کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

آدرسهای فضاهای مجازی پنهان در خورشید

فیس بوک : https://www.facebook.com/penhan.khorshid

twitter-prev-next-logo

تویتتر : https://twitter.com/ouromieh1


بلاگ اسکای : www.ouromieh.blogsky.co


بلاگفا : www.ouromieh.blogfa.com

                                                                     کمیته روابط عمومی پنهان در خورشید

محمد آبی دبیر هیات به اصطلاح بوکس استان جهت پوشش اشتباهاتشان برنامه های هیات را با sms در دقیقه 90 اعلام می کند

بسمه تعالی

( محمد آبی دبیر هیات به اصطلاح بوکس استان جهت پوشش اشتباهاتشان برنامه های هیات را با sms در دقیقه 90 اعلام می کند . )

بیست و سومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور در مورخ 20/9/92 در شهرستان کرج در حالی به پایان رسید که اهالی و مردم مشتاق بوکس استان منتظر نمایش قابل قبولی از تیم بوکس استان بنا به قول ها و وعده های داده شده از مسئولین هیات و مربیان اعزامی به مسابقات بوکس قهرمانی کشور بودند .

اما مشخص شد که بوکس آذربایجان غربی در مسابقات بوکس قهرمانی کشور در مقایسه با دیگر استان ها بلکه در مقایسه با گذشته ضعیفتر شده است .

حالا مشخص شد افرادی که مسئولیت هیات بوکس را بدست گرفته اند هیات بوکس را نردبانی برای گرفتن حکم های ملی و آسیایی و استخدام در ادارات و سازمان ها و جا پا باز کردن برای خودشان به هر نحوی در فدراسیون بوکس کشور هستند .

اهالی بوکس استان حالا نباید فریب رنکینگ های اعلامی هیات بوکس استان را بخورند . دیگر این تک روی ها و مخفی کاری ها در ورزش بوکس استان خریدار ندارد .

دیگر بعد از این بوکس استان نسبت به سالهای گذشته از پیشرفت قابل قبولی برخوردار نخواهد بود . چون الان از چرخه پیشرفت بوکس کشور با این مدیریت جزیره ای و ملاحظه کارانه خیلی عقب افتاده است .

اگر تیم بوکس جوانان استان در مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور در شهریور ماه 92 در شهرستان ارومیه برگزار و مقام دوم کشوری را کسب کرد و شایسته بود تیم بوکس بزرگسالان استان که پشتوانه آن تیم بوکس جوانان می باشد بایستی مقام اول کشوری را بدست می آورد بلکه با شانس و اقبال و اما و اگر ها و سفارش این و آن تنها توانست رده یازدهم را کسب کند و نسبت به سال گذشته پنچ پله نزول کند .

امسال هیات بوکس استان با میزبانی مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور و با برگزاری مسابقات بوکس چند جانبه نتوانست آن کیفیت و کمیت و خروجی لازم سالهای گذشته را تکرار کند .

البته امیدوار بودن به حمایت آقایان سیاسی و ورزشی و اصحاب جراید مشکلی را در آینده و حال نخواهد کرد . اما شاید در این وضعیت آشفته بازار هیات بوکس استان بتوان دل به حوادث بست و امیدوار بود .

ارتقاء و پیشرفت بوکس در استان فقط با برگزاری مسابقاتی برای خود نمایی و رفع تکلیف نیست . اینطوری هم نیست که بدون برگزاری اردو و تدارکات لازم برای تیم بوکس بزرگسالان استان در بوق و کرنا بدمیم که فلان اردو و تدارکات لازم را برای هر چه بهتر آماده شدن تیم انجام داده ایم و یک تیم جوان راهی مسابقات بزرگسالان کرده ایم .

تیم بوکس استان بعد از مسابقات بوکس قهرمانی استان 26-25/7/92 مهاباد بدون هیچگونه برنامه ای به باد فراموشی سپرده شد . با این دروغ ها نمی توان مردم فهیم و ورزش دوست و اهالی بوکس استان را گول زد . و با این کارها سرپوشی به کم کاری ها و عقب ماندگی ها خودشان می گذارند.

عدم نتیجه گیری مطلوب تیم بوکس بزرگسالان استان در مسابقات بوکس قهرمانی کشور به دلیل تعطیلی لیگ های بوکس استان و عدم هماهنگی و همدلی و عدم اتفاق نظر در بین شهرستان ها و مشغله های شخصی – کاری و اداری صاحب منصبان هیات بوکس در آماده سازی و ارنج تیم بوکس استان بوده است .

