کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

امام جمعه ارومیه: دشمنی با دشمنان دین و قرآن، وظیفه تک تک مسلمانان و پیروان امام حسین (ع) است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مردم و مسوولان باید در مداحی ها سخنرانی ها و مجالسی که حاضر هستند مواضعشان را کاملا شفاف بیان کرده و در مقابل دشمنان و حامیان آنها بایستند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: بر اساس سخنان رهبر معظم انقلاب فتنه خط قرمز ماست و باید بر اساس آموزه های قرآن کریم به صراحت از انسان های بد بیزاری جست.
وی تولی و تبری را دو اصل مهم در فروع دین اسلام عنوان کرد و گفت: مومنان نباید بی طرف باشند و ضروری است تا اعلام تولی و تبری کرده و آن را کاملا در دیدگاه ها و نوشته هایشان بیان کنند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: ابراز برائت از دشمنان گامی مهم در نزدیکی به دین، اهل بیت (ع) و نیز ولایت است.
وی درباره امر به معروف به عنوان مهمترین علت قیام امام حسین(ع) گفت: عمل به روش و سیره پیامبر اکرم (ص) و نیز امر به معروف و نهی از منکر از اهداف قیام امام حسین (ع) بوده و پیروان واقعی امام حسین (ع) باید در ردیف امر به معروف کنندگان باشند.
امام جمعه ارومیه با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه احیا شود، ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه عمومی بوده و در اسلام بی تفاوتی نسبت به این فریضه مهم وجود ندارد.
وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان دانشگاهی اضافه کرد: هم اکنون امکان تلاش و کوشش برای نخبگان دانشگاهی در کشور فراهم شده که این امر در سایه جان فشانی های شهدا میسر شده و می شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه نباید تلاش های شهدای کشور در سوریه را فراموش کرد، گفت: اگر شهید همدانی و امثال وی در سوریه مستشار نظامی ما نبودند، هم اکنون جبهه مقاومت اسلامی شکست خورده بود و ما شاهد این امنیت در کشور نبودیم.
امام جمعه ارومیه بیان کرد: ضروری است تا از جبهه مقاومت حمایت کرده و این حمایت ها را در ماه محرم افزایش دهیم.
وی ادامه داد: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب نباید به غرب و به ویژه به آمریکا متکی بود و نباید مرعوب آنها شد چراکه جوانان و دانشمندان ایرانی از هوش سرشاری برخوردار بوده و در کیاست بی مانند هستند.
امام جمعه ارومیه با اشاره به بخش های دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: باید در دانشگاه ها به ویژه در وزارت علوم و بهداشت تا حد امکان از افراد مومن و متقی و متدین در کارهای اداری استفاده کرد.
امروز در بین الصلاتین در مصلای ارومیه بیانیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مبنی بر میثاق با شهدا و محکومیت نا امنی ها و کشتارهای مسلمانان در کشورهای عربستان، سوریه، عراق، یمن و فلسطین توسط رژیم غاصب اسراییل و سعودی ها برای نمازگزاران خوانده شد و حاضران در مصلا با تکبیرهای خود مفاد این بیانیه را تایید کردند.
همچنین مردم ولایی و مسلمان ارومیه امروز بعد از پایان آیین پرشکوه نماز جمعه با راهپیمایی در مسیر خیابان رسالت ارومیه همزمان با چندین استان کشور انزجار خود را از اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان در فلسطین و مسجد الاقصی بیان کردند.
نمازگزاران ارومیه ای با سردادن شعارهایی چون آزادی فلسطین آزادی اسلام است و حمایت از فلسطین حمایت از اسلام است، نابودی اسراییل خواسته ملت ماست، خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است، ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا بار دیگر انزجار خود را از اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.