کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

گل آرا: مقصودی در مورد کدام جوان‌ها صحبت ‌می‌کند/ همه بوکسورهای ایران را شکست داده‌ام

بوکسور تیم ملی گفت: همه بوکسورهای ایران را شکست دادم و نمی‌دانم آقایان در مورد کدام جوان‌ها حرف می‌زنند.

خبرگزاری فارس: گل آرا: مقصودی در مورد کدام جوان‌ها صحبت ‌می‌کند/ همه بوکسورهای ایران را شکست داده‌ام

به گزارش خبرگزاری فارس، منوچهر مقصودی نایب رئیس فدراسیون بوکس در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که آیا گل‌‌آرا و قاسمی‌پور شانس حضور در اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی را دارند، گفت: فدراسیون دست به جوانگرایی زده و آنها دیگر جایی در تیم ملی ندارند. گل‌آرا در طول 12 سالی که در اردوهای تیم ملی بوده برای ما چه کار کرده است که حالا او را دوباره دعوت کنیم؟ ما نفراتی بهتر از گل‌آرا داریم که جوان و آینده‌دار هستند و می‌توانند برای تیم ملی مدال‌آوری کنند.

فروتن گل‌آرا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در واکنش به صحبت‌های نایب رئیس فدراسیون بوکس اظهار داشت: من نمی‌دانم که این چه صحبت‌هایی است که نایب رئیس فدراسیون بوکس علیه ما که سال‌ها برای تیم ملی افتخار آفرینی کرده‌ایم انجام داده است. مدال نقره جام فجر در سال 80، مدال طلای مسابقات بین‌المللی تاجیکستان در سال 85، برنز مسابقات قهرمانی آسیا در سال 86 به میزبانی کشور مغولستان، طلای مسابقات بین‌المللی جام فجر در سال 87، برنز مسابقات بین‌المللی روسیه در سال 88، طلای مسابقات تورنمنت اوکراین در سال 88 و ... از جمله افتخاراتی است که برای تیم ملی کسب کرده‌ام.

وی افزود: سؤال من از مسئولان فدراسیون این است که آنها چه کاری برای ما انجام داده‌اند که حالا انتظار کسب مدال المپیک از ما دارند. چرا دوستان نمی‌دانند که با این شرایطی که فدراسیون دارد سطح مدال‌آوری بوکس ایران در مسابقات قهرمانی آسیا است. آقایان یک بوکسور به ما نشان دهند که در تاریخ بوکس ایران در المپیک مدال کسب کرده و چون ما نتوانسته‌ایم کسب کنیم ما را کنار گذاشته‌اند و آن‌وقت حق را به آنها می‌دهیم.

بوکسور تیم ملی در ادامه گفت: صحبت‌های مقصودی مبنی بر اینکه اعلام کرده که ما جوانان خوبی را داریم که می‌خواهیم جایگزین گل‌آرا و قاسمی‌پور کنیم، برای من جای تعجب دارد! اگر بوکسورهایی در حد و اندازه ما دارند، نشان دهند. من نمی‌دانم آقایان از کدام جوان حرف می‌زنند؟! در طول انتخابی‌ها همه بهترین‌های بوکس ایران را شکست دادم آن‌وقت آقایان می‌گویند جوان‌های خوبی داریم. اگر این است جوان‌های شما که دیگر حرفی برای گفتن ندارم چرا که کسی در انتخابی‌ها نتوانست مقابل من مبارزه کند، حتی دوستانی که تلاش کردید جای من را بگیرند.

وی در مورد نحوه برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا قبل از اعزام به اردن گفت: پیش از اعزام تیم ملی به اردن در چهار مرحله انتخابی شرکت کردم و همه حریفانم را شکست دادم. در دو بازی فینال و ماقبل فینال حریفانم را در دو راند شکست دادم. با تمام این مبارزاتی که انجام دادم مدیر فنی تیم‌های ملی دو انتخابی دیگر با طلوتی برایم در نظر گرفت که در آن مبارزات هم موفق به شکست طلوتی شدم. با این مبارزاتی که تا پای پرواز انجام دادم، اما باز هم در اردن حریف پاکستانی را شکست دادم. من نمی‌دانم کجای دنیا به این شکل بوکسورها باید قبل از مسابقات تحت فشار باشند و از همه مهم‌تر با این فشارهایی که قبل از مسابقات به آنها وارد شده باید نتیجه هم کسب کنند.

گل‌آرا که از صحبت‌های نایب رئیس فدراسیون بوکس خیلی گلایه‌مند بود، اظهار کرد: من نمی‌دانم که حرف دلمان را باید به چه کسی بگوییم. برایم جای تعجب دارد که چرا در طول این سال‌ها کسی صدای ما را نمی‌شنود. همه آرزوی ما بوکسور‌ها این شده که یک روز رئیس جمهور، وزیر ورزش، رئیس مجلس و دیگر مسئولان پای درد دل ما ورزشکاران که همه زندگی و جوانی‌مان را وقف ورزش کرده‌ایم، بنشینند.

وی در ادامه گفت: هر چند که می‌دانم با این گلایه‌هایی که در طول این سال‌ها بوکسورها در رسانه‌ها مطرح کرده‌اند آب از آب تکان نمی‌خورد، اما باز هم حرف دلم را می‌زنم تا شاید کسی صدای ما را بشوند. از همین جا از رئیس جمهور خواهش می‌کنم که حرف دل ما را هم گوش کند.

گل‌آرا در پایان خاطرنشان کرد: می‌دانم که تمام این صحبت‌ها به ضرر خودم تمام می‌شود، اما هیچ اشکالی ندارد چرا که چیزی برای از دست دادن ندارم. امیدوارم صحبت‌هایم را کسی بشنود و آینده دیگر بوکسورها تامین شود. به ما پول، ماشین و امکانات که نداده‌اند که بخواهند با این صحبت‌ها آنها را پس بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.