کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

تمهیدات ترافیکی روز قدس در ارومیه

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌غربی گفت: تمهیدات ویژه ترافیکی برای راهپیمایی روز قدس انجام شده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ علی سعیدی اظهار داشت: پلیس راهور استان اقداماتی در زمینه ایجاد نظم و امنیت ترافیکی در معابر منتهی به محل اصلی برگزاری مراسم راهپیمایی انجام می‌دهد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان آذربایجان‌غربی گفت: روزه‌داران و شهروندان ارومیه‌ای بهتر است که در این روز از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و به سبب کمبود محل پارک، از آوردن وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه در روز جمعه راندن دوچرخه و موتورسیکلت در مسیرهای راهپیمایی ممنوع است تصریح کرد: اگر دوچرخه‌سواری به قوانین پایبند نباشد از حرکت آن جلوگیری می‌شود.

سعیدی افزود: علاوه بر آن شهروندان باید از پارک کردن خودرو در مسیر راهپیمایی به جد خودداری کرده چرا که در صورت توقف خودرو، توسط جرثقیل به محل دیگر منتقل می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه مسیر اصلی راهپیمایی روز قدس در ارومیه خیابان منتظری به سمت مصلای بزرگ امام خمینی(ره) است بیان کرد: 10 محدودیت ترافیکی شامل تقاطع شهید مدنی-شهید مطهری به سمت میدان ولایت‌فقیه، خیابان طالقانی به سمت میدان ولایت‌فقیه، خیابان وحدت به سمت میدان دفاع مقدس و میدان جانبازان به سمت دفاع مقدس، بریدگی نخست بلوار شیخ شلتوت به سمت میدان دفاع مقدس و نیز تقاطع مافی-رسالت به سمت میدان دفاع مقدس است.

وی افزود: علاوه بر آن، تقاطع خیابان گلدیس با پزشکیان به سمت مصلای ارومیه، تقاطع عطایی-امام(ره) به سمت میدان ولایت فقیه، تقاطع بعثت-باکری به سمت خیابان شهید منتظری، میدان جانبازان به سمت میدان دفاع مقدس و نیز خیابان محراب به سمت مصلای بزرگ ارومیه از دیگر محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در ارومیه است.

نظرات 1 + ارسال نظر
دکتر عیوضی جمعه 11 تیر 1395 ساعت 05:45

روز قدس گرامی باد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.