کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

بوکسور سابق تیم ملی: فدراسیون بیش از حد از مظاهری حمایت می‎کند

reuters3-1.jpg

دارنده مدال برنز بوکس آسیا معتقد است، تنها نباید از یک ورزشکار حمایت شود.

محمد نوری‎پور در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با اشاره به این‎که در عین جوانی بوکس را کنار گذاشته، گفت: در رنکینگ بهترین مشتزنان جهان که ماه گذشته اعلام شد، با 500 امتیاز در مکان سیزدهم وزن 91 کیلوگرم قرار داشتم اما چون در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نکردم، در رنکینگ جدید نامم از لیست حذف شده است.

وی که هم‎وزن علی مظاهری است، در این خصوص اظهار کرد: از مظاهری خیلی زیاد حمایت می‎شود و به نوعی این حمایت‎ها از خیلی هم گذشته است. درست است که قبلاً مدال‎هایی کسب کرده اما حالا با توجه به سنش، دیگر مهره‎ی سوخته به‎حساب می‎آید و جوان‎های خوبی هستند که می‎توانند جایگزین وی شوند.

نوری‎پور یادآور شد: رضا مرادخانی بوکسور وزن91 کیلو چند سالی می‎شود که در اردوی تیم‎ملی حضور دارد و شایسته است برای یک‎بار هم که شده به مسابقه‎ای مهم اعزامش کنند اما دریغ از یک‎بار اعزام.

مشتزن لرستانی با اشاره به این‎که سال گذشته به‎جای مظاهری به مسابقات قهرمانی آسیا رفته و مدال برنز را کسب کرده، افزود: یادم می‎آید آن زمان در اردوی تیم ملی می‎گفتند قصد دارند تا مسابقات آسیایی اینچئون کره‎جنوبی مظاهری را نگه دارند.

وی که با خداحافظی از رینگ بوکس روی به میوه فروشی آورده، در پاسخ به سوال ایسنا که تمرین بوکس دارد یا نه؟ گفت: الان که دارم با شما صحبت می‎کنم در یکی از استان‎های همجوار لرستان هستم و می‎خواهم برای مغازه یک کامیون گوجه بخرم و آن را به خرم‎آباد ببرم. چون اکثر مواقع در مغازه هستم هفته‎ای یک یا دو بار به سالن می‎روم و بوکس تمرین می‎کنم اما به‎صورت حرفه‎ای دیگر نه.

نوری‎پور با بیان تأکید بر این‎که 100 درصد دوست دارد بار دیگر بوکس را حرفه‎ای شروع کند، ادامه داد: هرچند اضافه وزن دارم اما رسیدن به شرایط مطلوب زمان زیادی نمی‎برد.

وی در مورد عدم اشتغال‎زایی برای مدال‎آوران آسیایی، خاطرنشان کرد: یادم می‎آید یک روز به اداره کل ورزش و جوانان لرستان رفتم و گفتم یک بلیط استخر به من بدهید تا بتوانم از استخر استفاده کنم اما این‎کار را انجام ندادند، حالا چگونه باید انتظار داشته باشم برایم کار پیدا کنند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.