کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

خطبه دوم امام جمعه تهران/ تاکید صدیقی بر حضور قوی در پای صندوق های رای/ رو به روشدن با چهره های جدید به مردم امید می دهد



تهران - ایرنا - خطیب جمعه تهران گفت: اگر حضور مومنان، وفاداران به راه امام و شهدا (در پای صندوق های رای) قوی باشد می توانیم مجلس قوی، کارآمد و وفادار به انقلاب داشته باشیم؛ یک مجلس دلسوز به پابرهنه ها و توده های پایین جامعه از نظر اقتصادی و فرهنگی.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران با مهم خواندن مساله انتخابات اظهار داشت: انتخابات در سه مرحله بسیار اهمیت دارد؛ یکی، اصل حضور مردم که دلیل ادامه حیات سیاسی مردم است، اعلان دخالت مردم در سرنوشت خودشان است که از برکات انقلاب، احساس هویت بود که ما صاحب فکر و نقشیم و می توانیم با حضورمان دینمان را حفظ کنیم.
وی اضافه کرد: ما یاران دینیم، جنود الهی هستیم؛ انقلاب کردیم و آن را حفظ می کنیم، آمدن سر صندوق های رای اعلان این است که همچنان مومن به انقلاب، امام، شهدا و آرمان های انقلاب که اجرای عدالت اسلام احیای امر مساکین و پابرهنه هاست هستیم و ما از پای نمی نشینیم و باید این عدالت را به عدل جهانی برسانیم.

**این که جمعی همیشه بخواهند پست ها را در اختیار داشته باشند فرسایشی است
صدیقی همچنین اظهار داشت: این که خداوند خمس و زکات را واجب کرده برای این است که ثروت یک جا متمرکز نشود؛ این که یک جمعی همیشه بخواهند پست ها را در اختیار داشته باشند فرسایشی است و باید بگردند.
خطیب جمعه تهران گفت: یک وقت ولایت جان مردم است؛ جان همیشه باید در اعضای ما حاکم باشد، عقل مردم است، چراغ عقل همیشه باید روشن باشد اما یک وقت در شرایط سیاسی جهان و مدیریتی مملکت باید بگذاریم که همه استعدادها خود را عرضه کنند. اگر یک گروه و حزبی مانند دو حزب آمریکا همیشه بر سر قدرت باشند و گردن کلفت هایی که خود را غنی و قوی کرده اند، خود و بچه هایشان صاحب ثروت و امکانات هستند اگر همیشه بخواهند گرداننده مملکت باشند مملکت ضربه می خورد.
وی افزود: این نقل و انتقالات قدرت، این نفس تازه به جان جامعه دمیدن، با چهره های جدید، کارآمد، تازه نفس روبه رو شدن، مردم را امیدوار می کند، به مردم نشاط جدید می دهد؛ به علاوه هر نفسی جلوه جدیدی است.
