کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

انتخاب افراد اصلح و نخبه موجب تقویت انقلاب اسلامی می شود

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتخاب افراد اصلح و نخبه برای حضور در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری زمینه تقویت دو چندان انقلاب و ارکان نظام اسلامی را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی سعیدی روز دوشنبه در همایش پرچمداران ایمان، بصیرت و اخلاق در ارومیه افزود:
صحنه انتخابات آتی صحنه ای سرنوشت ساز است و همان گونه که نظام اسلامی در نگهبانی از کشور دارای دقت بوده، باز نیازمند ادامه این روند است.
وی ادامه داد: نظام ما به خصوص در عرصه سیاست نیازمند نخبگانی است تا بتوانند به نحو مطلوبی از انقلاب پاسداری کنند.
وی بیان کرد: حضور مردم در انتخابات نشانگر اوج قدرت انقلاب و نظام اسلامی است و باید برای مشارکت همگانی در این انتخابات تلاش شود.
وی با بیان اینکه دشمنان تمایل ندارند ایران اسلامی مجلسی قوی داشته باشد، اظهار کرد: ما گفتمان اسلام و نبوی را به منطقه صادر کردیم و شعار قرآن را ترویج کردیم و به خاطر نفوذی که در منطقه از شرق تا غرب به دست آورده ایم، با مخالفان بسیاری مواجه هستیم.
وی ادامه داد: صلابت و عظمت رهبری موجب شده تا انقلاب با همه چالش های پیش رو و دسیسه های دشمنان همچنان مقاوم و پایدار و مقتدرانه خودنمایی کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران درباره نفوذ در جوامع مختلف از دوران حضرت موسی (ع) تا دوران کنونی گفت: نفوذ مساله مهمی است که در اغلب دوران تاریخی و تاریخ انقلاب ها می توان شاهد آن بود.
حجت الاسلام سعیدی درباره اهمیت مساله نفوذ در سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: از سال 68 تا کنون ایشان تاکید بسیاری بر نفوذ داشتند و به ویژه در یکسال اخیر رهبر معظم انقلاب بیش از 70 بار از نفوذ صحبت کرده اند که بیانگر حجم تهدید و اهمیت آن است.
وی اضافه کرد: تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، جنگ نرم، ناتوی فرهنگی اصطلاح هایی است که در سخنان معظم له بارها به فراوانی تکرار شده است.
وی با ارائه یک مقایسه بین انقلاب های اخیر در منطقه با انقلاب اسلامی گفت: فروپاشی انقلاب شوروی سابق عبرتی برای جامعه است و باید از تجارب گذشته عبرت بگیریم که چگونه با اعتماد به آمریکا و غرب در دام افتادند و ما باید با نگاه به وضعیت آن ها از رخ دادن چنین اتفاقاتی جلوگیری کنیم.
امام جمعه ارومیه و رئیس مجمع عالی بسیج آذربایجان غربی نیز در این همایش با اشاره به سخنانی از حضرت علی(ع) گفت: کسی که به تعلیم مردم منصوب می شود، آموزش ها و هدایت مردم توسط وی باید از طریق سیره و عملش باشد و کسی که معلم خود باشد از نظر اجلال و احترام از یک معلم شایسته تر است.
حجت الاسلام سیدمهدی قریشی افزود: خواسته و ناخواسته لباس روحانیتی که بر تن طلاب و روحانیان است، توجه به چنین موضوعی را ایجاب می کند که قبل از دعوت مردم به سمت شریعت، ابتدا خود عامل عالم باشند تا تاثیرگذاری بیشتر شود.
به گزارش ایرنا، این همایش با حضور 700 بسیجی و طلبه در مصلی ارومیه برگزار شد.

