کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

آیت الله صافی:توافق مدبرانه موجب عزت کشور و خوشحالی مردم شد

آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی در دیدار رییس دفتر رییس جمهوری، توافق مدبرانه هسته ای که موجب عزت کشور و خوشحالی مردم شد را به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری تبریک گفت.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، این مرجع عالیقدر تشیع امروز (چهارشنبه) در دیدار محمد نهاوندیان دستیابی به این توفیق و برتری بر ابرقدرت ها در موضوع هسته ای را عنایت الهی دانست و افزود: عزت اسلام عزیز به عقل و تدبیر در اداره امور وابسته است و من برای موفقیت مسوولان دعا می کنم.

آیت الله صافی گلپایگانی همچنین شکر این فرصت بزرگ را توجه شایسته به مبانی دینی دانست و بر رسیدگی بیشتر به وضعیت اقتصادی جامعه تاکید کرد.

رییس دفتر رییس جمهوری نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رییس جمهوری خدمت ایشان گفت: دولت بهره گیری از دعای خیر و ارشاد مراجع عظام تقلید را از ارکان موفقیت خود می داند.



** آیت الله موسوی اردبیلی:موفقیت در مذاکرات هسته ای موجب سربلندی نظام و خوشحالی مردم شد

به گزارش ایرنا، نهاوندیان پیش از ظهر امروز همچنین با آیت الله موسوی اردبیلی هم دیدار کرد و این مرجع عظام تقلید را در جریان مذاکرات هسته ای قرار داد.

آیت الله موسوی اردبیلی نیز ضمن تبریک «موفقیت بزرگ کشور در مذاکرات هسته ای» گفت: موفقیت در مذاکرات هسته ای نتیجه عنایت خداوند و تلاش دسته جمعی است و موجب سربلندی نظام و خوشحالی مردم شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به مسایل زیست محیطی و مدیریت منابع خدادادی یادآور شد: کمتر دولتی را به انسجام و توانمندی این دولت ، شاهد بوده ایم.

رییس دفتر رییس جمهوری نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رییس جمهوری خدمت ایشان اظهارداشت: دولت بهره گیری از دعای خیر و ارشاد مراجع عظام تقلید را از ارکان موفقیت خود می داند.

نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در دیدارهای امروز خود با مراجع عظام تقلید ضمن ارایه گزارشی از مهم ترین برنامه های دولت، بویژه در مسایل زیست محیطی و مدیریت منابع آبی؛ ایشان را در جریان مهمترین محورها، جزییات و دستاوردهای توافق هسته ای میان جمهوری اسلامی و گروه کشورهای 5+1 قرار داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.