کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

دانشمندفرد: رفتن «وینکوف» ار لحاظ مالی به صرف فدراسیون است/ بلیتش تهیه شود امشب می‌رود

دبیر فدراسیون بوکس، گفت: قرار شده امشب برای ولادیمیر وینکوف بلیت تهیه شود و اگر بلیت او فراهم شود ما حرفی برای رفتن او نداریم.

خبرگزاری فارس: دانشمندفرد: رفتن «وینکوف» ار لحاظ مالی به صرف فدراسیون است/ بلیتش تهیه شود امشب می‌رود

علیرضا دانشمند فرد در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازگشت ولادیمیر وینکوف سرمربی اوکراینی تیم ملی بوکس به کشورش، اظهار داشت: با توجه به اینکه ما 14 آبان ماه مسابقات قهرمانی کشور را در استان آذربایجان غربی پیش رو داریم و اردوهای تیم ملی نیز تعطیل است با درخواست سرمربی اوکراین برای مرخصی موافقت کردیم. ولادیمیر با ما صحبت کرد و از ما اجازه خواست 10 روز به کشورش برای استراحت بازگردد. به هر حال حضور او در آکادمی ملی برای فدراسیون هزینه دارد و ما نیز با شرایط مالی که داریم اجازه دادیم تا او به کشورش برود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ولادیمیر برای همیشه به کشورش بازی‌گردد یا خیر، گفت: ما یک مرخصی 10 تا 15 روزه به او دادیم. پس از آن باید اعضای کمیته فنی بلافاصله جلسه تشکیل دهند و در مورد مسابقات قهرمانی آسیا به ما گزارش‌های خود را ارائه کنند. ما پس از ارائه گزارش شورای کمیته فنی، نظر نهایی را در مورد وینکوف اعلام خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که آیا او امشب راهی کشورش می‌شود یا خیر، گفت‌: واقعیت این است که قرار بود او دیشب برود، اما ما نتوانستیم برای او بلیت تهیه کنیم. قرار شده امشب برای او بلیت تهیه شود و اگر بلیت او فراهم شود ما حرفی برای رفتن ولادیمیر نداریم. البته برای جابه‌جا کردن بلیتی که برای او تهیه شده 60دلار به علاوه 180 هزار تومان شرکت هواپیمایی از ما می‌خواهد. به نظرم باز هم برای فدراسیون از لحاظ مالی مقرون به صرفه است که او راهی کشورش شود چون هزینه هتل در این مدت در هتل آکادمی بیش از این است.

دانشمندفرد در مورد جلسه‌ای که طی دو روز گذشته احمد ناطق نوری با مربیان تیم ملی داشت، گفت: ناطق نوری جلسه‌ای را با حضور همه مربیان تیم‌های ملی برگزار کرد و از آنها خواست وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند. بنده به عنوان سخنگوی فدراسیون معرفی شدم و از این به بعد در مورد تمام مسائل ضروری بنده صحبت خواهم کرد.رئیس فدراسیون بوکس از مربیان خواست برای کمک به تیم ملی بوکس به هم کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.