کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

نامه مورخ 14 شهریور 1394

بسمه تعالی

جناب آقای حاج آقا ناطق نوری : ریاست محترم فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم – احتراما": ( توهین به شعور خانواده بوکس استان قابل پذیرش نیست . )

روز مرگی و به اجبار کار کردن در بوکس آذربایجان غربی یک روایت و داستان بشدت تکراری می باشد . اهمیت این وضعیت حاکم بر بوکس استان آنقدر کلان است که دیگر آقایان صاحب مسند در بوکس استان نمی توانند با هیچ حرکتی و تفکری بوکس استان را از روزمرگی نجات بدهند .

زیرا مرتضی نظری رییس غیر ورزشی و تکلیفی و محمد آبی دبیر تحمیلی و دیگر دوستانش که نتیجه گیری و بزرگ نمایی و لج بازی چشمانشان را کور کرده است در گذشته هیچ تبحری نداشتند که در آینده بتوانند برای شکوفایی بوکس استان کاری کنند . و بوکس استان را از بی تحرکی و روز مرگی به در آورند .

و اگر حرکت و تحریکی ناچیزی در بوکس استان وجود دارد آنهم براساس برنامه های گذشته می باشد که خانواده بوکس استان فقط بخاطر گذر زمان و رسیدن زمان مرگ این هیات است که این وضعیت ناهنجار را تاکنون تحمل کرده است .

در حقیقت بوکس استان با رییس استبداد محور که نماد فرمانبرداری سال های بسیار دور را در بوکس استان تداعی کرده است فقط از ارباب خودش تمکین می کند و با حال و روز فلاکت بار بوکس استان کاری ندارد . 

آقا دبیر در بیانات شیوای خود در اصحاب جراید خودی فرموده اند برای اولین بار است که در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان استان 41 نفر شرکت کرد . 

این آقا شعور خانواده بوکس استان را به بازی گرفته است از کل استان 11 نفر بوکسور نوجوان در مسابقات حضور داشتند و با خواهش و تمنا و چراغ سبز آقا دبیر ؛ بقیه بوکسورها از هیات بوکس میاندوآب به این مسابقات گسیل شدند . وقتی آقا دبیر برای آبرو داری آقایان بر سر کار است در مسابقات بوکس نوجوانان استان ، دیگر کسی با ریش و سبیل و شناسنامه و کارت بیمه ورزشی و وزن کشی بوکسورها کاری ندارد قرعه کشی مسابقات هم در قهوه خانه مش قنبر با سلیقه آقایان انجام می گردد . برای بوکس استان در حال حاضر فقط نتیجه گرایی و پز دادن مهم می باشد . با این حال ما معتقدیم صرف دادن آمار و ارقام در جراید خودی یک مساله است و اینکه دنبال دلایل آن بگردند مساله دیگر است اگر می خواهیم به پیشرفت بوکس استان کمک کنیم باید بیشتر سراغ دلایل موضوعات مهم و لازم برویم . نه ارائه آمارهای خام و پفک نمکی .

در حقیقت در بوکس استان رییس محوری و اطاعت محض به خاطر منافع شخصی حاکم است . تعدادی به ناچار، تعدادی با تهدید ، تعدادی با چراغ سبز و تعدادی هم برای ارضاء خود بزرگ بینی خودشان باید با رفتارهای خاص رییس و دبیر سازگار باشند . و با خودشان هم رو راست نیستند و هر یک از این آقایان در هر جلسه و محفلی از طرح رفتارهای بی ادبانه و غیر اصولی و غیر فنی خود هیچ ابایی ندارند .

فعلا" بوکس استان مانند تراژدی است که میان باید ها و نباید ها درگیر شده است که با استفاده از محور قدرت و سیاست و قلدری و ... موضوع های تکراری و نخ نمای را به نمایش در می آورند و هیچگاه نخواهند توانست نوآوری خاصی را در بوکس استان بوجود آورند .

اعضا عالی رتبه هیات بوکس استان با حضور شبانه روزی خودشان در اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون بوکس کشور با ترفند و بازی های صرف نتیجه گرایی  تصور مسیولین ورزشی استان و فدراسیون بوکس کشور را به آینده بوکس استان امیدوار می کنند .

آیا این نتیجه گرایی و باورهای دم دستی آقایان توهین به شعور خانواده بوکس استان نیست . اینکه به هر طریق ممکن و با هر ترفندی که شده رویدادهای بی هدف بوکس استان را بطور غیرمنطقی سرهم کنند تا خانواده بوکس استان را متقاعد به مدیریت متفاوت و غیرقابل قبول این آقایان بکنند . وقتی کسی جرعت و قدرت بیان حقایق بوکس استان را ندارد و اعتراض نمی کند دلیل این نمی شود که در بوکس استان مشکلی نیست و اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون بوکس کشور به خاطر ملاحظات سیاسی نتوانسته اند تخلفات مجمع عمومی هیات بوکس استان 8/8/91 و حاشیه های ایجاد شده آنرا در این مدت حل و فصل کنند وتا کی باید ملاحظات سیاسی یک نماینده مجلس را در ورزش استان تحمل کرد ؟!

با نتیجه گرایی و ملاحظه کاری نمی توان در ورزش پله های ترقی را طی کرد . پیشرفت و رشد ورزش استان باید برآمده از جسارت و جرعت و تلاش و مدیریت و برنامه ریزی و همدلی و تفاهم باشد و با استفاده از نظرات موافق و مخالف در راه پیشبرد اهداف ورزش جامعه از هرگونه ملاحظاتی دوری کرد .

