کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

نامه مورخ 24 تیر 1394

بسمه تعالی

اداره کل محترم ورزش و جوانان آذربایجان غربی

سلام علیکم . احتراما"

جلسه هیات های ورزشی برتر با حضور جناب آقای ایران دوست معاونت محترم ورزش قهرمانی در مورخ 20/4/94 در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد .

محمد آبی دبیر هیات بوکس استان در بیانات گوهر بار خود اعلام فرمودند 4 بوکسور آذربایجان غربی بعد از درخشش در مسابقات بوکس قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی دعوت شدند که بخت خود را برای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 برزیل بیازمایند . وی از استعداد یابی نزدیک به 100 نفر ورزشکار نونهال و نوجوان در شهرهای ارومیه – خوی و میاندوآب خبر داد .

دبیر هیات بدبخت و بیچاره و تحمیلی یا خود را به خواب زده ای و یا هوش از سرت پریده . اگر وقت کردی به فدراسیون بوکس زنگ بزن و از دوستان حلوا و نقلی خودت جویای حال اردونشین های تیم ملی  استان بشوید که ایا چهار بوکسور تو در اردوی تیم ملی حضور دارند ؟ کی و کجا و با چه اصولی و متودی شهرستان های تو استعدادیابی کرده اند . ما که از بوکس چیزی بلد نیستیم و از همه جا بی خبر هستیم . حالا که تو خود را علامه و همه کاره بوکس استان می دانی امکان دارد فعلا" با سیاست بازی و اهدای هدایا حرف های خود را به کرسی بنشانید .

اما دیگر زمان پخش حلوا و نقل و سیم کارت به پایان رسید مگر مربی اوکراینی تیم ملی آبروی خود را مفت بدست آورده هر که از راه رسیده را به اردوی تیم ملی راه بدهد .

بوکسور های آذربایجان غربی فریب و نیرنگ تو و امثال ترا خوردند و تمام هستی و نیستی خود را به پای خودبزرگ بینی شما ها ریختند مگر بدون برنامه و تمرینات اصولی و بازی های تدارکاتی می شود بوکسور را آماده نگه داشت و روانه تیم ملی کرد .

زحماتی که تو و آقا رییس حقا" در هیات بوکس استان کشیده اید حتما" ثمره آنرا در المپیک 2016 ریو برزیل خواهید دید ؟!

حاج آقا ایران دوست جنابعالی که عمری را در ورزش استان سپری کرده اید و به تمام ریز و بم ورزش استان آگاهی کامل دارید خصوصا" حاشیه های ناخواسته بوکس استان .

همه ما در اداره کل ورزش و سیاست تنها به جنابعالی اعتقاد و اعتماد داشتیم و داریم ولی جنابعالی هم دارید دروغ ها و خود بزرگ بینی های این آقا دبیر را باور می کنید . هیات پرحاشیه و آشفته بوکس استان را جز هیات برتر به حساب می آورید نکند آقای قاضی پور هم برای شما خط و نشان کشیده و دارید حقایق و بیچاره گی بوکس استان را به طریقی پوشش می دهید .

شواهد و رویدادهای ورزش استان حاکی از این است که جناب آقای چمن گلی مدیرکل محترم اداره کل ورزش و جوانان استان هم فعلا" در حال رصد اوضاع آشفته ورزش استان میباشند . ان شا الله اگر فرصتی ایجاد شود حاشیه های  بوکس استان را هم بررسی خواهند کرد .

آقا رییس و خصوصا" آقا دبیر الی ماشا الله اگر هر روز اظهار نظر رسانه ای نداشته باشند شب خوابشان نمی برد .

این شرایط دروغ پردازی و حاشیه سازی در حالی در آقا دبیر گل کرده که هر از گاهی در رسانه ها به اظهار نظر های بی پایه و اساس دست می زند و کسی نیست به این آقا بگوید تا کی می خواهی به این روند ادامه بدهی البته فدراسیون نشین ها و اداره کل ورزش و جوانان استان به دلیل رویکرد نتیجه گرایی صرف ، صلابت و اقتدار لازم را در تصمیم گیری های خود در خصوص بوکس استان را از دست داده اند . و با اعضاء هیات بوکس استان بخاطر ملاحظات سیاسی خیلی آرام و نرم کنار می آیند .و سعی می کنند رضایت همه را جلب کنند و با این سیاست بازی هر روز حاشیه های رنگارنگ در بوکس استان ایجاد می کنند .

 رییس و دبیر و خیلی از دوستان دور حرم جناب آقای قاضی پور در صحرای بیکران خیال خود به تاخت و تاز به دنبال اهداف و امیال شخصی خود در هیات بوکس استان هستند . نظری به عنوان رییس هیات بوکس استان که از بوکس فقط عکس محمد علی کلی را دیده است چگونه و با چه هدفی به بوکس استان اویزان شده است .

دیگر پیشرفت و پس رفت بوکس استان برای کسی محسوس و مهم نیست . اما ما دلمان از وقت سوزی جوانان این مرز و بوم به دست این آقایان به درد می آید . ما خواهیم گفت و خواهیم نوشت تا شاید چشم های کور باز و گوش های کر شنوا شوند و جرعت بیان حقایق پشت پرده بوکس استان را داشته باشند.

مهدیزاده – گروه مربیان پیشتاز 24/4/94  ( 09143405916 )

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.