کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

شمشیرباز ارومیه ای از رویارویی با ورزشکار رژیم صهیونیستی امتناع کرد

طاهر عاشوری شمشیرباز ارومیه ای تیم ملی ایران در مسابقات جهانی روسیه از رویارویی با ورزشکار رژیم اشغالگر صهیونیستی امتناع کرد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، طاهر عاشوری در راستای نهادینه سازی فرهنگ دفاع و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین پس از صعود به مرحله حذفی از رویارویی با حریف خود از رژیم اشغالگر قدس امتناع کرد و در برابر این ورزشکارحاضر به انجام مسابقه نشد.

این شمشیرباز آذربایجان غربی که در قالب تیم ملی شمشیربازی بزرگسالان کشورمان برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو به روسیه رفته بود ، پس از غلبه بر ورزشکاران کشورهای قزاقستان و لیتوانی به مرحله حذفی صعود کرده بود.

طاهر عاشوری جوان اول اپه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در سنگاپور و با کسب 12 امتیاز ارزشمند در رنکینگ فدراسیون جهانی با تصمیم کمیته فنی فدراسیون شمشیربازی کشورمان به عنوان تنها نماینده اسلحه اپه ایران به مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان در کشور روسیه اعزام شده بود.

در این دوره از مسابقات جهانی که در شهر مسکوی روسیه در حال برگزاری است ، نفرات برتر جواز حضور در بازیهای المپیک سال 2016 ریو برزیل را کسب می کنند.

این ورزشکار ملی پوش ارومیه ای صبح روز جمعه 26 تیرماه از طریق فرودگاه بین المللی ارومیه وارد زادگاهش می شود.

به گزارش ایرنا، مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان از 22 تا 27 تیرماه امسال در شهر مسکو روسیه در حال برگزاری است.

تیم ملی کشورمان روز جمعه گذشته با ترکیب مجتبی عابدینی ، علی پاکدامن ، محمد رهبری و محمد فتوحی در اسلحه سابر ، علیرضا ادهمی در اسلحه فلوره و طاهر عاشوری در اسلحه اپه عازم این کارزار جهانی شدند.

طاهر عاشوری از سال 84 شروع به فعالیت در این رشته کرده و نخستین بار زیر نظر ساکو عیوضیان مربی تراز اول ارمنستانی که سرمربی تیم ملی نیز بود ، تمرینات خود را در ارومیه آغاز کرده است.

وی دو سال پس از آغاز فعالیت اش در سال 86 با کسب نخستین مدال طلای قهرمانی ایران به عضویت تیم ملی درآمد.

پیشتر اپه ایست ارومیه ای در مسابقات انتخابی المپیک لندن که در کشور آلمان برگزار شد ، با ورزشکار رژیم اشغالگر قدس برخورد و از رویارویی با وی امتناع کرده بود.

این جوان ارومیه ای چندین مقام قهرمانی ایران و جایزه بزرگ ایران ، قهرمانی کاپ آزاد جوانان جهان و چندین مدال آسیایی و بین المللی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.