صدیقی اظهار داشت: عرفا می گویند خداوند در تجلی خود تکرار ندارد چون تکرار در تجلی نیست. این نفس ها و عناصر جدید ابتکارات جدید با خود می آورند؛ یک عده ای امتحانشان را داده اند. اینها از وقتی انقلاب بوده در موقعیت های مهم بعضی هایشان هم خیلی گردن کلفت شده اند. خیلی امکانات به هم زده اند. حالا کسان جدید بیایند و مردم را با وضعیت جدیدی آشنا کنند که بسیار مهم است.
صدیقی در بخشی دیگر از خطبه ها اظهار داشت: شما بندگان صالح خدا و نفس ضعیف خودم را به جلب رضای خدا به پرهیز از غضب پروردگار متعال توصیه می کنم؛ خداوند غضبش را در گناهان مخفی کرده است؛ خدا چهار چیز را در چهار امر روی مصالح پنهان فرموده که یکی از آنها غضب خداست؛ خداوند خشم خودش را در گناهان نهفته است، معلوم نیست کدام گناه است که آتش غضب الهی را مشتعل می کند.
وی افزود: به خودمان رحم کنیم و در منطقه گناه قدم نگذاریم، یک وقت قدم می گذاریم ابدیت ما می سوزد. دنیا و آخرتمان را از بین می برد لذا اعضا و جوارح را پاک نگه داریم. تمایلاتمان را اصلاح و فکرمان را نورانی کنیم؛ فکر و میل گناه نداشته باشیم. ملک ها از ما کار آلوده به بالا نبرند.
وی ادامه داد: ایمانی که امام راحل(ره) به شما مردمان پاکدل داشت، نایب امام زمان ما و امام معاصر به شما دارد. همیشه به مردم تکیه می کند، به مردم امید و اعتماد دارد، به بصیرت مردم از روی کارشناسی و عمیقانه عنایت خاص دارد، من به مردم اعتماد الهی دارم. مردم را مومن، حسینی، امام زمانی، قرآنی، انقلابی و حزب اللهی می دانم و کسانی که خلاف این مردمند بسیار نیستند.
صدیقی در توضیح این مطلب افزود: در این روزنامه های خاص این ها گنده می شوند، در این دنیای مجازی پرداخته می شوند. باد می کنند، و الا مردم ما به جمهوری اسلامی و به ولایت رای داده اند. اگر رای هم نمی دادند ولایت در تار و پود این مردم نهفته است و آن را به ارث آورده اند و تا آخر حیات، با ولایت نفس می کشند.
وی افزود: بعد از آن که دشمن از منصرف کردن مردم برای آمدن به پای صندوق های رای ناامید شد، در سال های متمادی دنبال این بودند که مردم دلسرد شوند و سر صندوق ها نیایند، برای اولین بار است که رسانه های بیگانه، دشمنان دیرینه و قسم خورده ما، دشمنانی که همین امروز هم در قضیه هسته ای شهدا از ما گرفته اند و همین امروز سر مومنان را می برند و با آن توپ بازی می کنند ؛ این ها داعش نیستند، انگلیس و آمریکا هستند؛ اینها اوج خباثت و عنادشان را در این کارها به ما نشان داده اند، امسال اینها دلسوز ما شده اند آمده اند می گویند همه سر صندوق ها بیایند و حضور داشته باشند.

