کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه
کانال مهندس سعید مهدی زاده

کانال مهندس سعید مهدی زاده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر . خادم و دانش آموخته طرح ولایت استانی و کشوری . کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه

صفارهرندی در دوره شهید چمران: تفکر اعتقادی جمهوری اسلامی باعث بوجود آمدن حزب الله لبنان شد/هر کشوری به آمریکا نزدیک شد سقوط کرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نسخه‌ی انقلابی ما در همه جای دنیا جواب داده است، گفت: امروزه کسانی دارند در اصول انقلاب تشکیک می‌کنند که نه تنها ضدانقلاب نیستند بلکه جزو بانیان انقلاب بوده‌اند اما امروز تردید جدی دارند.

محمد حسین صفارهرندی شامگاه سه شنبه در مجتمع یاوران مهدی مسجد مقدس جمکران در جمع دانشجویان بسیجی دوره شهید چمران با بیان اینکه امروزه کسانی دارند در اصول انقلاب تشکیک می‌کنند که نه تنها ضدانقلاب نیستند بلکه جزو بانیان انقلاب بوده‌اند اما امروز تردید جدی دارند، اظهار داشت: عقیده‌ی اینان بر آن است که اصل انقلاب خیلی خوب بوده است و نظام طاغوتی فاسد را سرنگون کرد اما آیا کارآمدی لازم را انقلاب برای مدیریت کردن برجامعه دارد؟
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این افراد می گویند ما به تدریج به این نظر رسیده‌ایم که انقلاب کارکردش برای همان دگرگون کردن اولیه‌ی یک نظام فاسد به یک نظام سالم باشد و در ادامه و مدیریت این نظام تأسیس شده‌ی پس از انقلاب ما احتیاج داریم به تجربیات دیگر نقاط دنیا و سیاستی که در همه جای دنیا در دستور کار است را گرفته و بدان عمل کنیم. دلیلی این نظریه آن است که مقتضیات اداره‌ی کشور با مقتضیات انقلاب جور در نمی‌آید و اگر در مدیریت کشور به برخی مسائل بخواهیم تن دهیم باید برخلاف انقلاب عمل کنیم و نمی‌توانیم به اصول انقلاب پایبند باشیم.
 
IMG_0458.JPG
 
صفارهرندی با اشاره به اینکه براساس قرآن کریم، آیه نفی سبیل که اساس و ریشه انقلاب اسلامی می‌باشد تکیه بر طاغوت حرام است و ما مسلمانان حق نداریم سلطه‌ی کفار برخود را بپذیریم و بر آنها تکیه کنیم، گفت: این نگاه انقلابی ما بوده است. اما اینان می گویند وقتی که در ساحت واقعی قرار می‌گیریم ما نیاز داریم به ارتباط با دیگر کشورهای غیر اسلامی و به آنها نیاز داریم زیرا اینها جزو قدرت‌های بزرگ جهان در زمینه‌های مختلف می‌باشند و اگر بخواهیم پایبند به ارزش‌های دینی باشیم مانع انجام امور کشوری ما می‌شوند و ما را تحریم و ترور می‌کنند و نا امنی ایجاد میکنندو...
 
وی خاطر نشان کرد: پس باید ازمرزهای ارزشی و ایدئولوژیک عبور کنیم تا بتوانیم زندگی و کشور را سامان دهیم،و به ادعای ایشان این دو قابل جمع نیستند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت با بیان اینکه در حیط انسانی تعقل و تصمیم گیری وجود دارد و همه چیز بر اساس فطرت و غریضه نیست که بگوییم جامعه‌ی مامانند جنگل است،افزود:همین که انسانها انقلاب می‌کنند یعنی قدرت تغییر شرایط عادی را دارند.
 
صفار هرندی در پاسخ به این سؤال که چرا کشورهای ضعیف منطقه طعمه‌ی قدرت‌های مسلط اهریمنی جهان نشده‌اند، گفت: زیرا کشورهای کوچک و ضعیف‌تر دست به دست یکدیگر داده‌اند و با کمک هم یک قدرت را شکست داده‌اند مطابق قاعده‌ی ضعیف محکوم به شکست است اینان با یک تهدید باید تسلیم می‌شدند اما اینان ایستادند و نتیجه‌ی ایستادگیشان را می‌گیرند.
 
