کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

دشواری های بوکسور ایران در رسیدن به سهمیه المپیک

تهران - ایرنا - بوکسور تیم نیمه حرفه ای ایران با تاکید براینکه راه سختی برای رسیدن به المپیک در پیش است، گفت: برای برتری مقابل نماینده لیتوانی انگیزه بالایی دارم و حاشیه سازی برخی ها نمی تواند مانعی برایم باشد.

«امین قاسمی پور» که برای حضور در دور سوم مسابقات بوکس نیمه حرفه ای جهان راهی ترکیه می شود، در گفت و گو با ایرنا گفت: حضور در اردوی جمهوری آذربایجان از نظر فنی برایم ایده آل بود و در این چند روز نیز تحت نظر اکبراحدی مراحل آماده ساری را دنبال کردم.
وی افزود: خوشبختانه آسیب دیدگی ام برطرف شده و آماده رویایی با «استانیونیس» بوکسور 21 ساله اهل لیتوانی هستم.
قاسمی پور در خصوص شناخت خود از حریف اهل لیتوانی گفت: فیلم دو مبارزه او را آنالیز کرده و شناخت کافی دارم. او از بهترین های اروپا و جهان است، اما من می خواهم به موفقیت برسم.
بوکسور تیم ایران در مورد امید برای کسب سهمیه المپیک در مسابقات نیمه حرفه ای جهان، گفت: هشت بوکسور برتر جهان در هر وزن به مصاف هم می روند و رسیدن به سهمیه واقعا سخت است، با این حال تلاش می کنم سهمیه المپیک بگیرم.
قاسمی پور که رییس هیات بوکس گیلان نیز است، با اشاره به اینکه در آستانه این رقابت مهم، مشکلاتی برایش ایجاد شده است، گفت: یک و ماه نیم قبل مجمع انتخابات هیات برگزار و من به عنوان رییس انتخاب شدم.
وی گفت: در این مدت کوتاه نمی توان کار چندانی انجام داد و در این مدت تلاش شد با برگزاری چند جلسه، وضعیت کمیته ها مشخص و آئین نامه هیات ها تدوین شود.
رییس هیات بوکس گیلان گفت: یکی از رقیبانم در مجمع هیات بوکس گیلان به عنوان سرپرست کمیته داوران هیات برگزیده شد. او چندی است مشکلاتی برایم ایجاد کرده است.
وی گفت: اگر عملکرد هیات ضعیف بوده است، فقط مربوط به من نیست، من فقط چند ماه سرپرست بوده ام. باید توجه داشت که همه اعضای این ارگان مقصر هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.