کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

پیش بینی می کنیم نوجوانان قهرمان کشور شوند

http://salamkomijan.ir/uploads/post/178941799boks.jpg
رئیس هیئت بوکس استان مرکزی گفت: برای اولین بار در تاریخ بوکس کشور میزبانی مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان را بر عهده گرفته ایم که امیدواریم در این رقابتها قهرمان شویم.
عباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پنجمین دوره مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان کشور به میزبانی استان مرکزی برگزار خواهد شد و این برای اولین بار است که هیئت بوکس استان، میزبانی این رقابتها را عهده دار است.

رئیس هیئت بوکس استان مرکزی افزود: مشت زنان نوجوان از 32 استان کشور با سهمیه های مختلف در این رقابت ها حضور پیدا می کنند و استان ما به دلیل میزبانی با 13 بوکسور در این رقابت ها حضور پیدا می کنند.

وی تصریح کرد: سال هاست که با برنامه های مختلف در خصوص زیر ساخت های بوکس استان تلاش کرده ایم و حالا کم کم نتایج این تلاش ها را می بینیم.

عباسی تاکید داشت: در رده نوجوانان نیز تیم ما حدود سه ماه در اردوها حضور دارد و هر چند مشکلات مالی زیادی وجود داشت اما برنامه منظمی در اردوها حکمفرما بود گاهی حتی مشکلات مالی تا به حدی بود که هزینه تغذیه مشت زنان بر عهده خودشان بود.

رئیس هیئت بوکس استان مرکزی ادامه داد: با این حال خوش بختانه از نظر فنی نوجوانان ما در شرایط خوبی به سر می برند و پیش بینی می کنیم که بتوانیم در این مسابقات رتبه اول را از آن خود کنیم و بتوانیم قهرمان شویم.

وی در خصوص میزبانی مسابقات قهرمانی کشور عنوان کرد: فدراسیون بوکس و هم چنین مسئولان استان نیزی از نظر مالی به ما کمک زیادی کردند و اداره کل ورزش استانمان نیز مسئولیت خوابگاه را بر عهده گرفته است. این رقابت ها در 5 روز از سه شنبه آغاز می شود و تیم ها از روز دوشنبه وارد استان خواهند شد.

عباسی ادامه داد: فینال این مسابقات نیز در روز 9 شهریور ماه در سالن 2000 نفری برگزار می شود.
داور ملی ما در مسابقات قضاوت می کند.

وی ادامه داد: قرار است در این مسابقات، برای اولین بار نماینده داور بین المللی ما در مسابقات رسمی قضاوت  کند. ما 8 داور درجه یک داریم که البته قرار است هماهنگی ارتقا درجه پیدا کنند.

رئیس هیئت بوکس استان مرکزی عنوان داشت: با انجام این برنامه ها استان مرکزی می تواند با 9 داور بین المللی برای قضاوت در مسابقات مختلف نماینده داشته باشد و این یکی از افتخارات ماست.

*لیگ استانی همچنان پیگیری می شود

عباسی در خصوص لیگ استانی بیان کرد: لیگ استانی از فروردین ماه برگزار شده است و مرحله چهارم آن نیز به خاطر مشکلات کمی به تعویق افتاد که پس از مسابقات قهرمانی نوجوانان پیگیری می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.