کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

مربی تیم ملی بوکس: فقط با تمرین کردن نمی توان به سهمیه المپیک رسید

تهران - ایرنا- مربی ارشد تیم ملی بوکس ایران با تاکید براینکه فقط با تمرین کردن، نمی توان به سهمیه المپیک دست یافت، گفت: عوامل پشت پرده زیادی در موفقیت بوکسورها در انتخابی المپیک تاثیرگذار است.

«علیرضا استکی» در گفت وگو با ایرنا، تصریح کرد: یک هفته از مرحله جدید اردوی ‌آماده سازی تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران گذشته است و 15 ورزشکار خود را آماده حضور در رقابت های انتخابی المپیک می کنند.
وی افزود: در اردوی جدید، ولی اله صالح نیا به عنوان یکی از مربیان بدنساز باتجربه و کاربلد ورزش ایران به کادر فنی اضافه شده است و ما نیز به ایشان اعتماد داریم. برهمین اساس وی هر روز صبح، تمرینات بدنسازی را برگزار می کند و کارهای فنی و تاکتیکی نیز عصرها انجام می شود.
استکی در مورد نظارت «حسین نهرودی» از مربیان باتجربه بوکس بر عملکرد کادر فنی و بوکسورها، عنوان کرد: وی پیش از این نیز در همین سمت فعالیت می کرد و اکنون بیشتر در اردوها شرکت می کند که این مسئله باعث دلگرمی کادر فنی و ملی پوشان شده است.
وی با بیان اینکه همه باید برای موفقیت تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک کمک کنند، اظهار داشت: کار بسیار سختی را در جمهوری آذربایجان برای رسیدن به سهمیه المپیک داریم.
مربی ارشد تیم ملی ایران ادامه داد: عدم حضور در تورنمنت های بین المللی و اردوهای مشترک با تیم های خوب جهان برای ما مشکل ساز شده است، چراکه باید نقاط ضعف بوکسورها را در چنین رویدادهای شناخت.
وی افزود: برای حضور در پیکارهای چین نیز رویدادهای بین المللی نداشتیم و همین مساله بر عملکرد تیم تاثیرمنفی زیادی داشت.
استکی در خصوص شانس تیمش برای کسب سهمیه، گفت: فقط با تمرین کردن نمی توان به سهمیه رسید و اگر قرار به آمادگی بدنی بود، اکنون تمامی سهمیه ها را گرفته بودیم.
وی افزود: نفوذ نداشتن در فدراسیون جهانی و کمیته داوران جهان برای ما بسیار مشکل ساز شده است، چراکه ناداوری و چرخیدن رای داوران به سود بوکسورهایی که کشور آنان دارای نفوذ در تشکیلات بین المللی است، به وضوح دیده می شود.
مربی تیم ملی ایران تاکید کرد: با این حال ناامید نیستیم و با تمام توان تلاش می کنیم تا به سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو دست یابیم.
وی در خصوص نفرات اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک که به میزبانی باکو و در سطح جهانی برگزار می شود، گفت: هنور تصمیم نهایی را در این مورد اتخاذ نکرد ایم، اما گمان می کنم باید در تمامی اوزان بوکسور داشته باشیم و حتی آنهایی که شانسی ندارند، نیز باید اعزام شده تا تجربه کسب کنند.
مسابقات انتخابی المپیک از 18 خردادماه به میزبانی باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.