کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

دانشمندفر: ما از سفر بوکسورها به چین بی خبریم!/ ناچاریم جایگزین آنها را معرفی کنیم

زمانی که آنها از تیم ملی جدا شده‌اند یعنی برنامه‌ای برای المپیک ندارند
دانشمندفر: ما از سفر بوکسورها به چین بی خبریم!/ ناچاریم جایگزین آنها را معرفی کنیم

دبیر فدراسیون بوکس گفت: ما از سفر دو بوکسور به کشور چین بی خبر هستیم و ناچاریم جایگزینی برای آنها در نظر بگیریم تا در اردوها حضور داشته باشند.

خبرگزاری فارس: دانشمندفر: ما از سفر بوکسورها به چین بی خبریم!/ ناچاریم جایگزین آنها را معرفی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی بوکس ایران در حالی این روزها تمرینات خود را پیگیری می‌کند که قرار است برای کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل در مسابقات چین و آذربایجان شرکت کند. این دو رویداد آخرین فرصتی است که ملی پوشان می‌توانند شانس خود را برای رسیدن به ریودوژانیرو امتحان کنند.

سجاد محرابی و فروتن گل آرا نمایندگان وزن 60 و 75 کیلوگرم 2 بوکسوری هستند که شانس حضور در المپیک برزیل را دارند، اما گویا طی چند روز گذشته بدون کسب مجوز از سوی مسئولان فدراسیون راهی کشور چین شده‌اند تا در اردوی مشترک با چینی ها شرکت کنند.

علی دانشمندفر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در واکنش به سفر دو بوکسور تیم ملی به اردوی مشترک در کشور چین، اظهار داشت: شنیده‌ایم که فروتن گل‌آرا و سجاد محرابی برای حضور در اردوی مشترک راهی کشور چین شده‌اند. ابتدا قرار بود آنها اسپانسر خود را به ما معرفی کنند و پس از آن اگر فدراسیون صلاح دانست آنها راهی اردوی مشترک با چینی‌ها شوند. به هر حال اگر قاعده این است که ملی‌پوشان به اردوی مشترک بروند باید همه نفرات در آن اردوی مشترک حضور داشته باشند نه اینکه دو نفر برای خود اسپانسر پیدا کردند و راهی چین شدند.

وی در واکنش به این سوال که آیا شما با سفر این دو بوکسور به چین موافقت کرده بودید یا خیر، گفت: آنها فقط به ما گفتند که یک نفر به عنوان اسپانسر پیدا شده و حاضر است هزینه سفر را پرداخت کند، اما ما با این موضوع موافقت نکردیم که دو نفر راهی اردوی مشترک شوند. آنها رفته‌اند مدتی را در اردوی آمادگی به سر ببرند، اما ما اردوهایمان در تهران برقرار است. این نمی‌شود که دونفر خودسرانه به اردوی مشترک بروند؛ باید کادرفنی، مسئولان فدراسیون، مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان با این موضوع موافق باشند. متأسفانه ما از این سفر بی‌خبر هستیم.

دبیر فدراسیون بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: دو تا سه ماه دیگر ما دو رویداد مهم را پیش رو داریم که بوکسورها می‌توانند سهمیه حضور در المپیک برزیل را کسب کنند، اما حالا شاهد هستیم این دو نفر از تیم جدا شده‌اند. آنها باید خودشان بررسی کنند که آیا پیراهن تیم ملی کشورشان ارزشمند است یا حضور در اردوی آمادگی؟! به هر حال زمانی که آنها از تیم جدا شدند یعنی برنامه‌ای برای حضور در المپیک ندارند.

دانشمندفر در پاسخ به این سوال که آیا کسی را جایگزین این دو نفر خواهید کرد یا خیر، گفت:‌ با این سفری که این دو نفر در پیش گرفتند ما ناچاریم جایگزین آنها را در نظر بگیریم تا در اردوها حضور داشته باشند؛ چرا که مسابقات کسب سهمیه المپیک در پیش است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.