آیت الله سیستانی «کلاش اف کلنز» را تحریم کرد

آیت الله «سید علی سیستانی» مرجع عالیقدر عراق در فتوایی بازی معروف 'کلاش اف کلنز' (clash of clans) را که با عنوان اختصاری کلاش در بین جوانان و نوجوانان شهرت دارد، تحریم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید 'خضیر المدنی' از وکلای آیت الله سیستانی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه در کربلا اخیرا اعلام کرد که آیت الله سیستانی خرید و فروش و تجارت و بازی کردن با این بازی الکترونیکی را بطور کامل تحریم کرده است.
همچنین دفتر آیت الله سیستانی اصل فتوا را روی صفحه شخصی ایشان گذاشت و در پاسخ سوالی که آیا اجازه خرید و فروش بازی و هزینه کردن پول برای این بازی امکان پذیر است که عین جواب دفتر آیت الله سیستانی به شرح زیر است:
'طبق نظر آیت الله سیستانی فروش این بازی صحیح نیست و اصل بازی کلاش نیز مجاز نمی باشد و در عین حال می توان به آراء فق های دیگر در این خصوص مراجعه کرد.'
سایت رسمی عتبه حسینی روز سه شنبه درخصوص علت صدور چنین فتوایی از سوی آیت الله سیستانی نوشته است: با توجه به اینکه امکان ارتقا بازی طبق خواسته های بازی کننده وجود دارد، تروریست های داعش اخیرا توانسته اند این بازی را متناسب با سیاست های خود دستکاری کنند و از طریق آن در بین نوجوانان و جوانان سربازگیری کنند.
این سایت با اشاره به اینکه بازی کلاش انعکاسی از جنگ ها و سلاح های واقعی در فضای مجازی است، ادامه داد: گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه توانسته است که این بازی را متناسب با سیاست های خود ارتقا دهد.
به نوشته سایت عتبه حسینی، گروهک تروریستی داعش توانسته که برخی از شخصیت های جنایتکار را هم شکل داعشی ها طراحی کرده و موسیقی را تبدیل به سرودهای داعش کند و با اضافه کردن شعارهای الله اکبر و پرچم داعش به این بازی، آن را متناسب با خواست خود تغییر دهد.
سایت عتبه حسینی ابراز تعجب کرده که معمولا 70 درصد بازی به گونه ای است که همواره گروه های جنایتکار به نیروهای منظم نظامی حمله ور شده و اقدام به قتل و کشتار و تخریب می کنند.
بازی کلاش اوف کلنز که ترجمه فارسی آن 'جنگ های عشایر' یا 'جنگ قبایل' است، بازی کننده می تواند حسب خواست خود یک شهر یا پادگان نظامی را ایجاد و نیروهای خود را آموزش داده و سپس برای گرفتن غنیمت، دست به غارت و کشتار بزند.
برخی از کاربران اخیرا از وجود شعارهای ماسیونری در فضای این بازی که به صورت حرفه ای کارگذاشته شده از جمله چهره شیطان خبر داده اند و این روشی است که گروه های ماسیونری همواره در کاربرد نمادهای ماسیونری به صورت اسرار آلوده بهره می برند.
اما بازی کلاش اوف کلنز را شرکت 'سوپر سل' در 2010 در شهر هلسینکی فنلاند ساخت و توانست در سال 2012 حسب اعلام سایت 'ویکیپدیا' بالغ بر دو میلیون و 400 هزار دلار درآمد کسب کند.
مدیر اجرای این شرکت 'ایلکا بانین' است که یک شخص یهودی است و توانسته است این بازی را در کمترین زمان ممکن به یکی از بازی های پرطرفدار در بین نوجوانان و جوانان جهان تبدیل کند.

صدا و سیما برای گسترش بوکس می‌تواند کمک کند

صدا و سیما برای گسترش بوکس می‌تواند کمک کند

بهنیا: برگزاری مراسم تجلیل باعث اتحاد می‌شود/ مردم به بوکس علاقه دارند

عضو هیأت رئیسه فدراسیون بوکس گفت: برگزاری مراسم تجلیل باعث می‌شود تا اتحاد بیشتری بین همه خانواده بوکس ایجاد شود.

خبرگزاری فارس: بهنیا: برگزاری مراسم تجلیل باعث اتحاد می‌شود/ مردم به بوکس علاقه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از بوکسورهای تیم جوانان امروز با حضور احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون، فرهاد بهنیا عضو هیأت رئیسه فدراسیون، احسان روزبهانی تنها بوکسور المپیکی ایران، اکبر احدی سرمربی تیم ملی، جلال رنجبر عضو هیأت رئیسه، فریبرز شمس مسئول سازمان لیگ، محمد عاشری، سرمربی تیم جوانان امروز برگزار شد.

در این مراسم، از بوکسورهای تیم توابع تهران که در مسابقات آذربایجان و ترکیه مدال‌آوری کردند، تقدیر و تشکر شد.

کامیاب مرادی، پوریا امیری، امین حضرتی مدال‌آوران ایران در مسابقات ترکیه و آذربایجان بودند.

