورنمنت دست‌کش طلایی در مجموعه ورزشی انقلاب زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌شود که پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا بحث حضور انوشیروان نوریان از سوی مسئولان فدراسیون برای هدایت تیم ملی در رسانه‌ها مطرح شد، اما پس از بازگشت تیم ملی از اردن همه چیز به فراموشی سپرده شد و نوریان مدعی شده که نایب رئیس فدراسیون چندان تمایلی ندارد که او هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد.

پس از انتقاد‌های شدید و تند نوریان بلافاصله نایب رئیس فدراسیون بوکس در مصاحبه فارس مدعی شد که نوریان به درد بوکس ایران نمی‌خورد.

احمد ناطق نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: امروز(سه‌شنبه) راهی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش شدم و از مسئولان ورزش برای اعزام تیم ملی بوکس به تورنمنت دستکش طلایی درخواست کمک کردم. آنها نیز قول دادند که تیم را برای اعزام به این تورنمنت حمایت کنند. به هر حال ما ناچاریم برای اینکه تیم ملی پیش از اعزام به رقابت‌های جهانی در شرایط خوبی قرار داشته باشد بوکسورها را به یکی دو تورنمنت معتبر اعزام کنیم.

وی افزود: از ابتدای سال تا به این لحظه از بودجه‌ای که برای ما تصویب شده تنها 80 میلیون گرفته‌ایم. حالا آقایان ببینند ما با این پول‌ها چکار باید بکنیم. تیم ملی می‌خواهد راهی تورنمنت رومانی شود، اما به دلیل اینکه پول نداریم ناچاریم تیم را بدون سرپرست راهی مسابقات کنیم. البته یکی از نمایندگان حراست وزارت ورزش قرار است در این تورنمنت کارهای ملی پوشان را به عنوان سرپرست انجام دهد.

رئیس فدراسیون بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: با صحبت‌هایی که با رئیس‌جمهور داشتم به من وعده داده تا وضعیت بوکس را سر و سامان دهد. البته هنوز وزارت ورزش کسی را به عنوان وزیر ندارد و فعلا با سرپرست کارهای وزارت انجام می‌شود. امروز به همراه مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال در وزارت ورزش حضور داشتیم که او نیز از این شرایط مالی فدراسیونش ناراحت بود.

ناطق نوری در پاسخ به این سوال که شرایط انوشیروان نوریان برای حضور در کادر فنی تیم ملی به کجا رسید، گفت: قبل از اینکه تیم ملی راهی مسابقات قهرمانی آسیا شود ما با او صحبت کردیم تا برای هدایت تیم ملی با ما همکاری کند. نوریان به قائمشهر رفت تا باشگاهی که در آنجا دارد را سر و سامان دهد و پس از آن وارد مذاکره شویم. ما در ابتدای صحبت‌هایمان به او گفتیم که با توجه به شرایط بد مالی که فدراسیون بوکس دارد ما تنها می‌توانیم 300 تا 400 هزار تومان به او حقوق دهیم.

وی افزود: نوریان فکر می‌کرد که ما می‌توانیم به او حقوق بالاتر از یک میلیون را بدهیم، اما شرایط مالی ما در حال حاضر طوری نیست که بخواهیم حقوقی را که به مربیان خارجی می‌دهند را به نوری بدهیم. حالا اگر کسی دست و بالش باز است به ما 12 میلیون کمک کند تا حقوق یک ساله نوریان را پرداخت کنیم و او بتواند به تیم ملی کمک کند.

ناطق نوری در مورد مصاحبه‌های قهرمان سابق تیم ملی برعلیه نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: متاسفانه نوریان مصاحبه‌های تندی را برعلیه نایب رئیس فدراسیون انجام داده و با این کار علاوه بر مقصودی تمام دوستان خود را تخریب کرده است. من نمی‌دانم نوریان به چه کسی گفته ماهی فروش؟ آیا مربیان تیم ملی ماهی فروش هستند؟ من تلفنی روز گذشته با او صحبت کردم و قرار است طی یکی دو روز آینده در فدراسیون حضور پیدا کنم و با مقصودی صحبت کند و از او عذرخواهی کند.

رئیس فدراسیون بوکس در مورد اینکه در طول این مدت از نوریان در مقابل انتقاد رسانه‌ها دفاع کرده است، گفت: من در طول این مدت از نوریان در مقابل انتقاد‌هایی که رسانه‌ها کرده‌اند یک تنه دفاع کردم. اصلا انتظار نداشتم که او چنین صحبت‌هایی را مطرح کند. مقصودی اگر در مورد مصاحبه‌های نوریان شکایت کند بنده معتقدم که نوریان مجرم است. من همین جا اعلام می‌کنم اگر قرار باشد ما با نوریان همکاری کنیم هنوز نمی‌دانیم که چقدر در توانمان است که به او حقوق پرداخت کنیم. ما در طول این 6 ماهی که از سال گذشته 80 میلیون بودجه دریافت کرده‌ایم و با این پول‌ها نمی‌دانیم که چطور باید امورات فدراسیون را بگذرانیم.