و نباید بنام ورزش دکان زد و کاسبی کرد وقتی که نام ورزش و اخلاقیت را برای خود هدف قرار داده ایم باید به جایگاه هر کسی  به فراخور داشته هایش احترام

 گذاشت .

وقتی که محمد آبی با دو رویی در خانواده بوکس استان نفوذ کرد و در آن رشد کرد بخاطر خیانت و تخلف در انتخابات هیات بوکس استان جایگاه گذشته خودش را در بوکس از دست داد و همچون مترسکی شده که حتی بر رفتار خودش هم اراده ای ندارد و سطحی نگری و نتیجه گرایی در بوکس استان را به هر قیمتی شده انجام می دهد .

این شخص برای نگهداری خودش در عرصه قدرت و فانون گریزی دائم به فکر رضایت دیگران هست و به اولویت های آقایان اهمیت زیادی می دهد و به هر طریقی آقایان را از خود راضی نگه می دارد .

رییس و دبیر تاکنون به تنهایی جرعت رو در رویی با انتقاد کنندگان خودشان را نداشته اند . همیشه با محافظ و بادی گارد می آیند و می روند . این آقایان در هیات بوکس استان برای خودشان خط قرمزی کشیده اند که هیچکس قدرت عبور از آنرا ندارد .

در برگزاری مسابقات ، اعزام ، اردوها، انتخاب نفرات هیچگونه اطلاع رسانی و شفاف سازی ندارند و همه رویداد ها ورزش بوکس استان در هاله ای از ابهام قرار گرفته است البته اس ام اس دبیر هیات برای خودی ها همیشه فعال است .

در این هیات برای پذیرفته شدن از سوی دیگران هرگز نمی توانند بدون تایید آنها به خود اعتبار بدهند . آنها از اینکه افکار و رفتارشان خوشایند بادی گاردهای خودشان باشد هیچ کلام باب میل آقایان نباشد به زبان نمی آورند که مبادا اوضاع بهم بخورد و یکی از آقایان آزرده خاطر شود و افکار و احساسات واقعی خودشان را هرگز نمی توانند به زبان بیاورند و حتی این آقایان نمی دانند چه باوری دارند و چه چیزی و چه کسی بر ایشان مهم است در واقع تلاش می کنند همرنگ اطرافیان خودشان باشند . برای همین است که آقا رییس همیشه در دفتر ارباب خودش اطراق کرده و آقا دبیر هم بصورت شبانه روزی در فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان و اصحاب جراید خودی چادر زده است ،

این آقایان آنقدر در این مدت رفتار و حرکات تکراری در بوکس استان انجام داده اند که به نظر می رسد دیگر حال و حوصله تجربه آن تکرارها را ندارند و هیات بوکس استان را با افکار اشخاص دیگر هدایت می شود که در سال های گذشته امتحان خود را در مدیریت ورزش بوکس استان پس داده اند .

البته آقا رییس و آقا دبیر برای بزرگ نمایی عملکرد خودشان و داد سخن گفتن در جراید خودی نیاز به اردوها و برنامه های پفک نمکی دارند ، که باید توسط هیات های بوکس شهرستان ها بدون دریافت هیچ کمکی انجام گردد و در غیر اینصورت از هیات شهرستان ها کنار گذاشته می شوند .

چرا که این هیات بی هویت و بی سر و ته وقتی که با فتنه و خیانت و قانون شکنی روی کار آمد خیلی شیک و پیک به نظر می رسید ، رییس هیات فرماندار سابق !!؟ ، و حامی سیاسی هیات نماینده ارومیه در مجلس جناب آقای قاضی پور ؟! ، هیات رییسه و اعضا هیات بوکس از اشخاص عالی رتبه تصور میرفت برای بوکس استان امکانات مالی و فنی و تدارکاتی و اعتبار ورزشی پارو خواهند کرد ، که در این مدت دیدیم که این هیات به ظاهر شیک و پیک به لکنت زبان شدید دچار شده است آقایان در این هیات از ورزش بوکس فقط دیکتاتوری و فتنه انگیزی و قانون گریزی را بلد هستند فکر می کردند باری به دار دارند که تا این مدت ریاست تکلیفی و تحمیلی خود را کش داده اند و به جای اینکه در طول حرکت کنند مدام با شاخ و برگ اضافی کردن به مدیریت خودشان در عرض حرکت کرده اند و بوکس استان را به کهنه گی و روزه مره گی و نتیجه گرایی دچار کرده اند ولی برای بعضی از این آقایان این وضعیت مثال ماهی گرفتن از آب گل آلوده می باشد .

قصه این هیات با حمایت و ملاحظات سیاسی بجز اتلاف وقت جوانان و هزینه بیت المال چیزی در بر نخواهد داشت و پایه های مدیریت سطح نگری و نتیجه گرایی این هیات آن آنقدر کوتاه است که حتی قدش به خودش هم نمی رسد و به نظر ما آقا دبیر و دیگر دوستان قسم خورده اش که دست پرورده و نمک خورده همین هیات بوکس استان هستند و در حق بوکس استان خطا کردند برای رسیدن به اهداف شخصی خودشان خیلی ها را قربانی خواهند کرد چه برسد به نماینده مجلس و فرماندار یک شهرستان .

گروه مربیان و خانواده پیشتاز بوکس استان

اسماعیل مهدیزاده  94/6/14
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.