کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: رویکرد انقلابی و مدیریت جهادی ضرورت امروز جامعه است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نگاه به مسایل کشور باید توام با رویکرد انقلابی و مدیریت جهادی باشد.

سردار محسن رضایی روز چهارشنبه در همایش توسعه امنیت در ارومیه با تجلیل از خدمات سپاه در شمال غرب کشور افزود: سپاه به عنوان بازوی انقلاب و سپاهیان باید به عنوان خدمتگزار ملت با رویکرد انقلابی همچنان درمسیر خدمت به مردم گام بردارند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور گفت: احداث بیمارستان، درمانگاه، جاده و پل و مسجد جزو رویکرهای انقلابی به مردم است.
وی ادامه داد: ملت های دنیا برای بقا، نیازمند دو رکن اساسی اقتدار و اقتصاد هستند و این دو، مولفه اصلی برای پیشرفت هر کشوری محسوب می شوند.
سردار رضایی بیان کرد: در دوران قبل از انقلاب متاسفانه ایران از نظر این مولفه ها تضعیف و اقتدار ایرانی برای سرکوب عشایر ایرانی به کار گرفته شد.
وی اظهار کرد: نیروهای مسلح در قبل از انقلاب هزینه های بسیاری در راستای تامین منافع دولتهای بیگانه پرداخت کردند و اقتدار ایرانی در مسیری به غیر از مسیر مورد نظر به کار گرفته می شد.
وی با اشاره به مساله اقتصاد کشور پیش از انقلاب گفت: اقتصاد وابسته و مصرفی مهمترین مساله ای بود که در آن زمان کشور با آن مواجه بود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اقتصاد کشور از زمان قاجار در دوره ای 200 ساله از بین رفت و استانهای کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه و لرستان جزو استانهایی بودند که آسیب بی شماری از نظر اقتصادی دیدند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای بازسازی اقتدار و اقتصاد ایرانی با تکیه بر اسلام و قرآن روی داد، گفت: اولین گام دولتمردان بعد از انقلاب تاکید بر دو ر کن مهم اقتصاد واقتدار بوده است.
رضایی ادامه داد: ایران اسلامی در اقتدار هم اکنون قدرت اول منطقه آسیای غربی محسوب می شود.
وی بیان کرد: این اقتدار به حدی رسیده که کشورهایی مانند روسیه وارد همکاری با ایران برای کمک به مردم مسلمان سوریه شده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون جمهوری اسلامی است که زمان آغاز همکاری و پایان آن را برای کمک به مردم سوریه و نیز عملیات های لازم در خاک این کشور تعیین می کند در حالی که قبل از انقلاب این حالت عکس داشت و ارتش کشور را به نوکری می بردند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دفاع از ملت مظلوم فلسطین پایانی ندارد، بیان کرد: امروز ملت ایران در دفاع از مسلمانان به طور کامل آماده است.
وی با بیان اینکه ایران در حال مبارزه با کفر جهانی است، گفت: ایران اسلامی امروز با دفاع جانانه خود از نورانیت و معنویت اسلام، اسلام ناب محمدی (ص) را در مقابل اسلام آمریکایی به تصویر می کشد.
محسن رضایی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور بیان کرد: اگر تحریم ها نبود هم اکنون ایران اسلامی شاهد پیشرفت های چندین برابری در عرصه های مختلف بود.
وی اظهار کرد: در داخل کشور ما لیبرال ها و تکنوکرات ها که در پی باز شدن درهای کشور به سوی آمریکایی ها بودند، همیشه در تردید به سر بردند و هرگز وارد صحنه اقتصادی در بخش های مختلف صنعت و کشاورزی کشور نشدند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: مشکل بزرگ اقتصاد ما این است که هم اکنون چرا راهی را که در اقتدار پیموده ایم، در اقتصاد نمی پیماییم و چرا راهی که شهیدان بروجردی و صیاد شیرازی و سایر شهدا در ایجاد اقتدار در داخل و خارج طی کردند در اقتصاد طی نمی شود.
وی اضافه کرد: در زمان جنگ نیز از سال دوم و وقتی که راه اقتدار در پیش گرفته شد تمام خاک کشور از دست دشمن رهاسازی شد.
رضایی بیان کرد: عزت و اقتدار ما در نیروی نظامی و توان دفاعی ماست و علت نظامی گری ما این است.
وی اظهار کرد: اقتصاد ایران متحول می شود به شرطی که راهی را که در کسب اقتدار به کار گرفته شد در مسیر رشد اقتصادی هم در پیش گرفته شود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به این که تیم مذاکره کننده کار خود را به نحو مطلوبی انجام داد، اظهار کرد: تحریم ها لغو شده ولی سرمایه گذاران در هراسند چراکه از سوی برخی عوامل کشورهایی مانند عربستان سعودی کشورهای علاقمند به تجارت با ایران را تهدید به قطع رابطه می کنند.
وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: سرزمین و امکانات خوبی در استانهای آذربایجان غربی و کردستان وجود دارد.
رضایی افزود: توجه به صادرات و واردات با تاکید بر اقتصاد مقاومتی مهمترین موضوعی است که در این منطقه می توان از آن بهره گرفت.
وی گفت: باید به استانداران اعتماد شود و اختیارات داده شود تا به دور از چارچوب های اداری و بروکراتیک در زمینه اقتصاد منطقه وارد عمل شوند.
این همایش با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران ، فرماندهان سپاه، استانداران، ائمه جمعه، سران عشایر، فرماندهان انتظامی و نظامی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل دو استان اذربایجان غربی و کردستان به مدت یک روز در ارومیه برگزار شد.
در این همایش از خانواده های شهدای دو استان آذربایجان غربی و کردستان با اهدای لوح تجلیل شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.