IMG_0468.jpg
 
وی تصریح کرد: از نظر ما یک کشور که مقاومت کرده است در مقابل همه‌ی ظلمهای شیطانی اهریمن می‌تواند انقلاب و مقاومت خود را صادر کند و تجربیات مقاومتش را به تمام نقاط جهان صادر کند و می‌توان قاعده‌ها را بر هم زد.
 
 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: یک کشور می‌تواند با روی پای خود ایستادن کاری کند که نیاز به هیچ کشور دیگری نداشته باشد، می‌توان کاری را کرد که دیگر کشورها می گویند امکان ندارد کسی به تنهایی بتواند این کار را انجام دهد و ما در زمینه‌های مختلف از نظر علمی، فناوری، نظامی و... به این رسیده‌ایم.
 
وی با تأکید بر اینکه از لحاظ علمی کشور ما در بسیاری از زمینه‌ها جزء ده کشور برتر جهان است، خاطرنشان کرد: البته لازم نیست همه‌ی موفقیت‌های کشور گفته شود زیرا گوش‌های نامحرم پیرو همین اعترافات چترهای خودشان را بالای کشور می‌اندازند که چرا در این زمینه آنقدر پیشرفت کرده‌اید.
 
صفارهرندی بیان کرد: همان طور که وزیر امور خارجه مصر چند سال پیش گفت: ایران و مصر قبل از انقلاب دو کشور هم قد و قواره‌ای و امکانات زیر سلطه‌ی آمریکا بودند و ایران خود را از زیر سلطه و نفوذ آمریکا بیرون کشید، همه می‌گفتند که ایران بدون حمایت آمریکا چطور می‌تواند دوام بیاورد؟ اما امروز به چشم می‌بینیم که ماهواره به فضا می‌فرستند و رتبه‌ی شاخصی از پیشرفت علم دارند.اما مصر دنبال بستن تونل‌های غزه به نفع اسراییل است. اکسیر انقلاب چه بوده است؟ نکند توسل به آمریکا خود رمز ناکامی است؟
 
وی تصریح کرد: کسانی که نمایش واقعگرایی می‌دهند اشتباه می‌کنند که میگویند به آمریکا نزدیک شویم تا امنیت داشته باشیم و موفق شویم. باید گفت که ما شواهدی داریم که هر کشوری به امریکا نزدیک شد سقوط کرد مانند حسنی مبارک و صدام و قذافی...
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به کودتای ترکیه گفت: گفتند: ترکیه، هم مسائل دینیشان را حفظ کرده‌اند و هم رابطه‌ی خوبی  با آمریکا دارند. آن هم که این اواخر کودتا شد و این همه ناامنی و آشوب دارد. اما جمهوری اسلامی بدون کمک هیچ کشور دیگری خود را حفظ کرده است و این امنیت حاصل حفظ نگاه اعتقادی و ایدیولوژیکی انقلاب است.  نگاه انقلابی و اعتقادی یعنی هر کسی در هرکجای عالم مظلوم ندای یاللمسلمین سرداد به فریادش برسی و جواب او را بدهی، وقتی جوابش را بدهی خودت ایمن می‌شوی.
 
dsadasdas.JPG
 
صفار هرندی افزود: نتیجه این آن است که اسراییلی که روزی می‌خواست مجاور مرزی ایران باشد و از نیل تا فرات را بگیرد، تفکر اعتقادی جمهوری اسلامی که باعث بوجود آمدن حزب الله لبنان می‌شود، کاری می‌کند که اسراییل دور سرزمین‌های خودش را دیوارهای بتنی به قطر3 متر و به ارتفاع بیش از 5 متر بکشد که مبادا عوامل انقلاب اسلامی به این منطقه نفوذ کنند.
 
وی با بیان اینکه  نسخه‌ی انقلابی ما در همه جای دنیا جواب داده است، اظهار داشت: عربستان، هراس و هول را از درون خود منعکس می‌کند سیمای عزت ایرانی در برابر ذلت آمریکا با دستگیری ملوانان آمریکایی نمایش داده شد و معتبر شدن قدرت ایران با تهدید آمریکا نشان داده شد. اعتبار پاسخ تهدید ایران، آمریکا را ترساند و عقب نشینی کردند.

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوووووووووو جمعه 8 مرداد 1395 ساعت 14:42 http://maloosak.69.mu

سلامی به شیرینی دلتون میشه خواهش کنم به سایت ما هم سر بزنید واقعا دمتون گرررررم مرسیییییییی از لطفتون
6518

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.