کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

خداحافظی زودهنگام با مربی اوکراینی بوکس تا ادامه همکاری؟

ولادیمیر وینکوف، سرمربی اوکراینی تیم ملی بوکس در حالی امشب(چهارشنبه) راهی کشورش خواهد شد که هنوز همکاری و عدم همکاری او با فدراسیون ایران مشخص نیست.

خبرگزاری فارس: خداحافظی زودهنگام با مربی اوکراینی بوکس تا ادامه همکاری؟

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ جلسه کمیته فنی فدراسیون بوکس در حالی روز (دوشنبه)با حضور رییس فدراسیون، مربیان تیم های ملی و اعضای کمیته فنی برگزار شد که در این جلسه احمد ناطق نوری(رییس فدراسیون)، روح الله حسینی(نایب رییس)، علی دانشمند فرد(دبیر)، غلامرضا کریمی، ولادمیر وینکوف،(سرمربی تیم ملی) علیرضا استکی، اکبر احدی، محمد عاشری و ابراهیم عبادی حضور داشتند.

در جلسه‌ای روز دوشنبه گویا تصمیماتی در مورد ادامه همکاری و عدم همکاری با سرمربی اوکراینی تیم ملی گرفته شده که همچنان مسئولان فدراسیون در مورد آن به صورت شفاف اطلاع رسانی نمی‌کند، اما آخرین خبرها حاکی از آن است که ولادیمیر وینکوف سرمربی اوکراینی تیم ملی بوکس ایران امشب (چهارشنبه) به کشورش باز خواهد گشت.

وینکوف اوکراینی در حالی امشب راهی کشورش خواهد شد که طبق صحبت‌های احمدناطق نوری او تا 10 آبان ماه با فدراسیون بوکس قرارداد دارد، اما بازگشت ولادیمیر دو روز پس از برگزاری جلسه کمیته فنی چیز دیگری را نشان می‌دهد و گویا مسئولان فدراسیون با او بدون سر و صدا قطع همکاری کرده‌اند.

هر چند که ولادیمیر اوکراینی به گفته خیلی از ملی پوشان تغییرات زیادی در بوکس ایران در زمان کوتاهی که حضور داشت ایجاد کرده است اما اختلافات درونی خانواده بوکس اجازه فعالیت به این مربی اوکراینی را نداد. هر چند که دبیر فدراسیون بوکس مدعی است که او برای مرخصی 10 روزه راهی اوکراین می‌شود اما حالا باید منتظر بمانیم تا پس از 10 روز ببینیم که آیا مربی اوکراین به ایران بازخواهد گشت یا اینکه نامه برکناری زود هنگام او به فدراسیون اوکراین ارسال خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
rahim پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 12:19

تاجایی که میدونیم حیفه مربی درجه یک داشته باشیم باز شروع شد تاکی بسه دیگه اقای ناطق نوری نمیتونی اداره کنی بروووووو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.