کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

افرادی که با لایک و کلیک کاسبی می کنند .

افرادی که با لایک و کلیک کاسبی می کنند .

وقتی مسابقات انتخابی بزرگسالان ارومیه در مورخ 9/7/94 در سالن بوکس ارومیه جهت حضور در مسابقات استانی برگزار شد .

مسابقه بوکس آقای بهرنگ جوهری در وزن 91+ کیلوگرم بصورت آنلاین در تلگرام به نمایش گذاشته شد . به نمایش گذاشتن یک مسابقه بصورت آنلاین در تلگرام از نظر ظاهری هیچ مشکلی ندارد ولی اگر به تبعات آن توجه شود نوعی خودبزرگ بینی و کوتاه فکری بعضی ها در آن دیده می شود .

14 مسابقه در مسابقات بوکس ارومیه ( 9/7/94 ) و 44 مسابقه در مسابقات بوکس استان در سلماس ( 17-16/7/94 ) برگزار شد . چرا فقط مسابقه جوهری بصورت آنلاین به نمایش درمی آید . زیرا خیلی ها در بوکس استان برای کاسبی و پر کردن جیب خودشان و با سوء استفاده از ندانم کاری بعضی ها دکان کاسبی زده اند .

این باخت ها در ورزش طبیعی است و خیلی از این بدترهایش را در مسابقات همین آقایان که مسابقه آقای جوهری را به نمایش گذاشته بودند دیده ایم .

نمی دانم چرا همیشه یادمان می رود همه برای خودشان در ابعادی مختلف قهرمان هستند و شخصیت خاص خودشان را دارند . فراموش می کنیم که حواسمان باشد و جوگیر نشویم و درست و نادرست را با هم قاطی نکنیم . و آنقدر اشتباه می کنیم که این شبهه پیش می آید که مثل کبک سرمان را در برف کرده ایم و از اطراف خودمان بی خبر هستیم و گروهی هستند از هر نمدی باشد برای خودشان کلاه می بافند . حتی اگر این نمد ، وجه ورزشی و شخصیتی ورزشکاری باشد . یکبار شده هم با خودمان روراست باشیم و در میان اشک و حسرت و ناراحتی روحی و روانی ورزشکاران بفکر پر کردن کلکسیون سلفی خود نباشیم . این آقایان را کاسب های سلفی می گویند .

این کاسبان شریکان دیگری نیز دارند که از اینها در پشت پرده حمایت می کنند . آنهایی که روزی روزگاری در هر پست و مقامی بوده اند بوکس استان را آزرده کرده اند.

همان هایی که امروز به گونه ای رفتار می کنند که گویی بجز خودشان دیگران نیستند . آنها فکر می کنند اینگونه می توانند در هر مقامی که هستند دیگران را گول بزنند .

همه آنها را می توان کسبه وجدان نامید و بدتر از همه این آقایان دکان داران و کسبه لایک و کلیک هستند و گوشی های تلفن همراه خودشان را در حریم های شخصیتی ورزشکاران وارد می کنند . امکان دارد ورزشکاری در مسابقه ای به سختی ببازد . آیا گوشی تلفن هایی که بی اجازه روشن هستند و منبع تغذیه خودبزرگ بینی و کوتاه فکری این آقایان هستند .  در دنیای مجازی اجازه دارند تمام سایت ها و صفحات اینستاگرام و گروه های تلگرام را پر کنند . آیا پا روی حریم خصوصی افراد نمی گذارند . مربی و داور و رییس و دبیر بودن آدابی دارد و احترام گذاشتن به دیگران شرایطی دارد .

بر عهده ماست که خودمان را سبک و سنگین کنیم و تصویر های بد را نسازیم اگر خودمان را به جای جوهری بگذاریم این گونه رفتارها را خواهیم پسندید .

شاید جوهری و جوهری های دیگری دوست داشته باشند وقتی در اینترنت نام خود شان را جست و جو می کنند کمی هم از خوبی هایش و اخلاق پسندیده اش دیده شود .

مهدیزاده – 18/7/94

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.