کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

کسب سه پیروزی در نخستین روز تورنمت بین‌المللی بوکس جام تریبل

تورنمنت بین المللی بوکس جام تریبل به میزبانی شهر کلین اسلواکی برگزار شد که عملکرد نمایندگان کشورمان کسب سه پیروزی و دو شکست بود.
به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در این مسابقات که در سه رده سنی برگزار می شود،بیش از 190 بوکسور از کشورهای مختلف سراسر دنیا حضور دارند.
 
در روز نخست این رقابت ها اسماعیل ارمشی ، فروتن گل آرا و مهدی روحی زاده خوش درخشیدند و برابر رقبای خود به برتری دست یافتند.
 
ضمن اینکه سجاد نجفی و مصطفی زارعی مقابل حریفان خود تن به شکست دادند.
 
لازم به ذکر است:در نخستین روز رقابت ها سجاد نجفی بوکسور 56 کیلوگرم ایران مقابل حریفی از کشور میزبان با اشتباهات محرزداوری نتیجه را واگذار کرد.
 
 اسماعیل ارمشی و فروتن گل آرا دو نماینده وزن 60 کیلوگرم به ترتیب مقابل نمایندگان انگلستان و لهستان به برتری رسیدند.
 
 همچنین در 64 کیلوگرم مصطفی زارعی نتیجه را به نماینده جمهوری چک واگذار کرد.
 
ضمن اینکه مهدی روحی زاده نماینده وزن 69 کیلوگرم بوکس کشورمان هم مقابل بوکسور انگلستانی پیروز شد.
 
تیم ملی کشورمان در این مسابقات با ترکیب رضا کرزبری،سجاد نجفی،فروتن گل آرا،اسماعیل ارمشی،مصطفی زارعی،دانا اسماعیل زاده،مهدی روحی زاده،سجاد محرابی و سالار غلامی حضور پیدا کرده است.
 
 و هدایت 9 بوکسور کشورمان را در این رقابت ها ولادمیر وینکوف(سرمربی) ، علیرضا استکی(مربی) و حسین نهرودی عهده دار هستند.
 
گفتنی است: رقابت های جام تریبل که از روز گذشته آغاز شده و تا فردا شب 31 خرداد ادامه خواهد داشت.

شکست قاسمی پور مقابل نماینده آلمان

نماینده وزن 69 کیلوگرم بوکس کشورمان در نخستین مبارزه خود در مسابقات بوکس نیمه حرفه ای APB مقابل حریف آلمانی شکست خورد.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ قاسمی پور در این دیدار عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و در پایان 8 راند مبارزه نتیجه را به نماینده ژرمن ها واگذار کرد.         
                .
پیش از وی سجاد محمدپور و احسان روزبهانی در این مسابقات حضور داشته اند. اکبر احدی (سرمربی) و بهرامی نژاد (مربی بدنساز) نیز در این مسابقه وی را همراهی می کنند. 

رقابت های بوکس نیمه حرفه ای(آیبا) APB بین برترین بوکسورهای هر وزن و به میزبانی کشورهای مختلف برگزار می شود و نفرات برتر آن ضمن کسب کمربند طلایی سهمیه حضور در المپیک ریو را نیز کسب می‎کنند. تا کنون احسان روزبهانی موفق شده در این مسابقات سهمیه المپیک به دست آورد.

دعای روز اول ماه مبارک رمضان

**بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ‏** "اللهمَّ اجعل صِیامی فیهِ صِیامَ الصائِمین، وَ قِیامی فیهِ قِیامَ القائِمین وَ نَبِّهنی فیهِ عَن نَومَةِ الغافِلین، وَ هَب لی جُرمی فیهِ یا اِلهَ العالَمین وَاعفُ عَنّی یا عافِیاً عَنِ المُجرِمین"

خدایا قرار ده روزه‌ام را در این ماه روزه روزه‌داران واقعی و شب زنده‌داری‌ام را نیز مانند شب زنده‌داران و بیدارم کن در آن از خواب بی‌خبران و گناهم را بر من ببخش ای معبود جهانیان و درگذر از من ای درگذرنده از گناهکاران.

قاسمی پور در بوکس حرفه‌ای جهان به مصاف نماینده آلمان می‌رود

نماینده کشورمان در لیگ حرفه‌ای بوکس جهان در وزن 69 کیلوگرم به مصاف حریفی از آلمان می‌رود.

خبرگزاری فارس: قاسمی پور در بوکس حرفه‌ای جهان به مصاف نماینده آلمان می‌رود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات بوکس حرفه‌ای جهان از فردا جمعه در مسکو روسیه آغاز می‌شود و امیر قاسمی پور نماینده وزن 69 کیلو گرم کشورمان در نخستین رقابت خود باید به مصاف آراجیک ماروتیان از کور آلمان برود.

قاسمی پور را که سومین نماینده ایران پس از سجاد محمدپور و احسان روزبهانی در لیگ حرفه‌ای بوکس جهان،کبر احدی به عنوان سرمربی و بهرامی نژاد مربی بدنساز همراهی می کنند. 

نفرات برتر آن این رقابت‌ها کمربند طلایی و سهمیه حضور در المپیک 2016 برزیل را کسب می‌کنند.

احسان روزبهانی نخستین بوکسوری از کشورمان بود که موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

فردا پنچشنبه 28 خرداد ماه 1394 اول ماه مبارک رمضان است

رویت هلال ماه مبارک رمضان بر اساس گزارش‌های معتبر برای رهبر معظم انقلاب محرز شده و فردا (پنجشنبه) اول رمضان‌المبارک است.

خبرگزاری فارس: فردا اول ماه مبارک رمضان است

در پی تماس خبرنگار خبرگزاری فارس با روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری، این دفتر اعلام کرد: رویت هلال ماه مبارک رمضان بر اساس گزارش‌های معتبر برای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب محرز شده‌است و فردا(پنجشنبه) اول ماه مبارک رمضان است.