آقایان اهل فن و بچه های تازه به دوران رسیده صاحب منصب در بوکس استان باید بدانند بوکسور ها در رقابت های لیگ استانی و کشوری ساخته و پرداخته می شوند و آماده حضور در مسابقات کشور و اردوهای تیم ملی می شوند اما با تعطیلی لیگ های بوکس استان با مخفی کاری و عدم حمایت از هیات های شهرستان ها و دوری از اهل فن بوکس استان نتایج بدست آمده در مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور کرج چنگلی به دل نزد . همانطوریکه مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور با میزبانی هیات بوکس استان در شهریور ماه سال 92 با آن همه هزینه در ارومیه برگزار شد و با عدم حمایت تماشاگران فهیم ارومیه و اهالی بوکس استان مواجه شد .

و خروجی آن شراره های کم نوری بود که در مدت بسیار اندکی به سردی گرایید که این نشان از بی کیفیت بودن سطح برگزاری مسابقات و آگاهی مردم و اهالی بوکس استان از شکاف های بوجود آمده در پیکره بیمار گونه هیات بوکس استان با عدم مدیریت مشارکتی و یک رنگی اعضاء هیات بوکس حال حاضر در استان می باشد را نشان داد .

از دلایل دیگر عدم حمایت تماشاگران فهیم بوکس استان از مسابقات اخیر خروجی بدون هدف و بی کیفیت بودن بازی ها و به روی کار آمدن اهالی غیر ورزشی و ناآشنای ورزش با حمایت های مغرضانه سیاسی و ورزشی و ارباب جراید که آن لطافت و صمیمیت بوکس استان را ندیدیم و شاهد عینی آن ارنج تیم بوکس بزرگسالان استان بدون مشورت و نظر خواهی از مربیانی که حتی در تیم اعزامی بوکسور داشتند را با دور کاری محمد آبی و کمیته فنی خصوصی اش طراحی و در دقیقه 90 با sms به شهرستان ها اعلام شد .

فدراسیون بوکس کشور هم با کمبود بودجه و امکانات موجود اگر بتواند چرخ های بوکس کشور و استان ها را بچرخاند شق القمر کرده است . دوری استان ها از مرکزیت و درگیری سلیقه ای و کم کاری تعدادی از هیاتها چرخ روان بوکس کشور را کند کرده است . افراد غیر ورزشی هم که در راس بعضی از هیات ها مثل هیات بوکس آذربایجان غربی قرار گرفته اند با زور و اکراه نخواهند توانست هیات ها را اداره کنند . باید گفته ها و عملشان یکی باشد با تکیه به این نماینده مجلس و آن فرماندار و ... تا کی می توانند کارهای غیر منطقی و غیر عقلانی خودشان را ادامه بدهند .

چرا که این آدمها مانند مهره های شطرنج هستند که توسط این آقایان فقط به نفع خودشان به بازی گرفته می شوند .

هیات بوکس ارومیه در زمان محمد آبی این روال را در پیش گرفته بود با ارائه خدمات جانبی به آقایان برای ابقاء و باقی ماندن در پست ریاست هیات بوکس ارومیه از هیچ کاری فروگذا نکرد و فکر و ذکرش فقط خیانت به مرام های پهلوانی و فتنه گری در ورزش و خدمت به آقایان بود و نتایج آن را در بوکس ارومیه دیدیم که همیشه جزء رده های آخر استان بود . مگر در گذشته در بوکس ارومیه چه کاشته اند که حالا می خواهند بهترین محصول را در راس هیات بوکس استان برداشت کنند .

با این مشاهدات تصور بر این است که می خواهند به هر طریق ممکن ریشه بوکس استان را در شهرستان ها بخشکانند و فقط به فکر بوکس ارومیه باشند . فدراسیون بوکس کشور و اداره کل ورزش و جوانان استان هم چشم و گوش خود را به این حقایق بسته اند و نمی خواهند از این دیوارهای ایجاد شده سیاسی و ...  در ورزش استان خصوصا" بوکس بگذرند . 