فرهاد بهنیا مدیرعامل تیم لیگ برتری پیوند ساپکو در این مراسم اظهار داشت: ابتدا از احمد ناطق نوری و نفرات حاضر در این مراسم تجلیل و تشکر می‌کنم. این جلسه به بهانه مدال‌آوری جوانان توابع تهران تشکیل شد. حضور مسئولان در این مراسم باعث می‌شود تا ما از تجربیات آنها استفاده کنیم. این اتحاد باعث موفقیت خانواده بوکس در المپیک می‌شود.

وی در ادامه افزود: بوکسورهای کشورمان قرار است در مسابقات چین و آذربایجان برای کسب سهمیه المپیک شرکت کنند. امیدوارم بتوانیم سهمیه‌های بیشتری را کسب کنیم تا تعداد نفراتمان بیشتر از نفرات حاضر در المپیک لندن باشد. امیدوارم در المپیک برزیل بتوانیم مدال آوری کنیم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: برای گسترش بوکس، نیاز به پخش مستقیم داریم، امیدوارم بتوانیم با مسئولان صدا و سیما روابط خوبی برقرار کنیم تا رسانه ملی زمان بیشتری را دراختیار بوکس قرار دهد. به هر حال، پخش مستقیم بوکس باعث می‌شود مردم از این رشته استقبال بیشتری کنند. همانطور که شاهد هستیم بعد از المپیک لندن، مردم با بوکس بیشتر آشنا شدند.

نفرات برتر انتخابی تیم ملی بوکس مشخص شدند

نفرات برتر انتخابی تیم ملی بوکس مشخص شدند

تهران- ایرنا- نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس مشخص شدند و دعوت شدگان به اردو به زودی معرفی خواهند شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس روز گذشته ( سه شنبه ) با برگزاری 9 مبارزه به پایان رسید که در آن نتایج زیر به دست آمد:
در وزن 49 کیلوگرم امید احمدی صفا مقابل شهرام جلالی به برتری رسید.
در 52 کیلوگرم پویا ناوی موفق به شکست سجاد یوزی شد.
در وزن 56 کیلوگرم و در مبارزه ای حساس و نفس گیر احسان سپهوندی از سد آرمین امجدیان گذشت.
دانا اسماعیل زاده و حمیدرضا کلانتری بازی وزن 60 کیلوگرم را انجام دادند که در نهایت این اسماعیل زاده بود که پیروز از رینگ خارج شد.
در 64 کیلوگرم اسماعیل ارمشی در یک دیدار جذاب بر سید راغب البوشکه غلبه کرد.
مبارزه وزن 69 کیلوگرم بین سجاد کاظم زاده و بهادر کرمی بود که در نهایت کاظم زاده برنده شد.
در وزن 75 کیلوگرم سیاوش امیدی از سد مسعود خزایی گذشت.
در 81 کیلوگرم مجید حاج عباسی مرد موفق رینگ بود و مقابل محمدرضا کچویی به پیروزی رسید.
اما در وزن 91 کیلوگرم و در حساس ترین بازی این روز مبارزه بین رضا مرادخانی و سالار غلامی به علت نزدیک بودن بیش از حد مبارزه بدون اعلام فرد پیروز پایان یافت تا کمیته فنی در مورد این دیدار تصمیم گیری کند.
عبدالمجید سپهوند نیز تنها بوکسور وزن مثبت 91 کیلوگرم بود و به این دلیل هیچ مبارزه ای در این وزن برگزار نشد.
فهرست ملی پوشان حاضر در تورنمنت مجارستان به زودی از سوی کادر فنی تیم ملی بوکس اعلام خواهد شد.

بسمه تعالی

بسمه تعالی

مسابقات بوکس قهرمانی کشور – ارومیه ( 19-15/8/94) در حالی به اتمام رسید مثل بادکنک باد کرده ای بود که ترکید و از خاطره ها محو و مدارک آن در بایگانی خیال جا گرفت و فقط تعدادی جیب های خود را پر کردند و تعدادی هم بر هارت پرت و گردن کلفتی خودشان افزودند .

مشعلی که با پول بیت المال و با خون و دل بچه های استان افروخته شده بودند فقط روشنایی اندکی را در خانه خلوت این آقایان بوجود آورد . اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون نشین ها لب گزیده و سکوت اختیار کردند و دلشان را به این خوش کردند بالاخره مسابقات کشوری در ارومیه برگزار کردند .

وقتیکه مسئولین ورزشی استان هدفشان از برگزاری این مسابقات به هر طریق ممکن و با هر ترفندی کسب مدال و نتیجه باشد . غافل از نتایج تلخ و شیرین آن بر بوکس استان خواهند شد و نتیجه آن باخت های پی در پی مدال آوران استان در اردوهای تیم ملی خود بود و قدیم الایام رسم بر این بود وقتی بوکسوری در قهرمانی کشور مدال کسب می کرد ( خصوصا" مدال طلا ) سالیان سال در اردوهای تیم ملی حرف اول را در وزن خود می زند .

