کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

محرابی:می تواستم فینالیست باشم/کادر فنی با دانشی داریم

ملی پوش وزن 75 کیلوگرم کشورمان که در رقابت های قهرمانی آسیا به مدال برنز دست پیدا کرد معتقد است که توانایی راه یابی به فینال این رقابت ها را داشته است.

سجاد محرابی در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون بوکس اعلام کرد:برای اینکه مبارزاتم غیر قابل پیشبینی باشد با یک سبک جدید و خاص مبارزه کردم و از عملکرد خودم در رقابت های قهرمانی آسیا رضایت دارم.

وی افزود:درمرحله نیمه نهایی مبارزه خوبی با حریف ازبک داشتم اما برای شکست دادن بوکسورهای ازبک باید ناک اوت کنی زیرا داورها بازی های نزدیک را به بوکسورهای ازبک می دهند.در مجموع فکر می کنم می توانستم فینالیست باشم اما کمی بدشانس بودم.

محرابی ضمن حمایت از سرمربی اوکراینی تیم ملی بوکس گفت: ولادمیر وینکوف مربی با ارزشی است. فکر می‌کنم کارنامه او نشانگر همه چیز است. اگر کمی به او زمان داده شود می تواند تاثیر زیادی روی بوکس ما داشته باشد.

محرابی همچنین ادامه داد:جا دارد از زحمات بی شائبه علیرضا استکی مربی تیم ملی تشکر کنم.ایشان تمام تلاش خود را برای تیم ملی به کار بستند و امیدوارم من و سایر ملی پوشان بتوانیم با نتایج خوب در رقابت های پیش رو زحمات کادر فنی را جبران کنیم.

وی در ادامه از ناداوری‌هایی که علیه تیم ملی بود گلایه کرد و گفت: داورها به راحتی 2 مدال قطعی را از ما گرفتند. شک نکنید اگر قضاوت ها منصفانه بود فروتن گل‌آرا و مجید سپهوند هم جزو مدال‌آوران بودند. به هر حال در مسابقاتی مانند قهرمانی آسیا باید مدال‌ها تقسیم شود تا برخی کشورهای با نفوذ به اهداف‌شان برسند.

محرابی در پایان خاطرنشان ساخت: من سال‌هاست در تیم ملی حضور دارم اما تاکنون تیمی با این اتحاد و یکدلی ندیده بودم. مطمئن باشید اگر حمایت کنند می‌توانیم در مسابقات قاره‌ای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو موفق باشیم.

دانشمندفر:نباید به چند نفرخاص متکی باشیم/از کادرفنی تیم ملی بوکس راضی هستیم

دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به اینکه تیم ملی بزرگسالان ایران نباید به چند بوکسور خاص و قدیمی متکی باشد، گفت: از عملکرد کادر فنی در مسابقات قهرمانی آسیا رضایت داریم.

علی دانشمندفر که سرپرستی تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را برعهده داشت در گفت وگو با ایرنا، تصریح کرد: تیمی را به مسابقات آسیایی تایلند اعزام کردیم که بدنه آن جوان شده بود و با وجود برخی نظرات، معتقدم این جوانان عملکرد خوبی داشتند.
وی با اشاره به اینکه تیم ملی ایران نباید به چند بوکسور خاص متکی باشد، گفت: خوشبختانه اکنون پشتوانه خوبی در تیم ملی ایجاد شده و اگر بوکسوری نخواهد به اردو بیاید، نفرات جوان را جایگیزین آنان خواهیم کرد.
دبیر فدراسیون بوکس گفت: حتی جوانگرایی انجام شده مورد استقبال تیم های خارجی نیز قرار گرفته بود و آنان نیز بارها در این مورد سوالاتی را مطرح کردند. به طور مثال اکنون در وزن 81 کیلوگرم حسن شاهینی را داریم که عملکرد بسیار خوبی داشت و مهره قابل اتکایی در این وزن است.
وی در خصوص داوری ها گفت: مشکلات داوری دیگر قصه کهنه ای شده است و روز به روز نیز بدتر می شود. وقتی نتیجه مبارزه روی تابلو نشان داده نمی شود، به راحتی داوران نتیجه ای که می خواهند را تعیین می کنند.
سرپرست تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: یکی از داوران سریلانکایی در چند نوبت و به خصوص در مبارزه عبدالمجید سپهوند حق بوکسور ایرانی را به وضوح از بین برد.
وی در پاسخ به این سوال که جوانگرایی در تیم ملی ادامه دار خواهد بود؟ گفت: فدراسیون عزم خود را برای جوانگرایی جزم کرده است تا متکی بر تعداد خاصی نباشد.
دانشمندفر در مورد عملکرد کادر فنی گفت: مربی اوکراینی به خوبی نشان داد که ریزه کاریهای مربیگری را بلد است و در کنار او علیرضا استکی زحمات زیادی را متحمل شد و نشان داد که مربی آینده داری است که باید مورد حمایت فدراسیون باشد.