کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

مهدی‌پور: ناطق نوری باید پادرمیانی کند/ نوریان افتخار بوکس ایران است

ملی‌پوش سابق تیم ملی بوکس گفت: رئیس فدراسیون بوکس برای پایان دادن به اتفاقاتی که رخ داده باید ورود کند و با پادرمیانی مقصودی و نوریان را آشتی دهد.

خبرگزاری فارس: مهدی‌پور: ناطق نوری باید پادرمیانی کند/ نوریان افتخار بوکس ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس، اردوی تیم ملی بوکس در حالی این روزها برای حضور در تورنمنت دست‌کش طلایی در مجموعه ورزشی انقلاب زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌شود که پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا بحث حضور انوشیروان نوریان از سوی مسئولان فدراسیون برای هدایت تیم ملی در رسانه‌ها مطرح شد، اما پس از بازگشت تیم ملی از اردن همه چیز به فراموشی سپرده شد و نوریان مدعی شده که نایب رئیس فدراسیون چندان تمایلی ندارد که او هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد. پس از انتقاد‌های شدید و تند نوریان بلافاصله نایب رئیس فدراسیون بوکس در مصاحبه فارس مدعی شد که نوریان به درد بوکس ایران نمی‌خورد.

رضا مهدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد مصاحبه‌هایی که انوشیروان نوریان و منوچهر مقصودی نایب رئیس فدراسیون بوکس بر علیه یکدیگر کرده‌اند، اظهار کرد: بنده از سال 68 به همراه انوشیروان نوریان عضو تیم ملی بود‌م و در آن دورانی که ملی‌پوش بودیم مقصودی نیز در تیم‌های ملی به عنوان بزرگتر در کنار ما همیشه حضور داشت.

وی افزود: ما نباید زحمات نایب رئیس و رئیس فدراسیون بوکس را نادیده بگیریم، اما افتخارات نوریان هم برای هیچ کدام از خانواده بوکس پوشیده نیست. متاسفانه بوکس ایران با توجه به عدم پخش مستقیم دستش از همه چیز کوتاه است و به همین خاطر در ورزش ایران به چشم نمی‌آید.

بوکسور سابق تیم ملی در ادامه خاطرنشان کرد: نوریان یکی از پرافتخارترین و موفق‌ترین ورزشکاران ایران است. متاسفانه یک عده‌ای که هیچ افتخاراتی در ورزش ندارند و جز خانواده بوکس نیستند باعث به وجود آمدن اختلاف بین این دو نفر شده‌اند. مقصودی و نوریان مثل دو برادر هستند و می‌توانند با حضور در کنار یکدیگر بوکس ایران را به افتخارات بزرگتری برسانند.

مهدی‌زاده در ادامه گفت: شنیده‌ام برخی از مربیان در رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که نوریان در المپیک سیدنی دوپینگ کرده است. برای افرادی که چنین صحبت‌های را در رسانه‌ها مطرح می‌کنند واقعا متاسفم؛ چرا که همه می‌دانیم اتفاقی که در المپیک سیدنی برای نوریان رخ داد به خاطر این بود که پزشکان برای اینکه نوریان مریض شده بود به او آمپول تزریق کردند که قبل از روز مسابقات بتواند مبارزه کند، اما همان اتفاق باعث شد که بگویند نوریان دوپینگی است. افرادی که چنین صحبت‌هایی می‌کنند باید به رزومه کاری انوشیروان در تیم ملی نگاه کنند و پس از آن اظهار نظر کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: نوریان سال‌ها برای بوکس ایران افتخارآفرینی کرده و اصلا نیازی به دوپینگ نداشته. حضور در سه دوره المپیک نشان از توانایی‌های بالای اوست و این صحبت‌ها همه از روی غرض‌ورزی است که همه آن را می‌دانند.

مهدی‌پور در مورد اینکه برای موفقیت تیم ملی بوکس باید از تجربیات نوریان در تیم ملی استفاده شود، گفت: باید از تجربیاتی که انوشیروان نوریان در طول این سال‌ها کسب کرده در تیم‌های ملی استفاده شود. من معتقدم اگر وی در راستای برنامه‌هایی که فدراسیون دارد حرکت کند با مقصودی می‌تواند تیم ملی به موفقیت برسانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نوریان مهره بزرگ و مفیدی برای خانواده بوکس است و ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس برای پایان دادن به اتفاقاتی که طی چند روز اخیر افتاده، ورود کند و با پادرمیانی این دو نفر را آشتی دهد. برای مربیانی که در این چند وقت اخیر برای نوریان حاشیه درست کرده‌اند متاسفم و امیدوارم که دوستان برای به وجود آمدن آرامش در خانواده بوکس دیگر به کار خودشان ادامه ندهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.