ناطق نوری در پاسخ به این سوال که چرا با توجه به مشکلات مالی‌ای که فدراسیون دارد تیم ملی شورایی هدایت می‌شود گفت: چه کسی گفته تیم ملی شورایی هدایت می‌شود؟ اگر کسی چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده کاملا اشتباه است. احدی به همراه امیری و عاشری مربی هستند. استکی مربی بدنساز، کریمی و نهرودی نیز مدرسان تیم ملی هستند. وظیفه مدرسان این است که اگر نواقصی که در اردوها وجود دارد را به مربیان گوشزد کنند تا مشکلات برطرف شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با شرایط فعلی می‌توانید مربی خارجی جذب کنید یا خیر، گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا پس از اینکه یک مقدار از لحاظ مالی شرایط ایده‌آلی پیدا کردیم مربی خارجی استخدام کنیم. به هر حال هر چقدر پول بدهیم به همان اندازه آش می‌خوریم، اما در حال حاضر پولی نداریم که بخواهیم برای مربیان خارجی خرج کنیم. بوکس مادر ‌مرده، مدال‌آور است، اما کسی به این رشته توجهی نمی‌کند. صدا و سیما و مسئولان اصلا ما را حمایت نمی‌کنند امیدوارم که یک مقدار به این رشته رسیدگی کنند.

مهدی‌پور: ناطق نوری باید پادرمیانی کند/ نوریان افتخار بوکس ایران است

ملی‌پوش سابق تیم ملی بوکس گفت: رئیس فدراسیون بوکس برای پایان دادن به اتفاقاتی که رخ داده باید ورود کند و با پادرمیانی مقصودی و نوریان را آشتی دهد.

خبرگزاری فارس: مهدی‌پور: ناطق نوری باید پادرمیانی کند/ نوریان افتخار بوکس ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس، اردوی تیم ملی بوکس در حالی این روزها برای حضور در تورنمنت دست‌کش طلایی در مجموعه ورزشی انقلاب زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌شود که پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا بحث حضور انوشیروان نوریان از سوی مسئولان فدراسیون برای هدایت تیم ملی در رسانه‌ها مطرح شد، اما پس از بازگشت تیم ملی از اردن همه چیز به فراموشی سپرده شد و نوریان مدعی شده که نایب رئیس فدراسیون چندان تمایلی ندارد که او هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد. پس از انتقاد‌های شدید و تند نوریان بلافاصله نایب رئیس فدراسیون بوکس در مصاحبه فارس مدعی شد که نوریان به درد بوکس ایران نمی‌خورد.

رضا مهدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد مصاحبه‌هایی که انوشیروان نوریان و منوچهر مقصودی نایب رئیس فدراسیون بوکس بر علیه یکدیگر کرده‌اند، اظهار کرد: بنده از سال 68 به همراه انوشیروان نوریان عضو تیم ملی بود‌م و در آن دورانی که ملی‌پوش بودیم مقصودی نیز در تیم‌های ملی به عنوان بزرگتر در کنار ما همیشه حضور داشت.

وی افزود: ما نباید زحمات نایب رئیس و رئیس فدراسیون بوکس را نادیده بگیریم، اما افتخارات نوریان هم برای هیچ کدام از خانواده بوکس پوشیده نیست. متاسفانه بوکس ایران با توجه به عدم پخش مستقیم دستش از همه چیز کوتاه است و به همین خاطر در ورزش ایران به چشم نمی‌آید.

بوکسور سابق تیم ملی در ادامه خاطرنشان کرد: نوریان یکی از پرافتخارترین و موفق‌ترین ورزشکاران ایران است. متاسفانه یک عده‌ای که هیچ افتخاراتی در ورزش ندارند و جز خانواده بوکس نیستند باعث به وجود آمدن اختلاف بین این دو نفر شده‌اند. مقصودی و نوریان مثل دو برادر هستند و می‌توانند با حضور در کنار یکدیگر بوکس ایران را به افتخارات بزرگتری برسانند.

