کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

انتصاب در فدراسیون بوکس

احمد میرزایی به سمت یکی از ناظران ویژه رییس فدراسیون بوکس در استانهای مرکزی منصوب شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس،احمد ناطق نوری رییس فدراسیون بوکس طی حکمی احمد میرزایی را به عنوان "یکی از ناظران ویژه رییس فدراسیون در استانهای مرکز ایران" منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای احمد میرزایی

احتراما؛نظر به تعهد،تجربه و علاقه جنابعالی در رشته ورزشی بوکس به موجب این ابلاغ شما را به سمت "یکی از ناظران ویژه اینجانب در استانهای مرکزی ایران" منصوب می نمایم.

 

امید است با اتکال به خداوند منان و با توجه به درایت مدبرانه جنابعالی در پیشبرد اهداف مقدس ورزشی موفق و موید باشید.

بوکسور ایرانی در تاشکند روی رینگ می رود


بوکسور ایرانی وزن 52 کیلوگرم برای شرکت در سومین دور رقابت های بوکس حرفه ای به تاشکند ازبکستان می رود تا 29 اسفند ماه مقابل حریفی از کشور میزبان روی رینگ برود.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون بوکس، سجاد محمد پور ملی پوش ایرانی پیش از این قرار بود هشتم اسفند ماه در سومین دور رقابت های بوکس حرفه ای به مصاف حریفی از فرانسه برود که به دلیل مصدومیت شدید این حریف، این مسابقه برگزار نشد.
اصغر اشرفی و اکبر احدی به عنوان مربی محمدپور را در سفر به ازبکستان همراهی می کنند.
رقیب محمدپور در دور سوم رقابت های بوکس حرفه ای «جاسوربک لاتیپوف» بوکسور 24 ساله ازبکستانی است که رنکینگ 11 جهان و هفتم بوکس حرفه ای قرار دارد. وی در المپیک 2012 لندن حضور داشت و نقره رقابت های بوکس آماتور جهان در سال 2013 را در کارنامه دارد.
محمدپور در رقابت های بوکس حرفه ای در دور نخست مقابل نماینده الجزایر به برتری رسید، اما در مرحله دوم مغلوب بوکسور بلغارستانی شد.
این ملی پوش کشورمان در رده پنجم رنکینگ بوکس حرفه ای قرار دارد و در صورت پیروزی در این دیدار تا دو رده در رنکینگ بوکس حرفه ای صعود خواهد کرد.

ملی پوشان بوکس ایران در اوکراین اردو می زنند

ملی پوشان بوکس ایران فردا - یکشنبه - به شهر «خارکوف» در شمال کشور اوکراین می روند تا اردوی مشترک 10 روزه ای را با ملی پوشان اوکراینی در این شهر برگزار کنند.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون بوکس، در این اردو، نفرات دوم و سوم تیم ملی اوکراین حضور دارند.
قرار است بوکسورهای کشورمان علاوه بر تمرینات مشترک یک دیدار تدارکاتی نیز با بوکسورهای تیم اوکراین برگزار کنند.
همچنین «علیرضا استکی» مسئول هدایت تیم ملی بوکس ایران که برای گذراندن کلاس ارتقا دانش فنی مربیگری به شهر آلماتی قزاقستان سفر کرده است، با یک روز تاخیر به اردوی ملی پوشان در اوکراین می پیوندد.
امید احمدی صفا (49 کیلوگرم)، پویا ناوی (52 کیلوگرم)، آرمین امجدیان (56کیلوگرم)، دانا اسماعیل زاده (60 کیلوگرم)، اسماعیل ارمشی (64 کیلوگرم)، سجاد کاظم زاده (69 کیلوگرم)، سجاد محرابی (75 کیلوگرم)، مجید حاج عباسی (81 کیلوگرم)، سالار غلامی (91 کیلوگرم) و مجید سپهوند (به اضافه 91 کیلوگرم) نفرات اعزامی به اوکراین هستند.

