کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

مظاهری: انتظار چنین صحبت‌هایی را از مسئولان نداشتم/ سه مدال قهرمانی آسیا هم به برکت قرعه آسان بود

مظاهری علی

ملی پوش تیم بوکس کشورمان، از سخنان مسئولان فدراسیون که حاضر نشدن وی در تمرینات را نشان دهنده پایان دوران قهرمانی این ورزشکار عنوان کردند، ابراز ناراحتی کرد.

علی مظاهری که به گفته مسئولین فدراسیون بوکس نمی تواند تیم ملی را در مسابقات کمربند طلایی رومانی همراهی کند در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: اصلا از مسئولین فدراسیون توقع نداشتم که به خاطر غیبت‌ام در اردوها اینگونه از تمام شدن من حرف بزنند. کارنامه ام در المپیک و رقابت های بین المللی کاملا روشن است.

وی ادامه داد: از سال 2004 تاکنون عضو تیم ملی هستم. جزو ورزشکارانی بودم که به صورت مستقیم برای المپیک سهمیه کسب کردم و همیشه جزو منظم ترین ملی پوشان بوکس بودم. در رقابت های قهرمانی آسیا در اردن هر 9 نفر اعزامی خوب ظاهر نشدند و سه مدالی که بدست آمد هم به خاطر قرعه آسان و مبارزات سبکی بود که به آنها برخورد کردیم. اصلا اینطور نیست که فقط من در این رقابت ها بد عمل کرده باشم.

ملی پوش بوکس کشورمان در مورد غیبت‌ خود در اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: اصلا غیبتی در بین نبوده است. اولا من از طریق رسانه ها متوجه حضور در اردو شدم به هیچ وجه دعوت نامه ای به دستم نرسیده است، و نکته دوم اینکه با اکبر احدی سرمربی تیم صحبت کرده و اعلام کردم که به خاطر حضور در امتحانات دانشگاهی نمی توانم در این اردو حضور داشته باشم، ضمن آنکه خودم هم به هیچ وجه مایل نیستم در رقابت های رومانی به روی رینگ بروم.

مظاهری تصریح کرد: هدفم حضور در رقابت های جهانی است که مهر ماه در قزاقستان برگزار می شود و برای این مسابقات برنامه ریزی کرده ام. در این شرایط فکر نمی کنم که حرف زدن از اینکه مظاهری تمام شده و یا از تیم ملی اخراج شده است، درست باشد. هر چند مسئولین فدراسیون می گویند این مسائل را مطرح نکرده اند و مطالب مطرح شده از سوی رسانه ها صورت گرفته است.

نماینده بوکس ایران در المپیک لندن خاطرنشان کرد: تمام تلاشم این است که آمادگی ام را حفظ کنم تا بتوانم در رقابت های جهانی قزاقستان باز هم برای بوکس ایران افتخارآفرین باشم. البته برای اعزام به این رقابت ها، به هیچ وجه انتظار ندارم که فدراسیون یا کادر فنی بدون انتخابی مرا اعزام کند. تاکنون در هیچ سفری بدون انتخابی عضو تیم نشده ام و برای قزاقستان هم حتما در انتخابی ها حاضر خواهم شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.