کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

محرابی: حاضر بودم پول اعزام به قطر را بدهم/ جای پاداش، کاستی‌های خود را رسانه‌ای کنند

نماینده وزن 75 کیلوگرم تیم ملی بوکس گفت: حاضر بودم برای حضور در مسابقات جهانی قطر هزینه اعزام را خودم پرداخت کنم.

خبرگزاری فارس: محرابی: حاضر بودم پول اعزام به قطر را بدهم/ جای پاداش، کاستی‌های خود را رسانه‌ای کنند

سجاد محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اعزام نشدن تیم ملی بوکس به مسابقات جهانی قطر، اظهار داشت: مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند که ما به مسابقات جهانی اعزام نشویم و آنها مدعی شدند که شانس کسب سهمیه المپیک در رقابت‌های جهانی بسیار پایین است، اما به نظرم این دلیل نمی‌شود که بوکسورها را به مسابقات جهانی اعزام نکنیم. مبارزه کردن با قهرمانان جهان و المپیک تجربه بسیار بزرگی برای همه ما است. بالاخره برد و باخت برای همه رشته‌ها وجود دارد و این تنها مختص به بوکس نیست و نباید فقط به فکر پیروزی باشیم.

وی در ادامه افزود: مسئولان فدراسیون مدعی شدند در مسابقاتی که سال آینده در کشور چین برگزار می‌شود شانس کسب سهمیه المپیک داریم و در آن رقابت‌ها تیم ملی حضور پیدا خواهد کرد، اما سوال من این است که از کجا می‌دانند که ما تا آن مقطع زنده باشیم. محمد علی کلی نیز در دروان فعالیت خود با یک مشت به زمین می‌خورد، اما مسئولان فدراسیون برای حضور ما و کسب مدال در مسابقات جهانی از ما  تضمین می‌خواستند.

محرابی در ادامه صحبت‌های خود، اظهار کرد: حالا برای اینکه دوباره فیکس تیم ملی شوم باید در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شرکت کنم تا بتوانم راهی مسابقات کسب سهمیه المپیک در چین شوم. یک ماه دیگر طبق صحبت مسئولان فدراسیون باید در انتخابی تیم ملی شرکت کنیم.

نماینده وزن 75 کیلوگرم تیم ملی بوکس،‌ عنوان کرد: در یک مقطعی من انتقاد کردم که در خوابگاه نصرت سوسک و موش وجود دارد و مسئولان فدراسیون به من گفتند که صحبت‌های تو دروغ است و می‌دانم که این حرفهایی که امروز زدم قطعا برای من گران تمام خواهد شد، اما به خاطر اینکه شانس حضور در مسابقات قهرمانی جهان را از دست دادم خیلی ناراحتم.

وی گفت: حاضر بودم از جیبم هزینه سفر را پرداخت کنم و راهی مسابقات جهانی قطر شوم. من در سال 2013 نیز حضور در مسابقات جهانی را از دست دادم. می‌دانستم که شانس کسب مدال را دارم اما مسئولان فدراسیون تیم را به مسابقات جهانی اعزام نکردند. در این رقابت‌ها شانس کسب مدال را داشتم و متاسفانه این رویداد بزرگ را نیز از دست دادم. با توجه به مبارزاتی که با قهرمانان جهان و المپیک داشتم می‌دانستم که در شرایط خوبی قرار دارم، اما همه آرزوهایم بر باد رفت.

وی با انتقاد از مسئولان فدراسیون گفت: من در طول این سال‌ها عمر و جوانی‌ام را فقط به خاطر عشق و علاقه‌ای که بوکس دارم گذاشته‌ام و حتی از جیبم برای موفقیتم هزینه کردم. در مسابقات قهرمانی آسیا مدال برنز کسب کردیم و مسئولان فدراسیون 3 میلیون تومان به ما پاداش دادند و این کار را به شدت رسانه‌ای کردند اما من برای تیم ملی کشورم از جیبم هزینه کردم و تا به امروز هیچ جا در مورد این موضوع صحبت نکردم. فدراسیون باید کاستی‌های خود را رسانه‌ای کند نه اینکه پاداشی را که پرداخت کرده است.

وی در پایان گفت: در رشته‌های دیگر همه ورزشکاران حقوق ماهیان دریافت می‌کنند، اما ملی پوشان بوکس ایران حقوقی ندارند. من به خاطر دل خودم و مردم در طول این سال‌ها فعالیت کرده‌ام. اگر این موارد نبود به هیچ عنوان در بوکس فعالیت نمی‌کردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.