وقتی که مسئولین برگزاری مسابقات قهرمانی کشور با ناحق کردن حق بوکسورهای استان های دیگر و با سر ریز کردن انواع مدال به بوکس استان باخت های سنگین و بدی را در مسابقات انتخابی تیم ملی به دنبال داشت .

مشخصا" بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در هر شهرستان و استانی باعث سرازیر شدن جوانان به سوی آن رشته ورزشی می شود . ولی بعد از برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور در ارومیه این موضوع برعکس خودنمایی کرد و تعداد ورزشکاران بوکس در کلاس های بوکس ارومیه و شهرستان ها از تعداد انگشتان بیشتر نشد . چرا که عدم استقبال دوستداران بوکس ارومیه و استان از این مسابقات دلالت بر آگاهی آنان به ناحق بودن این آقایان در بوکس استان می باشد .

وقتی سرمربی تیم ملی اعلام می دارد از 60 بوکسورییکه در مسابقات بوکس قهرمانی کشور شرکت نکرده بودند به اردوی تیم ملی دعوت بعمل آورده حاکی از سطح بسیار پایین این مسابقات می باشد . زد و بندها و دادن هدایا آقا دبیر تا آنجا پیشرفت کرده بود که قرار شد انتخابات کمیته داوران کشور در جریان برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور در ارومیه برگزار شود و دبیر هیات تحمیلی بخت برگشته بوکس استان به خیال انتخاب شدن در کمیته داوران کشور بود . تا به یکی از آرزوهای دیرینه خود برسد و بخاطر بدست آوردن همین پست و مقام های توخالی تاکنون چه خفت ها و سرکوفته های را به جان خریده است . دیدیم که ترفندهای این آقا در این انتخابات کار به جایی نبرد حتی دوستان فریب خوردش هم در این انتخابات به او رای ندادند و در نهایت این انتخابات از سوی فدراسیون بوکس کشور باطل اعلام شد . ما در این مدت گفته ایم و باز هم خواهیم گفت که دار و دسته این آقا مورد قبول فدراسیون بوکس کشور و مسئولین ورزش استان و خانواده بوکس نیستند هر قدر هم زور بزنند و گردن کلفتی و بداخلاقی و حاشیه ایجاد کنند کار به جایی نخواهد برد و مقبولیت لازم را در کلیات بوکس استان بدست نخواهند آورد چون اساس این هیات با فتنه و خیانت و تخلف پایه ریزی شده است . وای بر آن روزییکه مقبولیت شخصیتی ورزشی و عمومی فردی از دست برود .

تا کی این آقایان می توانند بهمراه آقای خودشان نادر قاضی پور شیخ الرییس ورزش استان به اداره کل و فدراسیون بروند و عده ای از خانواده بوکس استان را به سکوت و کناره گیری وادار بکنند و مسئولین ورزشی و سیاسی استان بخاطر ملاحظات سیاسی در مقابل این آقا حتی نفس کشیدن خودشان را از یاد بوده اند .

این آقای نماینده محترم بخاطر لج و لجبازی با خانواده بوکس استان و برای بدست آوردن چند رای انتخاباتی توسط محمد آبی به قول استاد مرحوم فیوج لم یلد و لم یولد و با هماهنگی ساداتی و حراست اداره کل در انتخابات 8/8/91 ریاست هیات بوکس استان دست به دامن این آقا و آن آقا شدند و انتخابات ناسالم و مهندسی شده ای را بر بوکس استان تحمیل کردند و مرتضی نظری که در عمر خودش یک دست گرمکن هم به تن نکرده بود و از کبوتران دور حرم نماینده نادر قاضی پور بود به بوکس استان تکلیف کردند .

 آقایانیکه در تخلفات انتخابات 8/8/91 رییس هیات بوکس استان دست داشته اید . در دفتر انتخاباتی نادر قاضی پور شبانه و روز چادر بزنید تا بار دیگر این آقا به مجلس برود!؟. اما اگر این آقا به مجلس راه پیدا نکند خائنین بوکس استان باید به دنبال سوراخ موش باشند .

و اینهم یکی از آرزوهای چندین ساله ورزش استان و مردم فهیم شهرستان ارومیه می باشد .

 

داوران و مربیان و ورزشکاران پیشتاز بوکس استان – مهدیزاده 13/10/94