کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

دبیرفدراسیون بوکس: تمامی بوکسورها موظف به حضور در مسابقات قهرمانی کشور هستند


دبیر و سخنگوی فدراسیون بوکس تاکید کرد که تمامی بوکسورها باید برای رسیدن به تیم ملی در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند.

علی دانشمندفرد روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا خاطرنشان کرد:از سال گذشته جلوی بازیکن سالاری ایستاده ایم و این موضوع را با قدرت ادامه می دهیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا تمامی بوکسورهای نامدار در مسابقات قهرمانی کشور که هفته آینده در ارومیه آغاز می شود به میدان می روند؟ گفت : کمیته فنی فدراسیون اعلام کرد، تمامی بوکسورهای مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی باید در قهرمانی کشور روی رینگ بروند.هر بوکسوری که در مسابقات کشوری حضور نداشته باشد، طبیعتا جایی در تیم ملی نخواهد داشت.
دانشمندفرد در پاسخ به این سوال که اجرای این طرح بارها در فدراسیون بوکس شکست خورده است، گفت: بله این را قبول دارم ولی سال گذشته همین طرح را اجرایی کردیم و همه شاهد بودند با تیمی جوان و جدید راهی مسابقات قهرمانی آسیا شدیم و امسال هم جلوی بازیکن سالاری می ایستیم.
سخنگوی فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که کدام نفرات از حضور در مسابقات کشوری معاف هستند؟ اظهار کرد: رضا مرادخانی و سجاد محرابی که در قهرمانی آسیا به مدال رسیده اند، تنها نفراتی هستند که می توانند در پیکارهای کشوری حضور نداشته باشند. با این حال شنیده ام آنان می خواهند با حضور در ارومیه، شرایط آمادگی خود را ارزیابی کنند.
وی گفت :بوکسورهای حاضر در مسابقات حرفه ای جهان نیز باید در ارومیه حاضر باشند . بوکسورهای APB نیز از همین پیکارهای کشوری و اردوی تیم ملی پیشرفت کردند و جزو خانواده بوکس شده اند.
وی در پاسخ به این سوال که شنیده می شود احسان روزبهانی بوکسور المپیکی ایران تمرینات خود را در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دنبال می کند، گفت: اکبر احدی به عنوان مربی و شیبانی به عنوان بدنساز، مراحل آماده سازی روزبهانی را دنبال می کنند و از حضور وی در اردوی تیم ملی کشتی اطلاعی ندارم.
دبیر فدراسیون بوکس توضیح داد: هر درخواستی که برای آماده سازی احسان روزبهانی ارایه شود ابتدا در کمیته فنی مطرح خواهد شد و در صورت تصویب، عملی می شود.
وی همچنین از اعزام 4 بوکسور ایران به اردوی ایتالیا خبر داد و گفت: این نفرات که در مسابقات حرفه ای جهان حضور دارند 19 آبان ماه به منظور حضور در اردوی آماده سازی راهی ایتالیا می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.