کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

سعید قاسمی : اگر به هشدارها وزنگ خطرهای مقام معظم رهبری توجه نشود مسیر انقلاب به انحطاط می‌انجامد

فرمانده اسبق قرارگاه خاتم الاوصیا به منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اگر به هشدارها وزنگ خطرهای مقام معظم رهبری توجه نشود مسیر انقلاب به انحطاط می‌انجامد و همه ما نابود می‌شویم، پس باید هرچه سریع‌تر اقداماتی را برای نجات جامعه انجام دهیم.

سردارحاج سعید قاسمی عصر دیروز در مراسم تکریم شهدای مدافع حرم استان قزوین که در سالن آمفی تئاتر شهدای گمنام دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در حال نزدیک شدن به عمر 40 سالگی خود است، اظهار داشت: در این 40 سال مردم مملو از رنج‌ها، شکست‌ها و پیروزی‌ها بوده‌اند و در حال حاضر با پختگی خاصی نسبت به مسائل مختلف واکنش نشان می‌دهند.

وی افزود: چندین سال قبل برخی معتقد بودند که دیگر جوانان در راه انقلاب مجاهدت نمی‌کنند و مردم از انقلاب اسلامی خسته شده‌اند و اگر جنگی رخ دهد کسی برای مجاهدت پیدا نمی‌شود ولی امروز شاهد هستیم عده‌ای زیادی از جوانان کشورمان حاضر هستند برای مجاهدت در راه آرمان‌ها و ارزش‌‌های اسلام جان بر کف نهاده و به عراق و سوریه سفر کنند.

این فعال عرصه جبهه فرهنگی با تاکید بر اینکه در مقطع اصل پسابرجام که همه باید از بهترین امکانات برخوردار باشند و زندگی مطلوبی را دنبال کنند عده‌ای به حلب و سوریه می‌روند و حتی جنازه‌های آنها هم برنمی‌گردد بیان کرد: از حسین همدانی‌ها این سوال را دارم که چرا شما پس از این همه خدمت‌رسانی برای کشور به سوریه سفر کرده و در خان‌طومان شهید شده‌اید؟

قاسمی یادآور شد: مدافعین حرم راه اصلی را پیدا کرده‌اند و به ندای مولا و ارباب خود لبیک گفته  و در سوریه و عراق به درجه رفیع شهادت نائل می‌شوند.

فرمانده اسبق قرارگاه خاتم‌الاوصیا با انتقاد به اینکه  سیستم آموزشی کشورمان برگرفته از اصول غربی است  و در این راستا باید انقلابی صورت بگیرد گفت: در چهار دهه اخیر هیچ رده دانشگاهی، حوزوی و مدارس به موضوعاتی از جمله؛ متون دینی،امام شناسی، تاریخ انقلاب و اسلام، جریان شناسی و غیره پرداخته نشده است و بنا به پرداخت آن هم توسط مسوولین نیست لذا برخی از جوانان ما که در این زمینه‌ها اطلاعات کافی ندارند ناپخته عمل می‌کنند.

وی با توجه به اینکه بیش از نیمی از اساتید دانشگاه‌های کشورمان غرب‌زده و غرب‌گرا هستند تصریح کرد: امروز دوران مسعود رجوی‌ها گذشته ‌و ‌با منافقانی روبرو هستیم که ظواهرشان همانند ما هست لذا تشخیص دوست و دشمن دشوار شده است.

همرزم شهید آوینی موضوع پسابرجام را عدم تشخیص دوست و دشمن توسط برخی مسوولان برشمرد وتاکید کرد: در این راستا کار به جایی رسیده که عده‌ای از مسؤولان فرق بین دوست و دشمن را تشخیص نمی‌دهند و زندگیشان را بر اساس این شعر بنا کرده‌اند که آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است با دشمنان مدارا دوستان هم به جهنم.

قاسمی در ادامه عنوان کرد: در مسیر کرج تا قزوین حتی یه عکس هم از شهدای مدافع حرم دیده نمی‌شود ولی در عوض مملو از تبلیغات برندهای خارجی است و این اتفاق خوشایندی برای استان شهیدپرور قزوین نیست و جای بسی تعجب دارد.

این فعال عرصه جبهه فرهنگی  در پایان به منویات مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: اگر به هشدارها وزنگ خطرهای مقام معظم رهبری توجه نشود مسیر انقلاب به انحطاط می‌انجامد و همه ما نابود می‌شویم، پس باید هرچه سریع‌تر اقداماتی را برای نجات جامعه انجام دهیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
دکتر نوری پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 ساعت 17:13

مطالب بسیار عالی است . یاعلی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.