کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

استاندار آذربایجان غربی: تدابیر رهبر معظم انقلاب عامل اصلی خنثی شدن توطئه های دشمنان ایران است

استاندار آذربایجان غربی گفت: تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری عامل اصلی امنیت موجود کشور و خنثی شدن توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی است .

قربانعلی سعادت روز پنجشنبه در همایش تجلیل از خانواده های شهدای مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی افزود: امروز مردم ولایتمدار ایران اسلامی گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و همه تحرکات دشمنان را با بصیرت متوجه هستند و توطئه ها را با عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خنثی می کنند.
وی با اشاره به اینکه باید قدر نعمت بزرگ ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدانیم، اظهار کرد: دنیا و استکبار جهانی روی انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری حساب باز کرده اند ولی مردم با هوشیاری، در این دوره نیز با شکوه بسیار زیاد در انتخابات حاضر خواهند شد و دوباره توطئه های آنها را خنثی می کنند.
وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان راه را برای همه ما همواره کرده اند که در تبعیت از فرمایشات معظم له، باید افراد اصلح را انتخاب کرده و به آنها رای بدهیم و یک حماسه سیاسی دیگر را خلق کنیم.
استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به راهپیمایی پیش روی 22 بهمن امسال ادامه داد: مردم در روز 22 بهمن ماه امسال نیز همچون سال های گذشته یک حماسه دیگر را خلق خواهند کرد تا دشمنان متوجه شوند که مردم در پشت سر رهبری معظم انقلاب و اسلام قرار دارند و آن را با هیچ چیز دیگری عوض نمی کنند.
سعادت افزود: انقلاب اسلامی با پرداخت هزینه های هنگفت به پرچمداری امام خمینی (ره) به پیروزی رسیده و با تقدیم بهترین فرزندان ملت تثبیت شده است و ما نیز باید تلاش کنیم تا این انقلاب و اسلام در دنیا برای همیشه زنده و سرحال بماند.
وی اضافه کرد: دشمنان برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر ترفندی استفاده می کنند که از مهمترین آنها قاچاق و توزیع مواد مخدر در کشور است ولی نیروهای جوان ما در این جبهه نیز با دشمنان ملت می جنگند و در این مسیر جان خود را نیز فدا می کنند.
وی اظهار کرد: بر همه ما وظیفه است تا برای کاهش مصرف مواد مخدر و همچنین نجات گرفتاران این پدیده شوم تلاش کنیم.
سرهنگ علی ابراهیمی معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز در این همایش گفت: نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر 42 شهید و 17 جانباز در این استان تقدیم کرده است.
وی اضافه کرد: در ده ماه امسال نیروهای نظامی و انتظامی 11 هزار و 385 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کرده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 62 درصد افزایش دارد.
وی اظهار کرد: در این مدت 82 شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و متلاشی شده است که نسبت به سال گذشته هشت درصد افزایش یافته است.
سرهنگ ابراهیمی گفت: در این رابطه هفت هزار و 210 نفر قاچاقچی، تهیه و توزیع کننده نیز دستگیر شده است که این میزان نیز نسبت به مشابه سال گذشته پنج درصد بیشتر است.

نظرات 1 + ارسال نظر
قاصدک عاشق پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 19:39 http://loveghasedak.blogfa.com

لایک داشت حرف استاندار

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.