آیت الله برقعی از شاگردان و یاران امام خمینی(ره) درگذشت

آیت الله سیدرضا برقعی از اعضای ارشد مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم ساعتی پیش در سن 67 سالگی بر اثر عارضه قلبی در شهر قم درگذشت.

به گزارش ایرنا به نقل از جماران، مرحوم آیت الله برقعی از شاگردان و یاران امام خمینی (ره) بود که در دوران تبعید امام، بنیانگذار انقلاب را همراهی می کرد.
وی همچنین از دوستان بسیار صمیمی مرحوم آیت الله سید مصطفی خمینی فرزند ارشد امام(ره) و از اساتید خارج فقه حوزه علمیه قم بود.
به گفته خانواده مرحوم آیت الله سیدرضا برقعی، زمان و مکان مراسم تشییع و خاکسپاری و همچنین مراسم ترحیم این عالم فقید متعاقبا اعلام خواهد شد.

مشهدالرضا در سوگ خادم خورشید

امروز 15 اسفند مشهد داغدار مجاهدی نستوه، عالمی فرزانه و خادمی سختکوش است زیرا آستان ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) ولی نعمت سرزمین خورشید هشتم با تولیت این آستان مقدس خود وداع کرد.

به گزارش ایرنا، هزاران زائر و مجاور که سالها شاهد خدمتگزاری مردی از تبار مجاهدین بود. وی بی ادعا خاک قدوم زائران را توتیای چشم خود کرد و فرشی به پهنای همه شهر زیر پای میهمانان حضرت رضا(ع) پهن نمود.
امروز مشهد پیکر عالمی را بر دوش می کشد که ستون ستبر انقلاب اسلامی، یاور امام راحل و برادر همیشه همراه رهبر معظم انقلاب بود. دوستدارانش امروز در حالی با پیکر مطهر او وداع می کنند که یار دیرینه اش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای برای آرامش روحش نماز خواهد خواند.
امروز حرم مطهر رضوی در حالی پیکر یکی از مخلص ترین خادمان خود را به آغوش می کشد که دهها مسئول و خدمتگزار تراز اول نظام جمهوری اسلامی و آنان که دل در گرو این انقلاب و نظام دارند بر گردش طواف می کنند و با دعای برادرانش انقلابی اش و مردم قدرشناس مشهدالرضا به خاک سپرده می شود.

