کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

آیت الله خاتمی در بجنورد: سازش ومذاکره با سعودی ها موضعی ضد ولایت است


سخنرانی سید احمد خاتمی در بجنورد

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه موضع سازش ومذاکره با سعودی ها در این مقطع، موضعی ضد ولایت فقیه است، گفت: به زودی خون پاک شهدا، دولت آل سعود را به آل سقوط تبدیل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد خاتمی پنجشنبه شب در آیین کنگره سرداران و ۹۴۶ شهید شهرستان بجنورد، با اشاره با آثار خون شهدا در دنیا اظهار کرد: خون پاک شهدای اسلام و انقلاب هدررفتنی نیست و به زودی خون آنان گریبانگیرآل سعود شده و آل سعود را به آل سقوط تبدیل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه گرچه در دنیا شخصیت ها رابه ظاهر می شناسند، اما شهدا، شخصیت های واقعی بهشت و شفاعت کنندگان روز قیامت هستند، تصریح کرد: انبیاء، اولیای الهی، معصومین علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا(س) و شهدا شفاعت کنندگان روز قیامت هستند.

وی با اشاره به روز ۱۷ شهریور و جنایات رژیم منحوس پهلوی و کشتار مردم بی گناه در خیابان ۱۷ شهریور تهران، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ثمره خون پاک و مطهر شهداست و این پیروزی نشان می دهد که خون شهدا هدر رفتنی نیست.

آیت الله خاتمی اظهار کرد: تحقیقا پیروزی انقلاب اسلامی ما معجزه الهی بود و اگر دنیای استکبار می دانست که این انقلاب ثمره اش به بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان منجر می شود، مطمئنا با دخالت نظامی و ترفندهای دیگر نمی گذاشت که  بذر این انقلاب کاشته شود.

وی تاکید کرد: آمریکا در ۵۰ سال اخیر در ۲۵ کشورمستقل جهان یا دخالت مستقیم نظامی و یا دخالت غیر مستقیم کرده است و اگر آمریکایی ها می دانستند که سرانجام انقلاب اسلامی به کجا ختم می شود، مطمئنا در ایران نیز با دخالت نظامی مانع پیروزی انقلاب اسلامی می شدند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرنگان رهبری تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی هدیه شهیدان اسلام و انقلاب اسلامی و هدیه اخلاص آنان بود که ثمره آن به پیروزی در همه زمینه ها منجر شد.

دولت آل سعود به آل سقوط تبدیل خواهد شد

آیت الله خاتمی در ادامه با اشاره به وقایع ششم ذیحجه سال ۱۳۶۶ و جمعه خونین مکه اشاره کرد و گفت: آن روز واقعا میدان جنگ بود، چرا که حاجیان دل داده حق که شعارشان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بود، وارد صحنه شدند و  سعودی های آمریکایی و صهیونیست که تحمل این شعارها را نداشتند آنان را به گلوله بستند و خون پاک و مطهر بیش از ۴۰۰ تن از حاجیان را به زمین ریختند.

وی رفتار و کردار سعودی ها را رفتاری شیطانی دانست و گفت: در فاجعه منا نیز سعودی ها بیش از ۵۰۰ حاجی ایرانی و هفت هزار حاجی مسلمان از کشورهای اسلامی را با لبان تشنه، زیر آفتاب و مظلومانه به شهادت رساندند.

امام جمعه موقت تهران خطاب به حاضرین تاکید کرد: تردید نکنید که به فضل خدای متعال و به زودی خون پاک این شهدا گریبانگیرآل سعود شده و آل سعود را به آل سقوط تبدیل خواهد کرد.

وی افزود: لازم است که همگان بیانیه مقام معظم رهبری را در باره افشای چهره آل سعود چندین بار مطالعه کنند، چرا که در طول تاریخ آل سعود این چنین افشاگری در باره چهره ننگین آل سعود رخ نداده است و این بیانیه تجلی خون پاک شهداست.

آیت الله خاتمی دولت آل سعود را دولتی کاملا انگلیسی دانست و گفت: بیش از یک قرن پیش انگلسی ها این دولت تکفیری را پایه گذاری و آنان را بر جهان اسلام حاکم کردند.

وی تصریح کرد: انگلیسی ها در حجاز وهابی ها و آل سعود و در ایران بهائیت را تولید کردند، آنچنان که امروز داعش و گروهک های تکفیری وهابی و از سوی دیگر تشیع لندنی هردو آبشخورشان، دولت روباه پیر استعمار یعنی انگلیس است.