مهدی‌زاده در ادامه گفت: شنیده‌ام برخی از مربیان در رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که نوریان در المپیک سیدنی دوپینگ کرده است. برای افرادی که چنین صحبت‌های را در رسانه‌ها مطرح می‌کنند واقعا متاسفم؛ چرا که همه می‌دانیم اتفاقی که در المپیک سیدنی برای نوریان رخ داد به خاطر این بود که پزشکان برای اینکه نوریان مریض شده بود به او آمپول تزریق کردند که قبل از روز مسابقات بتواند مبارزه کند، اما همان اتفاق باعث شد که بگویند نوریان دوپینگی است. افرادی که چنین صحبت‌هایی می‌کنند باید به رزومه کاری انوشیروان در تیم ملی نگاه کنند و پس از آن اظهار نظر کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: نوریان سال‌ها برای بوکس ایران افتخارآفرینی کرده و اصلا نیازی به دوپینگ نداشته. حضور در سه دوره المپیک نشان از توانایی‌های بالای اوست و این صحبت‌ها همه از روی غرض‌ورزی است که همه آن را می‌دانند.

مهدی‌پور در مورد اینکه برای موفقیت تیم ملی بوکس باید از تجربیات نوریان در تیم ملی استفاده شود، گفت: باید از تجربیاتی که انوشیروان نوریان در طول این سال‌ها کسب کرده در تیم‌های ملی استفاده شود. من معتقدم اگر وی در راستای برنامه‌هایی که فدراسیون دارد حرکت کند با مقصودی می‌تواند تیم ملی به موفقیت برسانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نوریان مهره بزرگ و مفیدی برای خانواده بوکس است و ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس برای پایان دادن به اتفاقاتی که طی چند روز اخیر افتاده، ورود کند و با پادرمیانی این دو نفر را آشتی دهد. برای مربیانی که در این چند وقت اخیر برای نوریان حاشیه درست کرده‌اند متاسفم و امیدوارم که دوستان برای به وجود آمدن آرامش در خانواده بوکس دیگر به کار خودشان ادامه ندهند.

بعد از تورنمنت رومانی به اردوی اردبیل می رویم

http://www.bornanews.ir/Image/News/2011/8/67404_634477980603799257_l.jpg

مربی تیم ملی بوکس گفت: بعد از بازگشت 10 ملی پوشمان از تورنمنت رومانی به اردوی اردبیل خواهیم رفت.
کریمی مربی تیم ملی بوکس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه اردوی تیم ملی بوکس با جدیت پیگیری می شود و همه ملی پوشان از شرایط خوبی برخوردارند و انگیزه بسیار بالایی دارند.

وی افزود: کادر فنی تیم ملی بدون هیچ مشکلی در کنار هم کار می کنند احدی ، عاشری، امیری و اشرفی در کنار من به همراه استکی به تمرینات ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: همه بوکسوران دعوت شده به اردو در محل تمرینات حضور دارند و تنها علی مظاهری به علت مشکلات تحصیلی نتوانست در این مرحله از اردو حضور پیدا کند و در دور بعد و برای انتخابی تیم ملی، به منظور شرکت در مسابقات جهانی حتما وی در اردو شرکت خواهد کرد.

کریمی ادامه داد: قرار است که بعد از تورنمنت رومانی ملی پوشان به اردویی در یکی از شهرک های اردبیل بروند که به احتمال فراوان به منظور آمادگی ملی پوشان پیش از مسابقات جهانی این  اردو را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: هم چنین هیئت بوکس استان گلستان از مشت زنان تیم ملی برای شرکت در مسابقات مشترک با بوکسوران ترکمن دعوت به عمل آورده است که در صورت عدم تداخل حتما در این رقابتها شرکت خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی بوکس کشورمان با ترکیب 10 نفر به تورنمنت بوکس رومانی اعزام خواهد شد که امیدواریم شرکت در این مسابقه ملی پو شانمان را آماده کند.

تورنمنت رومانی در ارنج نهایی تیم تاثیرگذار خواهد بود/ رسیدن روزبهانی به مسابقات جهانی کمی سخت است

استکی

مربی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: تورنمنت رومانی نقش مهمی در انتخاب نفرات اعزامی به رقابت‌های جهانی قزاقستان ایفا خواهد کرد.

علیرضا استکی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: تمرینات تیم ملی به خوبی پیش می رود و اعضای تیم تا چند روزه آینده برای حضور در رقابت های جایزه بزرگ کمربند طلایی رومانی به این کشور سفر خواهند کرد. این رقابت‌ها برای کادر فنی بسیار مهم است و قطعا نحوه حضور نفرات برای فیکس شدنشان در ترکیب اعزامی به رقابت های جهانی قزاقستان تاثیرگذار است.