**دنیا به هیچ وجه نتوانست فاصله ای بین مردم و رهبری ایجاد کند
وی اضافه کرد: اما این ها که می خواهند بیایند، چند پایگاه را تخریب می کنند؛ یکی پایگاه شورای نگهبان است، پایگاه ولایت را که با شبکه های مختلف دائما بمباران می کنند و با این همه تبلیغات علیه ولایت، عشق و شیدایی مردم به نیابت حضرت حجت و انتظارشان به آمدن آن حضرت روز افزون می شود و این رهبر را مثل جان عزیز می دارند و به هیچ وجه دنیا نتوانست و هرگز نخواهد توانست فاصله ای بین مردم و رهبری ایجاد کند.
صدیقی اظهار داشت: حال که از آن مساله هم در امتحان های مختلف برایشان تجربه شد که این هم عملی نیست حالا می خواهند شاخه ها را قطع کنند و پر و بال رهبری را بچینند؛ در این پرچینی حساسیت خاصی از زمان شروع شورای نگهبان شروع شده و مطالبی که مقام معظم رهبری، نایب امام زمان و زعیم هوشیار ما، دیدبان همیشه حاضر در صحنه ما، شیر میدانی که همیشه روباه ها از آن می ترسند در حضور مردم عزیز تبریز فرمودند حمله به شورای نگهبان روی اغراضی است؛ این که مقام معظم رهبری فرموند ولی اینها می خواهند مجلسی را که در پیش داریم بی اعتبار کنند.
وی ادامه داد: اگر شورای نگهبان قانونیت نداشته باشد نامزدهایی که شورای نگهبان تایید کرده قانونی نخواهند بود، اگر اینها قانونی نبودند مجلس قانونی نیست و اگر مجلس قانونی نباشد کشور، دوره ای را در خلاء قانون باید به سر ببرد.
خطیب جمعه تهران گفت: ولی من به خود این آقایان که به تبع و همصدا با بیگانگان به این پایگاه عظیم و به این پر پرواز حمله می کنند می گویم اعتبار خود شما از کجاست؟ از جانب خدا جبرئیل بر شما نازل شده یا اعتبار خودتان را از قانون کسب می کنید؟
وی ادامه داد: مگر این پایگاه، پایگاه اثبات اعتبار برای شما نیست؟ آن وقت شما با این تشکیک خودتان در نظر مردم بی اعتبار می شوید. خود را از بین می برید. این کار به ضرر شما، قانونی بودن شما و به ضرر ایمان شماست، معلوم می شود شما نظام و ولایت را قبول ندارید. از طرفی همیشه راس هرم، جان و قلب مردم در بیانات مکرر از این نهاد حمایت فرموده اما شما تا آخر مقابل آن می ایستید. تشکیک و القای شبهه می کنید. مردم در مورد شما چه بگویند و چه قضاوتی کنند؛ اینها می خواهند متدینان را به عنوان عناصر تندرو معرفی کنند.
صدیقی به فرمایشی از امام راحل به مردم و جوانان انقلابی اشاره کرد که 'اینک به تمام متصدیان امور و دست اندرکاران کشور هشدار می دهم که قدر این جوانان حزب الهی را بدانید و از آنان قدردانی کنید و آنان را تشویق نمایید و در آغوش محبت خود حفظ کنید. اینان بودند که ایران را نجات دادند و همین ها هستند که انقلاب را پاسداری می کنند، مردم ما حزب الهی اند، مردم ما امامی اند، مردم ما جبهه ای اند، مردم ما دشمن آمریکا و انگلیس هستند و همیشه از ولایت و آرمان های دینی خود حمایت کرده اند و این غیرت را سر صندوق ها نشان خواهند داد.'
وی ادامه داد: پررویی، بی حیایی، جسارت و حماقتی که انگلیس و آمریکا در جریان فتنه که شبکه های فارسی خود را توسعه دادند و بروز کردند و از فتنه حمایت کردند امروز هم نام می برند به چه کسانی ملت ایران رای ندهند؛ از استوانه هایی که از اول عمرشان تا به امروز پای ولایت، از آبرو، حیثیت، جان و از همه چیز گذشته اند نام می برند و می گویند مردم به اینها رای ندهند و کسانی را نام می برند و می گویند رای دهند.
خطیب جمعه تهران افزود: فکر می کنید چرا این گونه شده است، چرا کار ما به اینجا رسیده است؟ و قدرت های کینه ورز اسلام که تا توانستند از هیچ خیانت و عداوتی نسبت به ما کوتاه نیامده اند حالا در مورد شما چه فکر می کنند؟ برای ابطال سحر اینها و اثبات حماقت اینها مردم عزیز و شریف ما به توصیه مقام معظم رهبری به کسانی رای می دهند که آنها می گویند رای ندهید و به کسانی رای نمی دهند که آنها می گویند رای دهید.
صدیقی در ادامه ایام فاطمیه را گرامی داشت و همچنین با یادآوری یوم الله 29 بهمن قیام مردم تبریز و شهدای مردم آذربایجان گفت: همیشه مرم آذربایجان در دینمداری، مرزبانی دین، در شیدایی به اربابمان حضرت اباعدالله الحسین(ع) سنگ تمام گذاشتند؛ اربعین شهدای قم نقطه عطف و در جدیدی بود که باز شد و یزد و شهرهای دیگر به دنبال آن آمدند و انقلاب را گرم کردند و به ثمر رسید.

نظرات 1 + ارسال نظر
S\\A\\H\\A\\R شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 00:33 http://maloosak.69.mu

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
96518

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.