کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

جناب آقای حاج آقا ناطق نوری - ریاست محترم فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران

بسمه تعالی

جناب آقای حاج آقا ناطق نوری -  ریاست محترم فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم ( حاج آقا جنابعالی در مراسم تجلیل از مدال آوران بوکس کشور مورخ 15/10/94 از نقاط قوت و فرصت های بدست آمده در بوکس کشور صحبت گردید و اعلام فرمودید اگر در المپیک بوکسورهای ایران مدال بگیرند از ریاست بوکس کشور کناره گیری خواهید کرد ؟! )

جامعه ورزش بوکس کشور از خدمات و زحماتی که جنابعالی برای پیشرفت بوکس کشور داشته اید خبر دارند و همه میدانند جنابعالی چه خطرات مالی و سیاسی و ... را پشت سر گذاشته اید .

در 15 خرداد سال 42 بوکسور بودید و در مسیر انقلاب و از خانواده سیاسی و مبارز و انقلابی هستید و تنها کسی بودید که مجوز راه اندازی بوکس را در کشور از ایت الله اراکی گرفته اید .

حاج آقا اینرا چگونه باید ثابت کرد که اگر جنابعالی وارد بوکس کشور نمی شدید وضعیت از اینهم بهتر بود و یا شاید هم بدتر بود . چرا جنابعالی از نقاط ضعف و تهدید هایی که توسط جنابعالی و همراهتان در بوکس کشور بوجود آمده است صحبت نمی کنید ؟

باید به خدا توکل کرد و برای بوکس کشور رو.زهای خوبی را با تلاش فراگیر همگانی از درگاه خداوند بزرگ آرزو کرد .

خیلی ها عاشق تر از جنابعالی به این ورزش هستند خوشبختانه در آذربایجان غربی خصوصا در شهرستان ارومیه از خادمین همیشه در رکاب جنابعالی که عکس های یادگاری زیادی با جنابعالی دارند آنقدر عاشق بوکس هستند که آرزو دارند اگر روزی اجل شان رسید روی رینگ بخاطر بوکس جان بدهند جنابعالی کجایید و این آقایان کجایند .

خیلی از صاحب نظران بوکس کشور در گوشه و کنار ایران پهناور و حتی خارج از کشور در مدت ریاست جنابعالی خانه نشین شده اند که از جنابعالی بیشتر عاشق بوکس بوده اند و هستند .  و آنها زبان سرخ و سربدارند . خیلی ها آرزو دارند درهای دژ فدراسیون بوکس کشور روی همه صاحب نظران بوکس کشور باز بشود . حرف های زیادی برای گفتن و پیشرفت بوکس کشور دارند و آن عشقی که جنابعالی به بوکس دارید آنها هم دارند . ولی  به طریق های مختلف آنها را کنار گذاشته شده اند و به سکوت و خانه نشینی وادار شده اند .

حاج آقا خیلی ها هستند که قبل از سال 42 با نداری و تنگ دستی به بوکس کشور خدمت کرده اند . و هیچ ادعایی هم در بوکس کشور نداشته اند و ندارند ولی جنابعالی از هر موقعیتی که پیش آمده فقط از داشت های خود گفته اید . فکر نکرده اید اگر این فرصت را به دیگران حتی در کنار خودتان داده بودید داشت های بیشتر از جنابعالی به بوکس کشور تزریق می کردند .

به نظر بنده حقیر جنابعالی منتظر مدال المپیک نشوید با این کیفیت و کمیتی که در بوکس کشور جاری و ساری است کسب مدال المپیک دور از انتظار می باشد . مگر جنابعالی و اهالی فدراسیون محترم بوکس کشور سطح بوکس مسابقات قهرمانی کشور – ارومیه ( 12 – 16/8/94 ) و انتخابی تیم ملی را ندیدید با این بوکسورها که در قهرمانی کشور حضور داشتند و مثل مور و ملخ به اردوی تیم ملی دعوت شدند . مگر میشود انتظار گرفتن مدال المپیک را داشت واقعا" جنابعالی دلتان را به چه چیزی خوش کرده اید به برگزاری چنین مسابقاتی که در استان ها برای پر کردن آمار فعالیت ها و اثبات کردن خودشان از پول بی زبان بیت المال می باشد . چرا فدراسیون جنابعالی توپ را به زمین استان هاییکه  مرکز ناهنجاری ها و حاشیه ها است می اندازد و فدراسیون نشین ها به پاس کاری این آقایان نگاه می کنند . پس چرا تاکنون هیچ مسابقه ای را فدراسیون میزبانی نکرده است ؟

البته خدای نکرده ما منکر زحمات و تلاش همه خصوصا" مربیان و بوکسورهای عزیز کشورمان برای سربلندی ایران عزیزمان نیستیم اما این زحمات چه موقعی به بار خواهند نشست خدا می داند .

مگر در حضور جنابعالی و با حمایت و دخالت نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس ، ملااحمدی مدیرکل وقت  ، لطیفی رییس حراست و سکوت و همراهی آقای ایراندوست معاونت ورزش قهرمانی استان و با مدیریت و هماهنگی ساداتی رییس اداره ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان  با نیرنگ و فریب محمد آبی و خیانت بچه های تازه به دوران رسیده بوکس استان  اعضا انتخابات مجمع عمومی ریاست هیات بوکس استان آذربایجان غربی را در مورخ 8/8/91 مهندسی نکردند و مرتضی نظری از خادمین نادر قاضی پور و محمد آبی را به بوکس استان تکلیف و تحمیل نکردید .

البته در این مدت جناب آقای چمن گلی مدیرکل محترم اداره کل ورزش و جوانان استان بخاطر حساسیت موضوع  با احتیاط از کنار این موضوع رد شده اند تا به مدیریت ایشان فعلا" صدمه ای وارد نشود . بخاطر همین احتیاط ها است که ورزش استان و کشور به سیاست آلوده شده است و آقایان هیات بوکس استان را میراث پدری خود کرده اند و جهت ارائه خدمات به فدراسیون جنابعالی و اداره کل ورزش و جوانان استان و اهداف انتخاباتی نادر قاضی پور از هیچگونه گردن گلفتی و بی ادبی ابا ندارند و بوکس آذربایجان غربی را خانه خلوت خود کرده اند که حالا یکی از بارزترین هجمه های بوکس کشور شده است .

به نظر بنده حقیر بوکس کشور به گوی طلایی شباهت دارد که داخل آن کدر و سیاه شده است اگر فکر اساسی به وضعیت بوکس کشور نشود ، زمان دست یابی به مدال المپیک را از دست خواهد رفت .

بهتر بود جنابعالی در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران بوکس کشور اعلام می کردید اگر بوکسورهای ایران در المپیک مدال نگیرند از بوکس کنار خواهید کرد . اما اگر مدال گرفتند در بوکس کشور خواهید ماند .

کسانی که خود را از خانواده مظلوم بوکس کشور می دانند اگر از وضعیت کنونی بوکس کشور و استان آذربایجان غربی انتقاد سازنده و روشن گری نکنند و سکوت اختیار کنند بصیرت ندارند و منافق هستند

 

 

خانواده پیشتاز بوکس آذربایجان غربی – مهدیزاده – 20/10/94

 

 

رونوشت :

1- وزارت محترم ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران

2- فراکسیون محترم ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی

3- استانداری محترم استان آذربایجان غربی

4- اداره کل محترم ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.