موضع سازش ومذاکره با سعودی ها، موضعی ضد ولایت است

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به زمزمه های مذاکره با آل سعود، افزود: آن کسی که می گوید ما برای آشتی دستمان را به طرف سعودی ها دراز می کنیم باید بداند که ملت ایران آن دستی را که به طرف سعودی ها دراز شود خواهد شکست.

وی تصریح کرد: موضع سازش ومذاکره در این مقطع، موضعی ضد ولایت فقیه است.

آیت الله خاتمی گفت: مجلس شهدا را مجلسی هدفمند خواند و گفت: مردمی که در این مجالس شرکت کرده اند، آمده اند تا با خون مطهر شهدا بیعت کرده و اعلام کنند که راه شهدا همچنان با حفظ آرمان های انقلاب و حمایت از ولایت ادامه خواهد یافت.

بی توجهی به تقویت نظامی کشور، خیانت است

وی با بیان اینکه حفظ نظام اسلامی و پاسداری از خون پاک و مطهر شهیدان و ارزشهای اسلام و انقلاب ادای دین و وظیفه همگانی است، تصریح کرد: وظیفه دولت مردان در جهت حفظ نظام، درتمامی زمینه ها ی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و به ویژه عرصه نظامی سنگین است.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: آقایی که می گوید دوره موشک گذشته و امروز دوره مذاکره است باید بداند که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری این سخن اگر آگاهانه باشد، خیانت است.

وی با اشاره به موضوع برجام اظهارکرد: مقام معظم رهبری در مورد برجام فرمودند که به رغم گذشت بیش از ۶ ماه از برجام و انجام تعهدات از سوی جمهوری اسلامی ایران، متاسفانه آمریکایی ها به وظیفه و تعهد خود عمل نکردند.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه موضع ما در موضوع برجام، موضع ولایت است، افزود: موضع ما در برجام حمله به رفتار و بدعهدی های آمریکاست وما مذاکره کنندگان کشورمان را امین می دانیم.

وی تصریح کرد: امروز مذاکره با آمریکا دیگر جوابگو نیست بلکه جوابگوی آنها موشک های دوربردی است که آنها را زمین‌گیر و خواب راحت را از آنان بگیرد و در صورت لزوم موشکهای با برد یک هزار و یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر قلب تلاویو و حیفا را با خاک یکسان کند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه خداوند اقتدار را در اختیار انبیاء الهی قرار می دهد، افزود: اینکه بگوییم ما به تقویت نظامی نیازی نداریم این حرف ضد قرآن است.

انقلابی بودن در همراهی با ولایت است

وی در ادامه با اشاره به بیانات ماههای اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن، اظهار کرد: متدینانه عمل کردن، پاسداری از ارزش عدالت در جامعه، مبارزه با فسادهای کم یا زیاد در همه عرصه ها، مقاوم بودن و خسته نشدن از ایستادگی و مبارزه با ظلم و استکبار و… نشانه انقلابی بودن است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه انقلابی بودن ولایت مداری است، تصریح کرد: در انتخابات آینده ریاست جمهوری مردم به کسی رای خواهند داد که ولایت مدار بوده و کم ترین زاویه ای با ولایت نداشته باشد.

وی با تاکید بر این که مشروعیت نظام اسلامی با ولایت فقیه است، تاکید کرد: انقلابی کسی است که همراه با ولایت است و زمانی که ولایت دستوری را صادر می کند بی چون وچرا بدان عمل می کند.

برخورد با اختلاس ها و حقوق های نجومی

امام جمعه موقت تهران در مورد حقوق های نجومی نیز بار دیگر تاکید کرد که مقابله با حقوق های نجومی یک حرکت انقلابی وعدالت محور است که باید ادامه پیدا کرده و نباید کمرنگ شود.

آیت الله خاتمی اختلاس را عین دزدی خواند و گفت: باید با اختلاس ها در هر زمانی که بوده برخورد قاطعی صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: اختلاس های صورت گرفته در دولت قبل و اگر هست در دولت فعلی، باید قاطعانه برخورد شود تا دولت های آینده هم اجازه ندهند که اینچنین کارهای خلاف و ظالمانه ای صورت بگیرد.

خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان، هم اکنون۹۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و در دوران هشت سال دفاع مقدس سه هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است.

کنگره بزرگداشت سه هزار شهید خراسان شمالی قرار است نوزدهم مهرماه امسال، همزمان با سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به این استان، به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.