کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

امام جمعه ارومیه: مقام والای شهادت آرزوی بسیاری از اولیای الهی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مقام والای شهادت آرزوی بسیاری از اولیای الهی است که نصیب هر کسی نمی شود.

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی عصر روز شنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم مصطفی قاسم پور در ارومیه افزود: اگر چه شهید شدن فرزند برای خانواده سخت است اما باید به این امر ایمان داشت که هر کسی به هر بهانه ای از این دنیا می رود، چه بهتر که این رفتن به خاطر دفاع از اسلام و حرم اهل بیت(ع) باشد.
وی اضافه کرد: طبق آموزه های دینی و آیات قرآنی، شهادت مقامی است که آرزوی بسیاری از اولیای الهی بود و از جمله شفاعت کنندگان در آخرت، شهدا هستند که عزیزان و خانواده خود را شفاعت می کنند.
قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار اظهار کرد: شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، سرمایه اسلام و شیعه هستند و ما باید با بهره گیری از سیره و مکتب این شهدای والامقام در راه دفاع از اسلام که همان راه امام حسین(ع) است، گام برداریم.
سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی هم در این دیدار گفت: این شهید بزرگوار از نیروهای متدین و مخلص لشکر 3 عملیاتی حمزه (ع) بود که داوطلبانه بعد از سه بار ثبت نام برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) اعزام شد.
وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم، هم در حیات و هم در مماتشان برای اسلام خدمت کردند، افزود: مدتی که این شهید بزرگوار به همراه همرزمانش در دفاع از حرم اهل بیت(ع) مشغول بود، حماسه آفریده و نیروهای تکفیری را وادار به عقب نشینی کرده و در آزادی بخشی از شهرهای محاصره شده سوری نقش مهمی ایفا کرد.
پدر شهید قاسم پور نیز در این دیدار ضمن قدردانی از مسئولان گفت: این شهید بزرگوار برای رفتن به سوریه برای اجازه گرفتن نزد من آمده بود که من مخالفت کردم اما با اصراری که می کرد بالاخره او را به خدا و امام حسین(ع) سپردیم.
وی با اشاره به اینکه همزمان با اعزام فرزند شهیدش، با ثبت نام وی به زیارت کربلا رفته بود، گفت: زمانی که در کربلا مشغول زیارت بودم مدام دعایم سالم برگشتن فرزندم بود اما قسمت مصطفی شهادت بود.
پدر شهید قاسم پور تاکید کرد: به پسرم افتخار می کنم اگر این جوانان برای دافع از اسلام نروند ما نمی توانیم با آسودگی خاطر زندگی کنیم.
در پایان این دیدار، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خانواده شهید والامقام قاسم پور تجلیل شد.
شهید مصطفی قاسم پور از شهروندان ارومیه ای بود که در قالب نیروهای مدافع حرم در سال گذشته در جبهه های مبارزه با داعش در سوریه حضور داشت و بهمن ماه سال 94 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.