کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

انتخاب افراد اصلح و نخبه موجب تقویت انقلاب اسلامی می شود

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتخاب افراد اصلح و نخبه برای حضور در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری زمینه تقویت دو چندان انقلاب و ارکان نظام اسلامی را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی سعیدی روز دوشنبه در همایش پرچمداران ایمان، بصیرت و اخلاق در ارومیه افزود:
صحنه انتخابات آتی صحنه ای سرنوشت ساز است و همان گونه که نظام اسلامی در نگهبانی از کشور دارای دقت بوده، باز نیازمند ادامه این روند است.
وی ادامه داد: نظام ما به خصوص در عرصه سیاست نیازمند نخبگانی است تا بتوانند به نحو مطلوبی از انقلاب پاسداری کنند.
وی بیان کرد: حضور مردم در انتخابات نشانگر اوج قدرت انقلاب و نظام اسلامی است و باید برای مشارکت همگانی در این انتخابات تلاش شود.
وی با بیان اینکه دشمنان تمایل ندارند ایران اسلامی مجلسی قوی داشته باشد، اظهار کرد: ما گفتمان اسلام و نبوی را به منطقه صادر کردیم و شعار قرآن را ترویج کردیم و به خاطر نفوذی که در منطقه از شرق تا غرب به دست آورده ایم، با مخالفان بسیاری مواجه هستیم.
وی ادامه داد: صلابت و عظمت رهبری موجب شده تا انقلاب با همه چالش های پیش رو و دسیسه های دشمنان همچنان مقاوم و پایدار و مقتدرانه خودنمایی کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران درباره نفوذ در جوامع مختلف از دوران حضرت موسی (ع) تا دوران کنونی گفت: نفوذ مساله مهمی است که در اغلب دوران تاریخی و تاریخ انقلاب ها می توان شاهد آن بود.
حجت الاسلام سعیدی درباره اهمیت مساله نفوذ در سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: از سال 68 تا کنون ایشان تاکید بسیاری بر نفوذ داشتند و به ویژه در یکسال اخیر رهبر معظم انقلاب بیش از 70 بار از نفوذ صحبت کرده اند که بیانگر حجم تهدید و اهمیت آن است.
وی اضافه کرد: تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، جنگ نرم، ناتوی فرهنگی اصطلاح هایی است که در سخنان معظم له بارها به فراوانی تکرار شده است.
وی با ارائه یک مقایسه بین انقلاب های اخیر در منطقه با انقلاب اسلامی گفت: فروپاشی انقلاب شوروی سابق عبرتی برای جامعه است و باید از تجارب گذشته عبرت بگیریم که چگونه با اعتماد به آمریکا و غرب در دام افتادند و ما باید با نگاه به وضعیت آن ها از رخ دادن چنین اتفاقاتی جلوگیری کنیم.
امام جمعه ارومیه و رئیس مجمع عالی بسیج آذربایجان غربی نیز در این همایش با اشاره به سخنانی از حضرت علی(ع) گفت: کسی که به تعلیم مردم منصوب می شود، آموزش ها و هدایت مردم توسط وی باید از طریق سیره و عملش باشد و کسی که معلم خود باشد از نظر اجلال و احترام از یک معلم شایسته تر است.
حجت الاسلام سیدمهدی قریشی افزود: خواسته و ناخواسته لباس روحانیتی که بر تن طلاب و روحانیان است، توجه به چنین موضوعی را ایجاب می کند که قبل از دعوت مردم به سمت شریعت، ابتدا خود عامل عالم باشند تا تاثیرگذاری بیشتر شود.
به گزارش ایرنا، این همایش با حضور 700 بسیجی و طلبه در مصلی ارومیه برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.