 

اهالی بوکس استان نباید به این چند مدال برنز قهرمانی کشور یا دعوتهای سفارشی هفته ای به اردوهای تیم ملی دل خوش کنند . بعضی ها در این آشفته باز فقط به فکر جیب خودشان هستند و تمام حمایت ها و برنامه های فدراسیون بوکس کشور هم توسط همین افراد به باد فناء خواهد رفت .

هر چند سطح بازی های قهرمانی کشور از افت فاحشی برخوردار بود با این اوصاف تیم بوکس بزرگسالان استان بدون برنامه و برگزاری اردو و مسابقات تدارکاتی نه چندان دل چسب راهی این مسابقات شدند که اکثر بوکسورهای تیم از شهرستان ها بودند ولی به علت وجود شکاف های عمیق حسادت و بی اعتمادی و تک روی ها و مخفی کاری ها و ... در پیکره هیات بوکس استان و عدم اعتماد شهرستان ها به هیات بوکس استان کسی حاضر به همراهی این تیم بعنوان مربی و سرپرست با خواهش های دبیر هیات بوکس استان هم نشد . که ناچارا" و به اجبار ارنج تیم بوکس بزرگسالان استان در دقیقه 90 به جهت حضور مربیان ارومیه در مسابقات تغییر کرد که با هیچ دلیل و منطقی قابل مقایسه نمی باشد .

اگر تک تک بوکسورهای اعزامی به مسابقات بوکس قهرمانی کشور در کرج را نگاه کنیم سرمایه بوکس آذربایجان غربی با این همه ادعا مربیان تیم ملی و آسیایی در حد و اندازه بوکس آذربایجان غربی نبود . هیات بوکس استان به ریاست نظری فرماندار شهرستان سلماس بیشتر از این هم نباید در از بین بردن پتانسیل های بالقوه هیات بوکس استان پا فشاری کند . این مدت جهت انجام تکلیف کافی بود بهتر است القای هیات را به عطایش ببخشد .

محمد آبی هم عمرش خیلی کوتاه شده است . اهالی بوکس استان دیگر توان تحمل این آدم کوفه صفت فتنه گر را ندارند تا عذر این آدم را نخواستند مسئولین ورزشی استان فکری به حال بوکس استان بکنند .

مسئولین ورزش استان نباید این رشته مدال آور و پر طرفدار را به لحاظ مسائل سیاسی و شخصی به فراموشی بسپارند که در آینده بسختی قابل ترمیم و رشد خواهد شد .

اگر منوال به این صورت باشد دیگر کسی خودش را به زحمت نیندازد چون کسی هم کار به کار آنان ندارد یعنی وقت و حوصله آنرا ندارند یعنی گوش شنوایی نیست و نباید بیشتر از این هم انتظار داشت در این شرایط دیگر نمی توان پتانسیل های بلاقوه ورزش استان را به بلافعل درآورد و باید ظرفیت های پیشرفت و رشد و شکوفایی ورزش استان را به فراموشی سپرد .

مگر ...

 

 

 

 

مهدیزاده – داور و مربی بوکس آذربایجان غربی

 

 

 

 

رونوشت :

1- وزارت محترم ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران – جهت اطلاع

2- فراکسیون محترم ورزش مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران – جهت اطلاع

3- فدراسیون محترم بوکس جمهوری اسلامی ایران – جهت اطلاع

4- معاونت محترم سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان غربی – جهت استحضار

5- اداره کل محترم ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی – جهت اطلاع

6- ادارات محترم ورزش و جوانان شهرستان های ارومیه . میاندوآب و ... – جهت اطلاع

مراسم سوگواری اربعین حسینی با حضور رهبر انقلاب برگزار شد

مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضور هیاتهای دانشجویی و رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره ) برگزار شد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری در اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفای ایشان، با عزاداری هیاتهای دانشجویی از سراسر کشور در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، حسینیه امام خمینی(ره) یکپارچه احساس و شور و شعور حسینی بود.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان به تبیین ابعاد نورانی نهضت تاریخ ساز امام حسین(ع) و روشنگری های درس آموز کاروان اسرای کربلا پرداخت.

در ادامه ی این مراسم معنوی آقای مطیعی - ذاکر اهل بیت(ع)- بر مصائب حضرت سیدالشهدا و کاروان اسرا مرثیه سرایی و نوحه خوانی کرد و دانشجویان و دانشگاهیان در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

در پایان مراسم نیز دانشگاهیان نماز ظهر و عصر را به امامت حضرت آیت الله خامنه ای اقامه کردند.