کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

اشرفی: مقصودی در فدراسیون گروه تشکیل نداده/ نوریان خودش قبول نکرد سرمربی شود

http://media.irna.ir/1391/13910426/80231544/80231544-2751736.jpg

مربی تیم ملی بوکس گفت: صحبت‌های نوریان مبنی بر اینکه مقصودی در فدراسیون یک گروه تشکیل داده را قبول ندارم.

به گزارش خبرگزاری فارس، اردوی تیم ملی بوکس در حالی این روزها برای حضور در تورنمنت دستکش طلایی در مجموعه ورزشی انقلاب زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌شود که پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا بحث حضور انوشیروان نوریان از سوی مسئولان فدراسیون برای هدایت تیم ملی در رسانه‌ها مطرح شد، اما پس از بازگشت تیم ملی از اردن همه چیز به فراموشی سپرده شد و نوریان مدعی شده که نایب رئیس فدراسیون چندان تمایلی ندارد که او هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد.  

اصغر اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در واکنش به صحبت‌های نوریان اظهار کرد: اصلا چنین صحبت‌هایی مبنی بر اینکه مقصودی یک گروهی را در فدراسیون تشکیل داده و تنها از آنها در کادر فنی تیم‌های ملی استفاده می‌کند را قبول ندارم، چرا که همه مربیان حاضر در تیم ملی با توجه به خاطر افتخاراتی که در گذشته کسب کرده‌اند حالا در کنار ملی پوشان حضور دارند.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر همه مربیانی که در تیم ملی فعالیت می‌‌کنند باید در حضور غیاب در اردوها منظم باشند، از مسئولان فدراسیون شنیده‌ام نوریان اعلام کرده که به خاطر اینکه در شمال زندگی می‌کند حاضر نیست در کنار ملی پوشان حضور داشته باشد. در تیم ملی اگر مربیان نیم ساعت دیرتر از وقت مشخص شده در تمرینات حضور داشته باشند مقصودی با آنها برخورد شدیدی می‌کند و حتی آنها را اخراج می‌کند. مقصودی اصلا اهل باج دادن به کسی نیست.

اشرفی در ادامه در مورد نوریان خاطرنشان کرد: نوریان یکی از بوکسورهای بزرگ ایران است و سابقه حضور در چند دوره المپیک را در کارنامه خود دارد به همین دلیل بارها مسئولان فدراسیون از او خواستند تا هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد که گویا او تمایلی برای همکاری با تیم فدراسیون را ندارد.

وی در واکنش به صحبت‌های نوریان که مدعی شده نایب رئیس فدراسیون مبلغ قرارداد سرمربیگری در تیم ملی را پایین اعلام کرده تا به او بی احترامی شود، گفت: فدراسیون بوکس مشکلات مالی فراوانی دارد و در حال حاضر که ما به عنوان مربی تیم ملی هستیم یک مقدار بیشتر از آنچه که نوریان گفته دریافت می‌کنیم و فکر نمی‌کنم مسئولان فدراسیون برای اینکه شخصیت او را کوچک کنند دست به چنین کاری زده باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.