کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

مربی بدنساز بوکس: روزبهانی برای بازگشت عجله نکند/ درها به روی مظاهری باز است

150651_454174621314440_1433420420_n.jpg

مربی بدنساز تیم ملی بوکس گفت: احسان روزبهانی برای بازگشت به اردوهای تیم ملی نباید عجله کند.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد شرایط احسان روزبهانی ، بوکسور وزن 81- کیلوگرم ایران، اظهار کرد: این ملی‌پوش خوب ایران بعد از بازگشت از مسابقات آسیایی اردن کتفش را به تیغ جراحان سپرد و اکنون دوران نقاهت را سپری می‌کند. احسان در سفر رومانی هم همراه ما نخواهد بود. او اکنون به صورت جداگانه تمرین می‌کند و معتقدم که برای بازگشت به اردو نباید عجله کند.

وی افزود: بازگشت به اردو قبل از این که شرایط مناسب را داشته باشد، باعث می‌شود مصدومیت او تشدید شده و بوکس ایران از وجود او نتواند استفاده کند. البته در این وزن حاج عباسی به عنوان جایگزین او حضور دارد که بوکسور خوبی است.

مربی بدنساز تیم ملی بوکس با اشاره به این که درهای تیم ملی همیشه بر روی علی مظاهری باز است، گفت: او در اردوی اول تیم ملی به خاطر شرکت در امتحاناتش نتوانست کنار دیگر ملی‌پوشان باشد. در اردوی دوم هم به خاطر این که پزشک گفته بود بیشتر استراحت کند، نتوانست به ما اضافه شود. این بوکسور ایران کاملا حرفه‌ای است و شرایط را می‌داند. اگر اکنون بخواهد به تیم ملی اضافه شود، مشکلی ندارد و بدنش جواب می‌دهد، اما اگر در آینده بخواهد اضافه شود، باید شرایطش را دقیق بسنجیم.

وی ادامه داد: هم اکنون تیم ملی به صورت شورایی با حضور پنج مربی اداره می‌شود که این مربیان برای اعزام به رومانی و مسابقات جهانی مشخص شده‌اند. اردوی تیم ملی بدون هیچ مشکلی در حال برگزاری است و بعد از آن که پنج بوکسور ایران در رنکینگ جهانی قرار گرفتند، بقیه بوکسورها با انگیزه بیشتری تمرین می‌کنند.

استکی یادآور شد: ملی‌پوشان هنوز به فرم خوب خود نرسیده‌اند و باید تمرینات را طبق برنامه ادامه دهند. آخرین مرحله آماده سازی ملی‌پوشان ماه آینده و قبل از اعزام به مسابقات جهانی خواهد بود. امیدواریم در آن مرحله بتوانیم یک دیدار تدارکاتی خوب را برگزار کنیم تا ملی‌پوشان با شرایط خوبی به مسابقه‌های جهانی اعزام شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.