وی در مورد وضعیت احسان روزبهانی یادآور شد: وضعیت او زیاد خوب نیست، زیرا آسیب دیدگی کتفش بسیار سنگین است. کادر فنی دوست دارد از تمام پتانسیل بوکس کشور برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان استفاده کند و او نیز یکی از بوکسورهای خوب و با تجربه به حساب می آید، اما با توجه به موضوع مصدومیت‌اش بعید می دانم بتواند در فرصت باقی مانده خودش را به تیم برساند.

مربی تیم ملی بوکس همچنین در مورد علی مظاهری و غیبت اش در اردوهای تیم ملی خاطرنشان کرد: مظاهری در این دوره از اردوها ظاهرا به دلیل مسائل تحصیلی حاضر نشده اما باید به این موضوع توجه کند که اگر به دنبال حضور در رقابت های جهانی است حتما باید در مبارزات انتخابی هم حاضر شود. با این حال به دنبال بهترین و آماده ترین نفرات برای اعزام به آلماتی هستیم و  کادر فنی هم برنامه ریزی‌های خوبی را در این خصوص در نظر گرفته است.

استکی تصریح کرد: وضعیت بدنی نفرات حاضر در اردو بسیار خوب است و روزی دو نوبت تمرینات را  پیگیری می کنیم. فکر می‌کنم با انجام تمرینات با این سبک و سیاق بتوانیم در رقابت های آتی عملکرد خوبی داشته باشیم. اردوهای تیم ملی در حال حاضر از لحاظ امکانات نیز با مشکل خاصی مواجه نیست و شرایط خوبی دارد.

پیش بینی می کنیم نوجوانان قهرمان کشور شوند

http://salamkomijan.ir/uploads/post/178941799boks.jpg
رئیس هیئت بوکس استان مرکزی گفت: برای اولین بار در تاریخ بوکس کشور میزبانی مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان را بر عهده گرفته ایم که امیدواریم در این رقابتها قهرمان شویم.
عباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پنجمین دوره مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان کشور به میزبانی استان مرکزی برگزار خواهد شد و این برای اولین بار است که هیئت بوکس استان، میزبانی این رقابتها را عهده دار است.

رئیس هیئت بوکس استان مرکزی افزود: مشت زنان نوجوان از 32 استان کشور با سهمیه های مختلف در این رقابت ها حضور پیدا می کنند و استان ما به دلیل میزبانی با 13 بوکسور در این رقابت ها حضور پیدا می کنند.

وی تصریح کرد: سال هاست که با برنامه های مختلف در خصوص زیر ساخت های بوکس استان تلاش کرده ایم و حالا کم کم نتایج این تلاش ها را می بینیم.

عباسی تاکید داشت: در رده نوجوانان نیز تیم ما حدود سه ماه در اردوها حضور دارد و هر چند مشکلات مالی زیادی وجود داشت اما برنامه منظمی در اردوها حکمفرما بود گاهی حتی مشکلات مالی تا به حدی بود که هزینه تغذیه مشت زنان بر عهده خودشان بود.

رئیس هیئت بوکس استان مرکزی ادامه داد: با این حال خوش بختانه از نظر فنی نوجوانان ما در شرایط خوبی به سر می برند و پیش بینی می کنیم که بتوانیم در این مسابقات رتبه اول را از آن خود کنیم و بتوانیم قهرمان شویم.

وی در خصوص میزبانی مسابقات قهرمانی کشور عنوان کرد: فدراسیون بوکس و هم چنین مسئولان استان نیزی از نظر مالی به ما کمک زیادی کردند و اداره کل ورزش استانمان نیز مسئولیت خوابگاه را بر عهده گرفته است. این رقابت ها در 5 روز از سه شنبه آغاز می شود و تیم ها از روز دوشنبه وارد استان خواهند شد.

عباسی ادامه داد: فینال این مسابقات نیز در روز 9 شهریور ماه در سالن 2000 نفری برگزار می شود.
داور ملی ما در مسابقات قضاوت می کند.

وی ادامه داد: قرار است در این مسابقات، برای اولین بار نماینده داور بین المللی ما در مسابقات رسمی قضاوت  کند. ما 8 داور درجه یک داریم که البته قرار است هماهنگی ارتقا درجه پیدا کنند.

رئیس هیئت بوکس استان مرکزی عنوان داشت: با انجام این برنامه ها استان مرکزی می تواند با 9 داور بین المللی برای قضاوت در مسابقات مختلف نماینده داشته باشد و این یکی از افتخارات ماست.

*لیگ استانی همچنان پیگیری می شود

عباسی در خصوص لیگ استانی بیان کرد: لیگ استانی از فروردین ماه برگزار شده است و مرحله چهارم آن نیز به خاطر مشکلات کمی به تعویق افتاد که پس از مسابقات قهرمانی نوجوانان پیگیری می شود.