کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

دانشمندفر:نباید به چند نفرخاص متکی باشیم/از کادرفنی تیم ملی بوکس راضی هستیم

دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به اینکه تیم ملی بزرگسالان ایران نباید به چند بوکسور خاص و قدیمی متکی باشد، گفت: از عملکرد کادر فنی در مسابقات قهرمانی آسیا رضایت داریم.

علی دانشمندفر که سرپرستی تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را برعهده داشت در گفت وگو با ایرنا، تصریح کرد: تیمی را به مسابقات آسیایی تایلند اعزام کردیم که بدنه آن جوان شده بود و با وجود برخی نظرات، معتقدم این جوانان عملکرد خوبی داشتند.
وی با اشاره به اینکه تیم ملی ایران نباید به چند بوکسور خاص متکی باشد، گفت: خوشبختانه اکنون پشتوانه خوبی در تیم ملی ایجاد شده و اگر بوکسوری نخواهد به اردو بیاید، نفرات جوان را جایگیزین آنان خواهیم کرد.
دبیر فدراسیون بوکس گفت: حتی جوانگرایی انجام شده مورد استقبال تیم های خارجی نیز قرار گرفته بود و آنان نیز بارها در این مورد سوالاتی را مطرح کردند. به طور مثال اکنون در وزن 81 کیلوگرم حسن شاهینی را داریم که عملکرد بسیار خوبی داشت و مهره قابل اتکایی در این وزن است.
وی در خصوص داوری ها گفت: مشکلات داوری دیگر قصه کهنه ای شده است و روز به روز نیز بدتر می شود. وقتی نتیجه مبارزه روی تابلو نشان داده نمی شود، به راحتی داوران نتیجه ای که می خواهند را تعیین می کنند.
سرپرست تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: یکی از داوران سریلانکایی در چند نوبت و به خصوص در مبارزه عبدالمجید سپهوند حق بوکسور ایرانی را به وضوح از بین برد.
وی در پاسخ به این سوال که جوانگرایی در تیم ملی ادامه دار خواهد بود؟ گفت: فدراسیون عزم خود را برای جوانگرایی جزم کرده است تا متکی بر تعداد خاصی نباشد.
دانشمندفر در مورد عملکرد کادر فنی گفت: مربی اوکراینی به خوبی نشان داد که ریزه کاریهای مربیگری را بلد است و در کنار او علیرضا استکی زحمات زیادی را متحمل شد و نشان داد که مربی آینده داری است که باید مورد حمایت فدراسیون باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.