کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی: حضور در انتخابات صلابت ایران را بر جهانیان آشکار می‌کند


قریشی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: حضور در انتخابات پیش رو عزت و صلابت ایران اسلامی را بر جهانیان آشکار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه، با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، دوری از محرمات و اطاعت از دستورات خداوند متعال اظهار داشت: رزمایش نیروهای دریایی که در یک منطقه وسیع شروع شده است قدرت نظامی نیروهای امنیتی دریایی را به جهانیان نشان می‌دهد و از خداوند متعال خواستار توفیق و سلامتی تمامی نیروهای امنیتی هستیم.

وی افزود: دهه مبارک فجر نشان دهنده صلابت جمهوری اسلامی و یادآور مجاهدات‌ها و فداکاری‌های نیروهای انقلابی است که سبب شد جمهوری اسلامی ایران استقرار یابد و بر ما وظیفه است که این روزها را یادآوری کنیم و این نعمتی را که خداوند به ما ارزانی کرده را قدر بدانیم.

قریشی گفت: پروردگار در قرآن به ما فرموده است که هر آن چه در آسمان و زمین وجود دارد برای پرودگار بوده و خداوند مالک عالم هستی است و همه چیز در نهایت برای خدا است.

وی تصریح کرد: طبق بیانات امام خمینی(ره) 22 بهمن نیز جزو ایام الله است و این روزهای خدا را نباید فراموش کنیم چرا که در روز 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران تثبیت شد و این روز عنایتی بود از سوی پروردگار متعال که قدرت ایران را به جهانیان نشان دهیم و بر همه ما وظیفه است خاطرات آن روزها را سینه به سینه به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: همه ایرانیان باید در روز 22 بهمن با شکوه در صحنه حاضر شده و در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن قدرت و صلابت ایران اسلامی را به جهانیان و توطئه‌گران علیه اسلام و ایران اسلامی نشان دهند و صدای عدالت خواهی خود را به گوش جهانیان برسانند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: اجلاس سراسری نماز سالانه یکبار برگزار می‌شود و در این اجلاس اهمیت نماز مورد بحث قرار می‌گیرد و بر همه مسئولان و مردم وظیفه است که نماز را به پا دارند چراکه بهترین راه برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی بوده و بر اساس آمار پدر و مادر عنصر اصلی در اقامه نماز فرزندان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی بیان کرد: همه ما باید در انتخابات پیش رو شرکت کرده و در صحنه حاضر باشیم چراکه این انتخابات نشان دهنده همدلی و همبستگی مردم همیشه در صحنه حاضر ایران اسلامی بوده که با حضور در صحنه پاسخ قاطعی به کارشکنان علیه جمهوری اسلامی بدهیم و دفاع خود از دین و کشور خویش را به جهانیان نشان دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.