کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

مظاهری: شانس حضور در مسابقات بوکس حرفه ای را دارم

بوکسور باتجربه ایران با تاکید براینکه به حضور در سومین المپیک دوران ورزشی خود می اندیشم، گفت: شانس حضور در مسابقات بوکس حرفه ای جهان (APB) را دارم.

علی مظاهری دارنده 3 مدال طلا، نقره و برنز بازیهای آسیایی در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: چندی پیش از طریق فدراسیون برای حضور در مسابقات APB اقدام کرده و ماه قبل نیز شخصا رزومه خود را به فدراسیون جهانی بوکس ارسال کردم.
وی در پاسخ به این سوال که چقدر شانس قبول شدن در APB را دارد؟ گفت: شانس دارم و وضعیت نهایی تا حدود 20 روز آینده مشخص خواهد شد و امیدوارم جواز حضور در این رویداد مهم به من داده شود.
بوکسور وزن 91 کیلوگرم ایران در پاسخ به این سوال که حضور بوکسورهای ایران در مسابقات حرفه ای را چگونه ارزیابی می کند؟ عنوان کرد: حضور بوکسورهای ایران در APB برای فدراسیون بوکس خیلی خوب است، چراکه با شرایط وخیم مالی که در فدراسیون حکمفرماست، بوکسورها با حضور در مسابقات حرفه ای از نظر مالی تامین می شوند.
چهره نامدار بوکس ایران افزود: همچنین از نظر فنی حضور در این رویداد بهترین فرصت برای بوکسورها خواهد بود تا بر تجربیات خود اضافه کنند.
وی در مورد عملکرد بوکسورهای ایران در این رقابت ها گفت: احسان روزبهانی به غیر از مبارزه آخر خود، عملکرد خوبی داشت و دیگر نفرات نیز می توانند به خواسته های خود دست یابند.
مظاهری در پاسخ به این سوال که آیا همچون گذشته در مسابقات قهرمانی کشور که ماه آینده در ارومیه برگزار می شود، شرکت نخواهد کرد؟ تصریح کرد: تمریناتم را آغاز کرده ام و چنانچه به شرایط خوبی بدنی برسم در مسابقات کشوری به روی رینگ می روم.
وی در مورد اینکه همواره چند ماه از بوکس فاصله گرفته اما در آستانه مسابقات مهم بازمی گردد؟ گفت: در بوکس شاهد مسابقات لیگ نیستیم که بخواهم همواره آمادگی ام را حفظ کنم و باید به خودم در مقاطعی استراحت بدهم.
مظاهری در پایان صحبت های خود با تاکید براینکه تمرکز خود را به حضور در سومین المپیک دوران ورزشی اش معطوف کرده است، گفت: می خواهم با حضور در ریودوژانیرو برای بوکس ایران افتخار آفرینی کنم.
مظاهری پیش از این در بازیهای المپیک 2008 پکن و 2012 لندن حضور داشت که با شکست مقابل نمایندگان ایتالیا و کوبا به موفقیتی نرسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.