کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

حماس: ملت فلسطین مقاومت را تا آزادی کامل فلسطین ادامه می‌دهد

محمود الزهار


خبرگزاری تسنیم: یکی از رهبران برجسته جنبش حماس تأکید کرد که این جنبش قدرتمندتر از آن چیزی است که در جنگ اخیر نوار غزه بود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سما، محمود الزهار طی سخنانی در مراسم افطار ایتام که مؤسسه خیریه شهر غزه برگزار کرد، گفت که اراده ملت فلسطین هرگز نخواهد شکست و به مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تا آزادی کامل سرزمین فلسطین ادامه خواهد داد.

وی افزود: ما امروز قدرتمندتر از آن چیزی هستیم که در نبرد «العصف المأکول» بودیم و به تلاش خود برای آزادسازی فلسطین ادامه می‌دهیم و مبارزان ما در کرانه باختری نقش خود در مقابله با اشغالگران و مزدورانی که با رژیم اشغالگر علیه قضیه فلسطین و مقاومت قهرمان همکاری می‌کنند، ایفا می‌نمایند.

حماس: مقاومت تنها راه ما برای آزادسازی فلسطین و تحقق حق بازگشت است

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" در لبنان تأکید کرد که جنبش متبوعش و دیگر گروه‌های فلسطینی بر تأمین امنیت لبنان و تقویت روابط ملتهای لبنان و فلسطین اصرار و پافشاری می‌کنند.

علی برکه در مراسم افطاری که جنبش حماس به‌مناسبت اولین سالروز جنگ 51روزه غزه در بیروت ترتیب داده بود، تصریح کرد که ملت فلسطین هرگز از حق بازگشت به سرزمین خود کوتاه نمی‌آید. وی ابراز کرد که فلسطینیان در لبنان به هیچ وجه قصد اسکان دائمی در این کشور را ندارند، بلکه هدف آنان بازگشت به سرزمین اصلی خویش یعنی فلسطین است و تا زمانی که در لبنان هستند، در راستای حفظ امنیت و آرامش این کشور گام برمی‌دارند.

برکه اشاره کرد که تلاش‌هایی در تمامی عرصه‌ها به‌منظور جلوگیری از وقوع جنگهای مذهبی در اردوگاه‌های فلسطینی در لبنان صورت گرفته است. وی بر ضرورت پایبندی به طرح واحد فلسطینیان و حمایت از نیروهای امنیتی مشترک به‌منظور حفظ امنیت اردوگاه‌های فلسطینی به‌عنوان پایگاهی برای تحقق حق بازگشت به فلسطین تأکید کرد.

وی در ادامه نسبت به خطرات و عواقب اجرای مصوبه‌ها و تصمیمات آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی "آنروا" مبنی بر کاهش خدمات آموزشی، بهداشتی، اجتماعی و امدادرسانی به آوارگان شدیداً هشدار داد و اظهار کرد که این به‌معنی طفره رفتن این آژانس از عمل به مسئولیت‌های خود در قبال آوارگان فلسطینی می‌باشد و می‌تواند پیامدهای خطرناکی بر مسئله آوارگان و حق بازگشت داشته باشد.

نماینده جنبش حماس در لبنان خواستار اتخاذ یک استراتژی فلسطینی عربی واحد برای مقابله با خطرات اجرای طرح‌ها و مصوبه‌های آنروا شد و از دولت لبنان خواست به آوارگان فلسطینی در این کشور اجازه دهد تحصن‌هایی مردمی را در اعتراض به تصمیمات اخیر آنروا به‌منظور تأکید بر حق بازگشت به سرزمین خویش برگزار کنند.

علی برکه ضمن اشاره به اولین سالروز جنگ 51روزه در غزه، مبارزات قهرمانانه مجاهدان مقاومت به‌ویژه گردان‌های قسام و مقاومت مثال زدنی در برابر نیروهای دشمن را ستود و اعلام کرد که مقاومت تنها راه تحقق اهداف ملت فلسطین اعم از حق بازگشت، آزادی و استقلال است.

وی از جامعه بین الملل و اتحادیه عرب خواست در تلاش برای لغو محاصره ظالمانه باریکه غزه، آغاز عملیات بازسازی این باریکه و محاکمه سران رژیم صهیونیستی به‌سبب ارتکاب جنایت‌های جنگی و ضدبشری علیه ملت فلسطین باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.