کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

احسان روزبهانی وارد بوکس حرفه‌ای شد


لژیونر بوکس ایران اعلام کرد که بر اساس اعلام فدراسیون جهانی، او می‌تواند در بوکس حرفه‌ای هم شرکت داشته باشد.

احسان روزبهانی که سال قبل همراه تیم آستانا آرلاتر قزاقستان در بوکس نیمه حرفه‌ای جهان شرکت کرد و قهرمان شد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: من سال قبل همراه این تیم قزاقستانی روزهای خوبی را سپری کردم و در نهایت هم قهرمان شدیم. این تیم را دوست داشتم و در آن‌جا راحت بودم. آنها هم از من راضی بودند و همدیگر را اذیت نکردیم. پس از عملکردم در این رقابت‌ها و البته مسابقات قهرمانی آسیا در اردن، فدراسیون جهانی بوکس نام من را در لیست جدید جزو بوکسورهای حرفه‌ای اعلام کرده است.

وی افزود: بر اساس اعلام فدراسیون جهانی بوکس آماتور، دو بخش در این فدراسیون راه‌اندازی شده است. بوکس نیمه حرفه‌ای WSB و بوکس حرفه‌ای AOP که البته این تقسیم‌بندی تنها برای فدراسیون آماتورها است و هرکسی که در آنها شرکت کند می‌تواند در مسابقات بعدی هم زیر نظر همین فدراسیون جهانی فعالیت کند.

روزبهانی با اشاره به این‌که او می‌تواند در این فصل در رقابت‌های بوکس حرفه‌ای شرکت کند، گفت: این رقابت‌ها هم در 12 راند و بدون کلاه برگزار می شود اما قصد دارم امسال هم در بوکس نیمه حرفه‌ای باشم و تجربیات بیشتری کسب کنم.

وی در پاسخ به این سوال که امسال با کدام تیم در بوکس نیمه حرفه‌ای شرکت خواهد کرد، افزود: قهرمانی سال قبل و مبارزات خوبی که انجام دادم باعث شد تا قزاق‌ها پیشنهاد خوبی برای ماندن در تیمشان را بدهند. قبول کردم که در تیم آنها بمانم اما قراردادی امضا نکردیم و تنها در حد صحبت بود. آنها آن‌قدر دوست داشتند در تیمشان بمانم که حتی بعد از پایان مسابقات اجازه نمی‌دادند به ایران بیایم و می‌گفتند که در قزاقستان بمانم.

روزبهانی یادآور شد: از تیم‌های آلمان و اوکراین هم پیشنهاداتی داشتم اما بعید می‌دانم تیم خودم را عوض کنم. امسال هم با همین تیم در لیگ بوکس نیمه حرفه‌ای شرکت می‌کنم.

وی با تاکید بر این‌که مصدومیت کتفش بهتر شده است، گفت: گچی که روی آن بسته بودم را باز کرده‌ام و یک هفته است که روزانه دو وعده تمرین می‌کنم. خدا را شکر شرایطم خوب است و کارهای فنی را انجام می‌دهم. قبلا تنها کارهای موازی انجام می‌دادم و از لحاظ تکنیکی و بدنی افت کرده بودم اما اکنون بیشتر فشار می‌آورم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.