کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

علی مظاهری: تا المپیک بعدی هستم/ با فدراسیون و مربیان مشکلی ندارم

1-1107.jpg

بوکسور ملی پوش ایران در المپیک لندن دلیل عدم حضور در مرحله دوم اردوی تیم ملی را مشکلات شخصی عنوان کرد.

علی مظاهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار داشت: یکسری مشکلات شخصی داشتم و به همین علت نتوانستم در مرحله دوم اردوی تیم ملی شرکت کنم. البته احتمال دارد در ادامه به اردونشینان بپیوندم.

وی با اشاره به در پیش بودن مسابقات بین المللی رومانی، عنوان کرد: بوکسورهای حاضر در اردو خود را برای شرکت در این رقابت ها آماده می کنند که من قصد شرکت در این مسابقات را ندارم.

وی با بیان اینکه نه با فدراسیون و نه با کادر فنی هیچ مشکلی ندارم و با همه آنها دوست هستم، گفت: فعلا قصد حضور در مسابقه ای را ندارم تا به اوج آمادگی برسم.

این بوکسور ملی پوش کرمانشاهی با اعلام اینکه قصد دارم تا مسابقات المپیک بعدی در صحنه رقابت ها باشم، گفت: ابراز عشق و علاقه از سوی هوادارن و خصوصا همشهریانم باعث شد این تصمیم را بگیرم.

مظاهری افزود: دوست ندارم در هر مسابقه ای شرکت کنم و به این دلیل احتمالا فعلا در مسابقات شرکت نخواهم کرد تا به آمادگی لازم دست یابم. قصد دارم برای مسابقات آسیایی و کسب سهمیه المپیک خوب تمرین کنم و با آمادگی بالایی در این مسابقات حاضر شوم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.