**خیابانهای منتهی به حرم مطهر امام رضا(ع) مملو از جمعیت عزادار است
مشهد-ایرنا- خیابانهای منتهی به حرم مطهر حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) رضوی مملو از جمعیت عزادار برای شرکت در مراسم تشییع پیکر عالم مجاهد و یاور امام راحل و رهبری مرحوم آیت الله واعظ طبسی شده است.
به گزارش ایرنا در پی رحلت نماینده ولی فقیه در استانهای سه گانه خراسان و تولیت آستان قدس رضوی از دیشب تاکنون رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیسان قوای مقننه و قضاییه، جمعی از وزیران و دیگر مسئولان ارشد کشوری وارد مشهد شده اند.
به همین منظور همه خیابانهای منتهی به حرم مطهر رضوی از طرف میدان شهدای مشهد مملو از جمعیت شده است.
محوطه میدان شهدای با حضور خیل بیشماری از عاشقان خادم خراسانی بارگاه منور رضوی پر شده و اکنون این عاشقان منتظر شروع مراسم وداع با یار صدیق انقلاب هستند.
در خیابانهای منتهی به بیت مرحوم آیت الله واعظ طبسی نیز جمعیت بسیاری حضور دارند. در این بین حضور مردان میانسالی که درس عشق و دلدادگی را از آن مرحوم فرا گرفته اند و جوانانی که امروز به میدان آمده اند تا با حضور خود وداعی باشکوه با یار انقلابی رهبری داشته باشند از نکات قابل توجه است.
آیین تشییع و خاکسپاری پیکر تولیت آستان قدس رضوی مجاهد مرحوم آیت الله واعظ طبسی تا دقایقی دیگر آغاز می شود.
هم اینک شمار زیادی از مسئولان کشوری در خیل جمعیت مشاهده می شوند که از آن جمله می توان به محمدباقر قالیباف شهردار تهران، غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مردم تهران در مجلس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، سردار امیر جهانشاهی فرمانده ارشد نظامی شمال شرق کشور و علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اشاره کرد.
استاندار خراسان رضوی و تمامی مسئولان اجرایی، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی این استان نیز در مراسم حضور دارند.
آیت الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی و تولیت آستان قدس رضوی در سال 1314 در مشهد و در خانواده ای مذهبی و روحانی متولد شد.
وی در یک سالگی پدرش را که از نوابغ گویندگان اسلامی در ایراد سخنرانیهای مذهبی و خطابه و از لحاظ اخلاق، تقوی و پرهیزگاری زبانزد خاص و عام بود از دست داد و دوران کودکی را با سرپرستی مادر پشت سر گذاشت.
وی از همان سنین کودکی و نوجوانی بسیار عاطفی و علاقمند به حوزه های علمیه، عالمان دینی و حضور در جلسات مذهبی بود، لذا به رغم علاقه شدیدی که به فراگیری علوم اسلامی داشت بخاطر شرایط و اقتضای زمان به تحصیل در دبستان و دبیرستان پرداخت که طی این دوران به دلیل استعداد سرشار و انضباط عالی همواره مورد توجه و احترام دوستان و معلمان بود.
آیت الله واعظ طبسی در 16 سالگی به حوزه علمیه وارد شد و دروس مقدماتی، سطوح متوسطه و عالیه و خارج را بطور جدی دنبال کرد و از محضر اساتید و عالمان برجسته ای مانند آیات عظام و حجج الاسلام و المسلمین خالقی، جاویدی، ادیب نیشابوری، حاج سید احمد مدرس یزدی، حاج شیخ مجتبی قزوینی و میلانی بهره مند شد.
وی همراه با حدود 30 سال کار علمی دقیق و پیگیر، چندین دوره دروس منطق، اصول، معالم، قوانین، رسائل و کفایه را تدریس نمود که کلاسهای درس ایشان با استقبال گرم طلاب مواجه بود.
آیت الله واعظ طبسی از سنین 12 یا 13 سالگی با سیاست آشنا بود و در 15 یا 16 سالگی چه در دبیرستان و یا حوزه علمیه و منزل مسائل سیاسی را دنبال و مطرح می کرد.
وی با احساس نفرت عمیقی که از رژیم پهلوی در خود احساس می کرد، خشم و کینه اش را به اشکال مختلف ابراز می کرد و پس از گذشت مدت کوتاهی از شروع درس در حوزه علمیه با سخنرانی های خود مبارزه ای هدفمند و جهت دار را بر علیه دستگاه حاکم آن زمان آغاز کرد تا جایی که چندین بار به خاطر همین سخنرانی ها ممنوع المنبر یا به زندان کشیده شد تا جایی که این مبارزه مقدس را تا پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) ادامه داد و همیشه یار و یاور اسلام و کشور برای خدمت به جامعه اسلامی بود.
آیت الله واعظ طبسی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همواره به عنوان یکی از استوانه های نظام مقدس مورد توجه قرار داشته و از سوی امام خمینی(ره) به عنوان نماینده معظم له در خراسان بزرگ و تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد و پس از رحلت آن بزرگوار، این حکم از سوی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تایید شد.
وی علاوه بر خدمت در بارگاه مقدس رضوی در نهادهای مقدسی مانند مجمع تشخیص مصلحت نظام و دوره سوم مجلس خبرگان رهبری عضویت و ریاست حوزه علمیه خراسان را به عهده داشت و در جهت اعتلای اسلام و نظام مقدس اسلامی تلاش بسیار کرد.
آیت الله عباس واعظ طبسی بامداد جمعه چهاردهم اسفند ماه پس از 80 سال تلاش برای خدمتگزاری به زائران بارگاه منور رضوی و مجاهدت در راه دین و انقلاب در مشهد مقدس چشم از جهان فروبست.
7489/1858/ 6075