کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

هرگز نباید نسبت به دشمن حسن‌ظن داشته باشیم

امام جمعه ارومیه گفت: هرگز نباید نسبت به دشمنان ایران اسلامی حسن‌ظن داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: هرگز نباید نسبت به دشمن حسن‌ظن داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌‌های نماز جمعه ارومیه، اظهار داشت: هرگز نباید نسبت به دشمنان خود حسن‌ظن داشته باشیم، چرا که در این صورت از غفلت ما سوء استفاده خواهند کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه ارتکاب گناه به طور قطع تیرگی قلب را به دنبال دارد، افزود: باید بیش از پیش در راستای تزکیه نفس، تقوای الهی و نزدیک شدن به خداوند متعال گام‌های بلندی برداریم، تا از این رهگذر آثار گناه در وجودمان زدوده شود.

وی به دیدار اعضای مجلس خبرگان، مقام معظم رهبری و بیانات ایشان اشاره و خاطرنشان کرد: عمل به منویات رهبری برای یکایک ملت بزرگ ایران اسلامی همچنین مسئولان و دست‌اندرکاران نظام ضروری به‌شمار می‌رود.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه رهبری به خدعه غرب و رسانه‌های آنها اشاره کرده‌اند، گفت: از طریق سلطه رسانه‌ای افکار و عقاید خود را بر ملت‌ها تلقین کرده‌اند، به طوری که مبارزان اسلامی لبنان و فلسطین تروریسم معرفی کرده، از طرف دیگر رژیم جعلی صهیونیستی را مظلوم شناسانده‌اند، همچنین دفاع از اسرائیل را دفاع از حقوق بشر به جهانیان القا کرده‌اند.

وی با اظهار تاسف از حملات ظالمانه به کشور یمن، کشتار زنان و کودکان بی‌گناه، گفت: از مبارزان و مدافعان ملل مسلمان و مظلوم به عنوان تروریسم یاد می‌کنند، به این ترتیب حقایق موجود جهان و منطقه را به صورت وارونه در بین مردم نشان می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر ضرورت حفظ هوشیاری مقابل هجمه تبلیغات غرب تاکید و تصریح کرد: باید با هوشیاری و آگاهانه رو به جلو گام‌ برداریم، تا اینکه کشورهای غربی آرام آرام خواسته‌های خود را بر ما تحمیل نکنند.

وی با اظهار به اینکه غرب بی‌عفتی را به عنوان جلوه‌ای از روشنفکری در کشور ما معرفی می‌کند، اضافه کرد: در مقابل این هدف را دنبال می‌کند که دفاع از ناموس، غیرت، حیا و عفت نشان‌دهنده عقب‌افتادگی است، بنابراین باید مقابل دسیسه‌هایی از این نوع به معنای واقعی هوشیاری خودمان را حفظ کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه هرگز نباید تصور کنیم دشمنان قصد دوستی با ما را دارند، اضافه کرد: بلکه باید بدانیم و یقین داشته باشیم، خنده‌های آنها برای فریب دادن است.

قریشی با اظهار به اینکه همواره باید مراقب بوده و به دشمنان خود حسن‌ظن نداشته باشیم، اظهار داشت: دشمنان ما توام با توهین به ملت بزرگ ایران اسلامی صحبت می‌کنند، اما در مقابل متاسفانه مسئولان پاسخ آنها را نمی‌دهند که مسئولان باید قاطعانه مقابل اهانت آنها واکنش نشان دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت دعوت از عالمان برجسته به محافل دینی و سخنرانی تاکید کرد و گفت: از این رهگذر می‌توان مقابل انحرافات و کژروی‌ها در اعتقادات ایستاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.