کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

احدی: مظاهری دیگر جایی در تیم ملی بوکس ندارد/قصد گمراه کردن رسانه‌ها را نداشتم

مربی تیم ملی بوکس گفت: مظاهری شب گذشته پیامک داد که نمی‌توانم در اردوی تیم ملی حضور داشته باشم و مدیرفنی تیم‌های ملی نیز اعلام کرد وی دیگر جایی در تیم ندارد.

خبرگزاری فارس: احدی: مظاهری دیگر جایی در تیم ملی بوکس ندارد/قصد گمراه کردن رسانه‌ها را نداشتم

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله دوم اردوهای تیم ملی بوکس برای حضور در تورنمنت دستکش طلایی در حالی از روز شنبه در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شده که اکبر احدی مربی تیم ملی در مصاحبه‌های قبلی خود اعلام کرده بود که علی مظاهری در مرحله دوم اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده است، اما آخرین خبرها حاکی از آن است که مظاهری در اردوها حضور ندارد.

به دلیل غیبت‌های مکرر کاپیتان تیم ملی امروز (سه‌شنبه)مسئولان فدراسیون جلسه‌ای را برگزار خواهند کرد تا تکلیف کاپیتان تیم ملی روشن شود.

اکبر احدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که شما در مصاحبه قبلی خود اعلام کرده بودید که مظاهری در نخستین روز از اردوها حضور پیدا کرده است، اما گویا هنوز در اردوها شرکت نکرده است، گفت: مسئولان فدراسیون اعلام کردند که از روز شنبه بوکسورها باید در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند و از روز یک‌شنبه اردوها به صورت جدی آغاز شود. روز شنبه از چند نفر از بوکسورها سؤال کردم که آیا مظاهری در خوابگاه حضور پیدا کرده یا خیر، که آنها نیز حضور مظاهری در خوابگاه را تایید کردند. به هیچ عنوان قصد گمراه کردن اصحاب رسانه را نداشتم و ناخواسته این اتفاق رخ داد که واقعا متاسفم.

وی در ادامه افزود: شب گذشته مظاهری به من پیامک داده که برایم کاری پیش آمده و نمی‌توانم در اردوها حضور داشته باشم. بنده این موضوع را با مدیر فنی تیم‌های ملی در میان گذاشتم که او نیز اعلام کرد که دیگر مظاهری جایی در تیم ملی ندارد.

مربی تیم ملی در پاسخ به این سؤال که پس جلسه‌ای که دبیر فدراسیون اعلام کرده قرار است امروز برگزار شود تا تکلیف مظاهری روشن شود چیست، گفت: از جلسه‌ای که امروز قرار است برگزار شود اطلاعی ندارم. تنها این را می‌دانم که مقصودی شب گذشته تکلیف مظاهری را روشن کرد. علی بوکسور بسیار خوبی است و بارها با او برای حضور در اردوی تیم ملی تلفنی صحبت کردم که حضورش در اردوها را به امروز و فردا موکول کرد و در پایان هم پیامک داد که نمی‌تواند در اردوها حضور داشته باشد.

احدی در پاسخ به این سؤال که آیا دلیل غیبت‌های مظاهری در اردوهای تیم ملی مشکلات شخصی است یا خیر، اظهار کرد: نمی‌دانم که او مشکل شخصی دارد یا خیر، اما احساس کردم که دلش نمی‌خواهد در اردوها حضور داشته باشد. به هر حال یکی از بهترین‌های بوکس ایران است و حالا دوست داشته که برای خودش چنین تصمیمی‌ بگیرد و بنده نیز به عنوان یک مربی برای او آرزوی موفقیت دارم.

در این مرحله از اردوها، 24 مشتزن برای حضور در دور جدید تمرینات به اردوها دعوت شده‌اند. تیم ملی با ترکیب 10 بوکسور روز 12 شهریورماه برای حضور در تورنمنت دستکش طلایی راهی رومانی می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.