کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

مقصودی: مظاهری به رومانی اعزام نمی‌شود/ برای جهانی باید در انتخابی شرکت کند

نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: مظاهری به هیچ عنوان به تورنمنت رومانی اعزام نمی‌شود و برای اعزام به مسابقات جهانی باید در انتخابی‌ها شرکت کند.

خبرگزاری فارس: مقصودی: مظاهری به رومانی اعزام نمی‌شود/ برای جهانی باید در انتخابی شرکت کند

منوچهر مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزای فارس در مورد غیبت علی مظاهری در اردوی تیم ملی اظهار کرد: مرحله دوم اردوی تیم ملی بوکس برای حضور در تورنمنت رومانی از روز شنبه آغاز شده و تا این لحظه مظاهری در اردوها حضور پیدا نکرده است. ما تا روز گذشته( دوشنبه) به او فرصت داده بودیم تا در اردوها حضور داشته باشد و گویا تمایلی برای حضور در تمرینات تیم ملی را ندارد.

وی افزود: با غیبتی که مظاهری در اردوها داشت دیگر او به هیچ عنوان جایی در اردوها ندارد و به رومانی به هیچ عنوان اعزام نمی‌شود. ما تا به امروز هر وقت با مظاهری تماس گرفتیم او اعلام کرده که درگیر امتحانات دانشگاه است.

مدیر فنی تیم‌های ملی در پاسخ به این سؤال که آیا برای حضور در مسابقات جهانی مظاهری دوباره به تیم ملی دعوت می‌شود یا خیر گفت: پس از بازگشت از تورنمنت رومانی دوباره انتخابی بین نفرات برگزار خواهیم کرد و اگر او توانست حریفان خود را شکست دهد به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی دعوت می‌شود در غیر این صورت مرادی جایگزین او می‌شود.

نایب رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سؤال که پس با این حساب گل آرا و قاسمی پور هم شانس حضور در اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی را دارند گفت: آنها دیگر شانسی برای اعزام به مسابقات ندارند. البته مصاحبه‌هایی از قول من منتشر شده اما به هیچ عنوان نگفتم که آنها مشکل اخلاقی دارند. به نظر من هر دو بوکسور از لحاظ تکنیک و اخلاق بهترین هستند، اما فدراسیون دست به جوانگرایی زده و آنها دیگر جایی در تیم ملی ندارند.

مقصودی در ادامه خاطر نشان کرد: گل آرا در طول 12 سالی که در اردوهای تیم ملی بوده برای ما چه کار کرده است که حالا او را دوباره دعوت کنیم؟ ما نفراتی بهتر از گل آرا داریم که جوان و آینده دار هستند و می‌توانند برای تیم ملی مدال آوری کنند. امین قاسمی‌پور هم برای ما یک مدال برنز کسب نکرده و تنها جای جوان‌های تیم ملی را گرفته‌اند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: قاسمی‌پور و گل آرا دیگر برای اعزام به مسابقات به تیم ملی دعوت نمی‌شوند و فکر نمی‌کنم برای مسابقات جهانی هم آنها را اعزام کنیم. فدراسیون در تلاش است جوانگرایی کند و دوره قبل هم این دو بوکسور را به عنوان حریف تمرینی دعوت کرده بودیم. این دو بوکسور می‌توانند در سال‌های آینده به عنوان مربی در بوکس فعالیت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.